Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 17:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Synes ikke jeg har været uforsigtig mht. hvad jeg har taget, så jeg ved ikke helt hvad det er i tror jeg "har gang i"?

Jeg tror du har misforstået emnet, Hypnos. Da jeg startede på St. John's, var jeg ikke klar over at jeg skulle tage MDMA 4 dage efter. Det var et spontant opkald fra en ven igår aftes der fik mig til at overveje om jeg skulle tage det, da jeg jo som bekendt godt vidste at der kunne opstå en evt. farlig situation ved at blande de 2.

Synes folk generelt er hurtige til at dømme andre herinde. Så fordi jeg har taget MDMA 1 gang, så "skal der før eller siden tændes endnu et lys i subforummet "Medaljens bagside"..."

Mig bekendt tager folk tit op til 300 mg MDMA på en aften, så er det ikke lidt overdrevet at skrive at jeg snart dør, fordi jeg har taget 70 mg MDMA på en hel aften?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Synes ikke jeg har været uforsigtig mht. hvad jeg har taget, så jeg ved ikke helt hvad det er i tror jeg "har gang i"?

Jeg tror du har misforstået emnet, Hypnos. Da jeg startede på St. John's, var jeg ikke klar over at jeg skulle tage MDMA 4 dage efter. Det var et spontant opkald fra en ven igår aftes der fik mig til at overveje om jeg skulle tage det, da jeg jo som bekendt godt vidste at der kunne opstå en evt. farlig situation ved at blande de 2.

Synes folk generelt er hurtige til at dømme andre herinde. Så fordi jeg har taget MDMA 1 gang, så "skal der før eller siden tændes endnu et lys i subforummet "Medaljens bagside"..."

Mig bekendt tager folk tit op til 300 mg MDMA på en aften, så er det ikke lidt overdrevet at skrive at jeg snart dør, fordi jeg har taget 70 mg MDMA på en hel aften?

I min verden er det ret uforsigtigt at blande St. John's Wort med MDMA og endda alkohol. At du ikke var klar over at du skulle tage MDMA 4 dage efter start, er ingen "undskyldning" - så kunne du have ladet være at indtage MDMA og alkohol.

Den normale dosis MDMA og hvad folk "normalt" tager, har ingen relevans for dit emne som omhandler kombinationen med St John's Wort. Faktum er at du, i mine øjne, har truffet en overilet beslutning PÅ TRODS AF DE RÅD DU HAR EFTERSPURGT OG FÅET!!!

Kan du virkelig ikke selv se det i bakspejlet?
Godt at du slap fra det i god behold, BTW...

Junior medlem

Svarer St. Johns Wort til effekten af 5HTP? Jeg har ofte taget 5HTP før og efter MDMA-trip fordi jeg troede det var godt! Så vidt jeg ved er St. Johns Wort og 5HTP nærmest det samme, i hvert fald i virkninger. Shit!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man skal vidst være opmærksom på ikke tage store mængder 5HTP før serotoninudløsere da det kan øge risikoen for seroteninsyndrom. Dagen før og bagefter virkningen er vidst fint!

Medlem
Brugeravatar

Svarer St. Johns Wort til effekten af 5HTP? Jeg har ofte taget 5HTP før og efter MDMA-trip fordi jeg troede det var godt! Så vidt jeg ved er St. Johns Wort og 5HTP nærmest det samme, i hvert fald i virkninger. Shit!

Man ved faktisk ikke rigtigt hvordan St. Johns Wort fungerer, men det øger ihvertfald serotoninmængden i hjernen. Plantens MAOi effekt er ihvertfald minimal, men det skulle stadig være farligt at tage med SSRI's og SRA's som MDMA. Se link --> http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=3140
5-Htp omdannes til serotonin i kroppen, så det menes at et MDMA-trip kan blive mere intenst hvis man tager 5-Htp inden trippet. Og at man kan undgå "tirsdagsnedturen" ved at tage det efter trippet. Der skulle intet farligt være i at bruge 5-Htp med MDMA.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg mener da den bedste HR er ved 5.HTP 2 timer inden MDMA indtagelse og 2 timer efter. skulle mindske frie radikaler da serotonin bliver "afløst".. ?? no?

Anyway syntws jeg det er helt hul OP gør præcis det modsatte han bliver informeret!
dosis er ikke helt så stor en faktor som han går og tror i denne sammenhæng!

jeg har lavet utrolig mange dumme ting på substans kontoen, men hvis der er noget jeg har grotesk stor respekt for, er det MDMA og andre "resonerende" substanser !

dude... don't play that game! .. please!!!!
<3

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville tage en antioxidant også. Alpha liponsyre skulle være the shit.

Medlem
Brugeravatar

Det kan vist være ligemeget, når han alligevel er ved at ødelægge hans krop med steroider

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg bliver så sur inden i, når folk spørger os til råds men gør komplet det modsatte, ikke mindst når jeg hører OP's Åndsvage undskyldninger :(
Nogle gange tænker jeg rent faktisk, lad da folk brænde hjernen af, de lytter jo ikke.
men jeg vil hvertfald stadig gøre mit for at informere om "The Right Way"

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Det kan vist være ligemeget, når han alligevel er ved at ødelægge hans krop med steroider

Din krop bliver ikke nødvendigvis "ødelagt" af at tage steroider.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]