Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy.

Jeg skriver fordi jeg gerne vil have besvaret nogle spøgsmål. :shock:

Jeg var begyndt i skole igen som mange andre og jeg har haft en fed ferie med masser spas og da jeg så skal vente på bussen, kommer gutterne og vi ruller hvad jeg vil kalde en xxl pind med noget vildt skunk og noget lux hash for
at fejre at vi er begyndt i skole igen. Det skal lige siges at jeg ikke ryger dagligt og jeg holder cannabisen på et minimum da jeg er ung, og jeg ryger aldrig alene og har aldrig i mit liv brugt penge på røg, og jeg er en normal knægt der går i skole, med normale karakter og et helt normalt liv, en sød kæreste og jeg har ingen problemer psykisk eller fysiks og alt på hjemmefronten er bare perfekt!

Men da jeg så tager de første 3-4 sug begynder en mild high som jeg kender den og får griner på og vi sidder bare og snakker og hygger som vi plejer at gøre når vi er skæve sammen, og virklig nyder det gode vejr, da så bussen kommer siger jeg farvel til drengene og snupper et sug til.

Går ind i bussen, jeg sidder der så i to min og jeg begynder at svede sindsygt som et svin og lige pludselig begynder hvad jeg vil kalde onde tanker om at blive brændt levende og sådan sidder jeg i noget tid og så begynder helvede og jeg for følelsen af et spyd eller sådan en jernstang bliver skud op gemmen min rygsøjle og rammer mit kranie og jeg mærker mit åndedrag blive svagere og mærker at den går i stå og jeg går i panik og presser og sidder og hoster og jeg tror virklig jeg skal dø, sådan sidder jeg resten af turen og det føles som om at busturen tager timer, lige da døren åbner tager jeg den i fuld sprint ud over markerne, jeg har aldrig i mit liv løbet så hurtigt og jeg føler virklig at jeg flygter fra en ond sjæl som vil slå mig ihjel inde fra og efter noget tids løb i fuld fart sænker jeg farten og det hele bliver gråt og sort og jeg går black-out.

Da jeg vågner igen helt ude på midten af en mark, føler jeg mig som om jeg er fuld og det hele køre rundt og det er svært at gå, men jeg får kæmpet mig tilbage på hovedvejen og går hele vejen tilbage til busstop stedet, får hentet min cykel og køre hjem og ligger mig lige i sengen og sover efter 3-4 sec, da jeg vågner igen, er jeg sløj og mega bleg og mit hoved føles som om jeg er blevet voldtaget med et boldbat.

Er dette en hashpsykose eller verden største bad trip?

Jeg har har selvfølgelig ikke brugt cannabis lige efter, men da jeg så prøver et sug en måned efter kommer den samme følelse igen bare ikke så kraftig. Jeg tænker på at holde en pause med cannabis et halvt år og så prøve igen, hvis det er det sammen dropper jeg det, men hvis det bare var en badtrip så tror jeg bare jeg aldrig ryger så meget igen.
Er der andre som har haft den sammen oplevelse eller står jeg alene med sådan en lort oplevlse*? :?:

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Det lyder som et grimt badtrip.
Det er sikkert angsten som er kommet igen anden gang du prøvede. Til næste gang, sug mindre, så burde du være på den sikre side :)

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har med flere bevidsthedsudvidende stoffer oplevet at jeg har kunnet tage stoffet i starten uden angst, noia og lignende syrede flip som du beskriver der men efter noget tid er det som om ens sind (eller stoffet selv, ligefremt) siger "godt, nu har du vidst fjollet nok rundt på overfladen, lad os dykke dybere ned og tage fat i alle skyggesiderne". Jeg oplever gerne at det kan være rigtig svært at komme tilbage til den lette high man havde i starten efter sådanne oplevelser. Tag dine forholdsregler hvis du absolut vil blive ved, jeg tror sagtens man kan arbejde med sig selv med stofferne via sådanne tilstande, men det er ikke i en tilfældig bybus med drengene for at "ryge en chiller", det går hen og bliver seriøst psykospirituelt arbejde. Personligt foretrækker jeg skævertere i mit hjem uden forstyrrende elementer. En kærlig kvinde kan være godt, eller en bror man er tæt på og lign. Jeg foretrækker egentlig at være alene med oplevelsen. Det skal siges at der er forskel på cannabis. Ryg pot eller "tung" hash hvis du er ude efter lidt chill, ingen garanti for at tilbagefald udebliver dog!

Medlem
Brugeravatar

Det lyder virkeligt hæftigt, du burde holde dig fra urten da du tydeligvis ikke kan tåle det, og hvis det skal være så hold dig langt væk fra skunk!

Junior medlem

Ja måske, men jeg elsker cannabis og har aldrig haft nogle dårlige oplevelser før mit badtrip..
Og måske tog jeg også bare for meget af det gode, det var super silver haze og kasmir fra staden i en hjerne død stor troldmand!

Men jeg tror bare jeg holder en lille pause på et halvt år også kun ryger hjemmedyrket mild sativa pot også holder jeg mig væk fra J´s med mere end 1 gram i :D

Men det du siger Søvnigt Sind er måske det klogeste jeg har hørt længe, prøv at tænke på hvis al den smerte og noia kunne blive til glæde, fuck det ville være vild, men tror bare ikke jeg kan styre mit sind, jeg tror bare stoffet fortæller mig hvad jeg skal gøre og ikke omvent, så jeg tror jeg venter med større dosering til jeg bliver lidt ældre og får kontrol over mit sind :)

Men tak guys, det vildt nok med den her side som man kan få hjælp og svar fra!!! :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville holde mig helt fra det hvis jeg var dig, for en ting er for meget af det gode, men det du beskriver lyder ekstremt og overhovedet ikke normalt. Især når der kun er tale om nogle sug på en joint.

Og sativa er lige hvad du skal holde dig fra. Indica gør dig stenet/couchlock og sativa gør dig høj/eventyrlysten. For meget indica ender typisk bare med at du falder i søvn, mens for meget sativa kan fucke med din psyche, og det er lige det der er sket for dig bare helt ekstremt.

Der er desværre nogle der simpelthen ikke kan tåle at ryge, på grund af vi alle sammen er skruet forskelligt sammen, jeg ville være bange for at få psykose hvis jeg havde oplevet det der, du røg jo bare lidt på en joint, forestil dig at du havde spist spacecakes og suget bong.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Jeg ville holde mig helt fra det hvis jeg var dig, for en ting er for meget af det gode, men det du beskriver lyder ekstremt og overhovedet ikke normalt. Især når der kun er tale om nogle sug på en joint.

Og sativa er lige hvad du skal holde dig fra. Indica gør dig stenet/couchlock og sativa gør dig høj/eventyrlysten. For meget indica ender typisk bare med at du falder i søvn, mens for meget sativa kan fucke med din psyche, og det er lige det der er sket for dig bare helt ekstremt.

Der er desværre nogle der simpelthen ikke kan tåle at ryge, på grund af vi alle sammen er skruet forskelligt sammen, jeg ville være bange for at få psykose hvis jeg havde oplevet det der, du røg jo bare lidt på en joint, forestil dig at du havde spist spacecakes og suget bong.....

Anarkist@ Sjældent godt og fornuftig indlæg fra din side :D

Anarkisten har helt ret i, at cannabis er ikke for alle..
Hvis jeg havde fået en tur, som den du fik i bussen, så ville jeg aldrig ryge igen!
Pas på dig selv.

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]