ulrk skrev:
Enig om at denne tråd er gabagtig.
Omvendt set, synes jeg det kunne være enormt fedt hvis nogle af de ovenstående gav en opdatering hvordan deres stof-brug har forandret sig gennem de sidste 9 år.
Jeg er en eksperimenterende rookie, så det kunne være fedt at få overblik over en andens udvikling gennem ni år.
Den er sandsynligvis gabagtig for en person, som intet kender til psychedelia.dks historie, mens den for andre kan være et nostalgisk flashback til fordums tider
Nu er det her min første post i denne tråd, hvorfor spørgsmålet ikke specifikt er møntet på mig. Men mht. stoffer, så har jeg prøvet hvad jeg skulle prøve - og lidt mere til, end hvad jeg og mine forældre oprindeligt havde regnet med.
Jeg festede som regel fra torsdag eftermiddag til søndag middag, brugte al min SU på tjald, dårlig amf og øl - og ødslede resten op på ingenting!
I mellemtiden har jeg fået mig to uddannelser, heraf én akademisk, er blevet veldresseret mht. stof(mis)brug og er i det hele taget blevet en langt mere borgerlig og samfundstolerant person, end jeg selv og mine forældre oprindeligt havde regnet med for 8-10 år siden!
...det hele startede med hashen...jeg var vildt nysgerrig over hvad det var med den plante, som kunne påvirke mig...så startede jeg med at interessere mig for fysik/kemi i folkeskolen for første gang i 8.-9. klasse og vidste ovenikøbet dengang hvilken forbindelse THC er forkortelse for LOL...Jeg beskylder stadig hashen for at være være en mere eller mindre direkte årsag til valget af mine uddannelser...storestyggeslemme hash!
Marijuana is a gate way drug...it might lead to fucking academics!!!