Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ritalin
Junior medlem

Her den anden dag fik jeg et par ritalin piller af min kammerat, en på 40mg og en på 20mg. Jeg sniffede dem senere med en anden kammerat hvor vi først delte den på 40 og lidt efter den på 20, jeg synes bare ikke man rigtig fik en rus af dem. For lav dosis ligger jo ligefor at sige men hvor meget skal man egentlig op på for at få en ordentlig rus og er der et "loft" for hvor godt ritalin egentlig kan føles. :P

Titel: Re: Ritalin
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Jeg ved ikke hvilke stoffer du ellers har prøvet, men med stimulanser kan du jo ikke mærke rusen på samme måde som fx alkohol, hash el. diverse hallucinogener. Du kan vel bare mærke at du ikke bliver træt og at du bare har lyst til at feste videre.

Junior medlem

Jeg havde bare fået at vide at ritalin virker lige som speed men følte ikke rigtigt at det havde samme virkning. Jeg fik kun følelsen af , som du siger, at blive mere vågen Der er måske ikke så meget mere til det, end det? :)

Lad mig sige, det føltes ikke lige så intenst.

Medlem

Sikkert er dumt spørgsmål :) Huskede i at knuse dem til fint pulver?
går ud fra det var depot kapsler?
Nu tager jeg selv medicin mod ADHD. De få gange jeg har taget amfetamin, har jeg heller ikke fået nogen speciel rus, det har nærmere resulteret i en meget kedelig "normal" tilstand..

Junior medlem

Jep jeg knuste dem efter bedste evne. De virkede bare opkvikkende men troede der var lidt mere til det end det. Gider bare ikke bruge penge på det i fremtiden hvis man ikke kan få en ordentlig virkning ud af det ^.^

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det handler om dosis og ønsket virkning. Hvis du tager nok amfetamin skal du nok få en rus ud af det, hvis du tager en lav dosis virker det kun opkvikkende.

Junior medlem

Kender godt til amfetamin men kan man nå samme virkning fra ritalin eller er der er loft for hvor "høj" man kan blive? :)

Junior medlem

ved du om det var uno ? Altså depot, for der virker det mildere men i længere tid

Junior medlem

Det var depot men knuste dem... :P

Junior medlem

jaa okay :) skal ikk sige mig sikker men ved ikk om depot virkningen fjernes i retalin'UNO ved at knuse dem, ved det gør med nogle andre præprater f.eks Contalgin. men kunne måske være derfor det ikk virkede særligt meget, har selv ADHD og får selv motiron 10 mg og inden fik jeg conerta, det var depot og der jeg prøvede at knuse dem(hvilket er pisse svært for satan de er hårde) så virkede de stadig som depot^^

Junior medlem

Det virksomme stof i ritalin Uno er methyphendidat og som skulle virke ligesom amfetamin og kokain.
Det skulle gerne give en eufori og velvære - en dejlig kilden i kroppen.

Jeg vil så sige af egen erfaring, at det virker forskelligt og mere eller mindre kraftigt på folk, selvom de har fået samme dosis.
Så det er individuelt hvilken dosis man har behov for.

Personligt er det forskelligt hvilken dosis der er behov for, for det meste svinger det ikke det helt store, men for mig er der forskel på hvordan det virker - jeg plejer kalde det en go rita-dag når der forekommer velvære og eufori.. Men ca 10-20mg i en bane :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Det virker ikke ligesom coke eller amfetamin. Har prøvet alle mulige ADD og ADHD præparater og det der sker er at man føler sig mere oppe og køre, lidt ligesom et konstant adrenalin-kick. Personligt føler jeg mig også klarer i hovedet.

BUM

Junior medlem

du kan ikk sniffe depot medicin virker ikk optimalt
du risikere bare du får en kæmpe hovedpine a det, depot medicin er jo egent til at de små kugler sparker ind når du har behov for dem , altså, har taget både uno, igennem længere tid, og dem får du faktisk ikk rigtigt noget kick ud a , hvis du skal ha noget du vil sniffe skal du anskaffe dig ritalin methylphenidat, hydroclhorid, fra novartis, eller det ihvertafald dem jeg får som pille forms, med lactose og hvedestivelse, så de på generalt 10 mg, og ikke alle 10 mg er methylphenidat, da der også er de 3 andre ting i,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvilke stoffer du ellers har prøvet, men med stimulanser kan du jo ikke mærke rusen på samme måde som fx alkohol, hash el. diverse hallucinogener. Du kan vel bare mærke at du ikke bliver træt og at du bare har lyst til at feste videre.

Arh, i beg to differ.

En god dosis amfetamin eller kokain kan altså godt mærkes, på helt andre, meget fantastiske og euforiske måder, end bare at du ikke føler dig træt og har overskud.

Junior medlem

Arh, i beg to differ.

En god dosis amfetamin eller kokain kan altså godt mærkes, på helt andre, meget fantastiske og euforiske måder, end bare at du ikke føler dig træt og har overskud.

i totally agree!
Du kan få en shit load af eufori

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]