Smugleren@ Så kom da med nogle argumenter mod legalisering.
Sidder med en fornemmelse, at du tager pis på emnet..
ok her er min subjektive historie:
hash det hjalp mig, dengang jeg var 17 år, jeg var en indelukket person, og jeg kunne dårligt snakke med mennesker.
men efter jeg havde røget hash de første par gange, så begyndte jeg at få nogen venner, og det skete faktisk fra nul til rigtig mange, jeg havde aldrig haft venner før jeg røg hash. men da jeg begyndte at ryge hash, der begyndte jeg og sidde i staden og chille i opgangen, og på månen og de steder hvor der var mest fredeligt, og jeg mødte så mange mennesker hele tiden i staden, faktisk så var det som om at i staden var folk mere åbne og kunne snakke og smile til hinanden,
(det er ikke altid tilfældet, men det var en god sommer i 2007-8)
og det var jo at hvis jeg manglede noget paper, eller lignende så var der altid en person lige i området på staden.
så jeg konkludere bare hurtigt: jeg fik mig en masse venner, gennem hash rygning pga at jeg åbnede op for et socialt netværk.
mentalt: det var en relief at få mig venner, men ikke nok med det men nu begyndte jeg jo også at skabe minder med andre mennesker som der var uvurderlige ( gør jeg stadig,)
jeg vil argumentere at det ikke var tilfældet, hvis jeg aldrig havde røget det første hash, hvor fik et vildt grineflip på den første gang.
hash tror jeg hjalp mig, fra at være selvdestruktiv, altså 17 år og ingen venner, på et tidspunkt ville det da krakkelere.
men jeg ville så også gerne igang med noget, og jeg havde ingen hobbier ud over at tage i byen med vennerne.
så jeg begyndte at dyrke hamp planter, og jeg læste marijuanna horticulture af jorge cervantes.
så jeg fik mig en interesse ud over internettet og druk.
og jeg har lært at dyrke flere forskellige planter.
så start punktet til min agrikultur, det var hash.
så hash var med til at supplere til min hverdag.
faktisk så var hash også den eneste grund til at jeg begyndte at studere videnskab.
fordi der var mange der havde en masse argumenter om hvad hash var godt for osv.
også begyndte jeg at sætte mig ind i hvad de argumenter gik ud på.
også begyndte jeg at studere andre former for videnskab, så igen så var hashen frøet, der spirede op i
et større træ.
min objektive holdning:
jeg ser godt at hash er med til at bidrage til samfundet, jeg har faktisk lige været i holland, og den primære problemstilling i holland er prostitution, og det faktum at deres land er under havniveauet.
(jeg var ude og se digerne)
så hash kan godt administreres, så det er gavnfuldt, (men jeg må sige der er et par få ting som jeg ser som negative)
jeg har set canadas politiske modul, deres problemstilling var i starten at gødningerne i hydroponiske systemer det var med til at ødelægge deres balance i deres økosystem, alle de kemikalier man skyllede ud med vandet fra de hydroponiske systemer. men det fandt man selvfølgelig en løsning på, og det handler ikke om mere end at man bruger et filtersystem.
men canada er ikke helt uden problemer, fordi de har fået en ny narko bande, der render rundt og stjæler alle andres cannabis, osv. (jeg husker ikke bandens navn)
faktisk vil jeg sige at jeg stoler på at danmark kan håndtere at legalisere hash.
men da jeg er naturlig skeptiker vil jeg gerne se det før jeg tror på det.
desuden så tror jeg da at det vil åbne op for en masse arbejdspladser at gøre det lovligt.
der kommer liv i danmarks agricultur hvis det bliver lovligt. og flere farmere vil have muligheden at få profit på hash.
den sidste ting som ingen af jer har nævnt er at det vil åbne op for videnskaben i Danmark, lige nu er det ulovligt at studere cannabis, i laboratorier i DK.
og hvis det bliver lovliggjord så er der vel en masse vi kan lærer fra cannabis.
smugleren slutter af.