Citat:
LSA og psilocybin er på INGEN måde fra to forskellige verdener, tværtimod. Begge substanser har en meget lignende virkning, i den forstand at de begge er klassificeret som værende psykedelika/hallucinogener. Altså ligger de indenfor samme stofgruppe, og påvirker dit sind på relativt ensformige måder.
er du helt væk? bare fordi det begge er psychedelika betyder det sgu da ikke at de påvirker hjernen ens.
hvad er det for noget lort at fyre af?
Citat:
men er det ikke lidt et leap of faith at tro at blot fordi doserne er forholdsvist lave, og ikke giver "direkte trips", så sætter det heller ikke noget pres på ens hjerne/ens sind.
hvad end det gør ved hjernen, så føles det ikke som noget der skulle være ødelæggende, jeg har det fint.
Citat:
Derudover, hvad har metaboliseringen af speed at gøre med dets meget kraftige pres som det ligger psykologisk på sindet?
i mit hovede hænger det kun sammen, at sindet bliver kraftigt presset fordi kroppen er for langsom til at metabolisere speeds virke midler. men som sagt jeg ved intet om speed.
Citat:
Jeg synes du er ekstremt afvisende overfor alt kritik, og det er tydeligt at mærke at du på ingen som helst måde overhovedet ønsker at lytte til noget som helst der er bare det mindste imod din ide om at psykedeliske stoffer hver anden dag i tre måneder må være meningen med livet.
jeg læser hver eneste kommentar, og forstår hvad i siger.
men åbenbart kan det være møg ligemeget hvad det er jeg har at sige, jeg synes det er ret vigtig info at fortælle til verden:
jeg har nu taget svampene i så lang tid systematisk, hver anden dag, og på samme tid har jeg imod al forventning gjord lige det modsatte af at ende på en sindssygeanstalt.
jeg kommer på arbejde hver dag, jeg er stadig i gang med at komme i form.
jeg er ikke blevet superman, eller udødelig af den grund.
Jeg har til gengæld heller ikke mistet min hjerne, eller nogen af mine evner.
det er ret så interessant i mine øjne, hvad grunden hertil kan være.
Citat:
Der er faktisk et psykologisk begreb for det. Når først man har investeret tid/energi/ressourcer i noget, er man også mere tilbøjelig til gerne at ville tro at det var den rette beslutning. Ellers står man med en kognitiv dissonans.

som jeg har lagt af beskeder nu flere gange: hvis i ikke kan sige andet end "don´t do it", så regnes jeres indlæg for useriøse.
om ikke man kunne få en admin til at redigere jeres kommentarer fordi jeg føler ikke at jeres "don´t do it" kommentarer bidrager til dette topic.
jeg vil gerne have seriøse henvendelser som besvarer mine spørgsmål såsom:
hvad er det der gør at hjernen kan holde det her ud?
og så vidt så godt har holdt ud.
eller jeg vil gerne have henvendelser der direkte giver et bidrag til projektet.
jeg ber admin om at redigere jeres kommentarer da:
jeg føler at studiet er blevet svigtet af jeres konstante forsøg på at fortælle mig at jeg ikke skal gøre det.
og jeg har nu gjord det i hvad? 21-22 dage!?
der er så mange interessante spørgsmål at stille, og hvorfor ikke studere de spørgsmål.
min veninde spurgte mig tidligere på ugen, at jeg skulle have lavet en IQ test, før jeg begyndte, og en imens, og en efter, i mit hovede var det da en genial ide, og vil bestemt hjælpe på studiet.
men vi kommer fucking bare ikke videre, hvis i ikke kan komme med andet at sige.