Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 19:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 321  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ok tak for hjælpen. Har kun de 13 som er på billedet. Jeg regner ikke med at de ville kunne give nogen mærkbar effekt?

Det har du ret i. Du skal have lidt flere for at få en oplevelse som man virkelig sætter pris på.
Ok. Ville det ikke være ok som en førstegangs dosis? Ligesom man tit forsøger sig med minimale doser af andre stoffer for at allergi teste og måske opleve en snert af hvad stoffet drejer sig om?

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det kunne man godt, men jeg vil anbefale dig at vente og tage hele turen når tiden er rigtig. Der er så meget mere i svampe, jeg tror det ville blive en misvisende oplevelse.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Det kunne man godt, men jeg vil anbefale dig at vente og tage hele turen når tiden er rigtig. Der er så meget mere i svampe, jeg tror det ville blive en misvisende oplevelse.

Ok tak for rådet. Venter til jeg har fundet nogle flere :)

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

;)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Jeg bor i Ålborg og har i over en måned været ude i regnvejr, solskin, om morgenen og ved solnedgang, på golfbane, på braklagt mark og på en mark, hvor man umuligt kan undgå at træde i møg. Og alligevel har jeg ikke kunnet finde en eneste spids nøgenhat! Hvis bjerget ikke vil komme til Muhammed.... Der er ikke andet at gøre end og prøve lykken med selv at dyrke nogle svamp. Jeg har PTSD og har læst at psylocibine svampe endda regenerer skadet nerveceller! Jeg overvejer at købe et brugt akvarium, men vil gerne bede om råd vedrørende udstyr og metode.
Som bekendt kost ord ikke noget, så I er velkomne giv mig links og til at forklare det, som var jeg 5 år gammel, det vil jeg være glad for.
tak!

Dedikeret medlem

Prøv og læs i den her tråd.
viewtopic.php?f=2&t=22519

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

http://mushroomvideos.com/

Her er en god video samling, lavet af en dygtig kultivator med eget firma. Den kan anbefales! Ellers læs, læs, læs!

йети skrev:

Junior medlem

Har i dag fundet lidt af hvert. Hvad siger I? Er der guld iblandt?

Nogle fortæller mig, at de ikke tør gå på svampejagt selv, da de frygter at finde giftige svampe. Men der er da ingen giftige svampe der ligner spids nøgenhat? Am I right??
Har desuden kun erfaring med atlantis og thailandske, så vil også lige høre, hvor stor en dosis der skal til hvis man tager spids?

Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har i dag fundet lidt af hvert. Hvad siger I? Er der guld iblandt?

Nogle fortæller mig, at de ikke tør gå på svampejagt selv, da de frygter at finde giftige svampe. Men der er da ingen giftige svampe der ligner spids nøgenhat? Am I right??
Har desuden kun erfaring med atlantis og thailandske, så vil også lige høre, hvor stor en dosis der skal til hvis man tager spids?

[ Billede ]

Desværre.

йети skrev:

Junior medlem

Http://imgur.com/d6UgfFF

Har man heldet med sig?

Dedikeret medlem

Nej desværre chef :)

Junior medlem

Tænkt det nok:/

Junior medlem

Hey venner.
Så er jeg tilbage efter lang tids fravær.
Jeg mente sådan set at jeg havde styr på det med spids nøgenhat, men jeg synes jeg bliver ved med at være i tvivl.
Så derfor håbede jeg at i kunne hjælpe mig.

Sådan ser spids nøgenhat ud i Danmarks Svampe af Jan Vesterholt:Billede
Som der står så er de okkerbrune i vanddrukken tilstand, og det er så her jeg synes det bliver besværligt. Jeg har fundet disse på min gård, og jeg er ikke helt sikker?

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Senest rettet af AcidFrog 06 nov 2013 19:32, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Tror jeg skal bede om hjælp til at uploade billeder?? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det eneste du har gjort forkert er at du ikke til at starte med har uploadet billedet på en hjemmeside.
Upload til f.eks www.imgur.com og indsæt link på samme måde som du har gjort i dit andet indlæg :)

Junior medlem

Tak det gør jeg lige :)

Junior medlem

Hey!

Har været ude på jagt med en ven i dag - har ladet mig fortælle, at november er perfekt, regn og fugt skulle have indflydelse, men også nattefrosten. Vi gik på "jagt" på en mark/eng, hvor der har gået køer de sidste 10 år - de er dog rykket i stalden.

Billederne er dog lidt utydelige, men "patvorten" er tydelig. De voksede ikke sammen, og det virkede som om at de ikke var længe siden de var skudt op - højst en uge eller to siden.

Kan man trippe på dem - er der guf i dem eller hvad? På forhånd tak!

Tjek Linket:

http://imgur.com/a/3nAlu

- Halleluja!!

Junior medlem

Her får i lige et indblik i min frustration, hvis nogen af dem overhovedet er SN.. :)
Billede
Billede
Billede
Billede

De her er mere fra syns skyld, var ude et par timer i dag :)
Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er der desværre ikke.
Hverken Halleluja eller AcidFrog.

йети skrev:

Junior medlem
Brugeravatar

Mig og teknik :evil:

http://m.imgur.com/account/Toxiloco/images

Det er vis lykkedes at oprette billederne på Imgur, enda rigtigt mange af de samme 4 billeder :peace:

Er ikke alt for optimistisk... Men håber på jeres hjælp :gud:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 321  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]