Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 07:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er stadigvæk ikke cool at tage stoffer når man er på arbejde. Bare fordi de fleste andre gør det behøver det ikke betyde at det er i orden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
nææææh, men det er heller ikke cool at kalde det at trykke play for et arbejde, eller musiker for den sags skyld..
men nok off topic? tror jeg har fået de svar jeg skal have, og lidt til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Det er stadigvæk ikke cool at tage stoffer når man er på arbejde. Bare fordi de fleste andre gør det behøver det ikke betyde at det er i orden.

hvis jeg lige en sidste gang må blande mig så...
der er altså forskel på musik jobs.
jeg spiller stort set altid sidst da jeg spiller hårdest, så skal tit først på kl 3-4-5 og natten morgnen ud,
og efter en hel aften med fri bar, kan man altså godt være ret stiv, og har derfor NOGEN gange taget stoffer for at blive mere frisk og fokuseret! vil lige sige jeg ikke tog noget før jeg var 26! så har spillet i 8 år uden nogen påvirkning ud over alkohol!
du kan så sige lad vær med at drikke når du er på arbejde, ja det har jeg også prøvet, og det er bestemt ikke særlig sjovt. når jeg står kl 05 og spiller fucking hård drum n bass, for en crowd der er mega stive føler jeg mig i ædru tilstand fucldstændig distanceret fra mit publikum og jeg er slet ikke en del af festen, så bliver det en upersonlig afvikling og et arbejde!
det vil jeg ikke... jeg vil gerne være med! ! og levere derfor et bedre set påvirket, ikek på grund af påvirkelsen men psykologiske aspekt af det!

ved ikk om det giver mening?

der er jo forskel på "arbejde"
og poster spiller jo NOISE!!!! ved sku ikke om det gør nogen som helst forskel om han er på heroin eller grøn te!

Medlem
Brugeravatar

undskyld det frække spørgsmål, men hvem er Noia?

-G

er det et seriøst spørgsmål eller? not sure i get it!
spørg du hvem jeg er som kunster?

Smadring af udstyr og stimulanser går ofte hånd i hånd og det overrasker mig inte at Noia er velbevandret udi netop det :lol:

skal lige siges at denne festival jeg snakker om var FØR jeg havde taget noget som helst af nogen art pånær svampe!
så var IKKE påvirket...
men der er jo en grund til jeg bliver kaldt for noia! ;)

Medlem
Brugeravatar

oh og her er inket til norberg festival!
http://www.norbergfestival.com/
som forøvrigt bliver holdt i en STOR nedlagt jernmine midt i en kæmpe svensk skov!
eksperimental musik og kunst!

http://www.norbergfestival.com/images/s ... B_5717.jpg

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
super fedt!!
og nice at du forstå, hvorfor jeg næsten bliver nødt til at være på knark, om det så er alkohol eller emma eller noget helt tredje!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
undskyld det frække spørgsmål, men hvem er Noia?

-G

er det et seriøst spørgsmål eller? not sure i get it!
spørg du hvem jeg er som kunster?

Smadring af udstyr og stimulanser går ofte hånd i hånd og det overrasker mig inte at Noia er velbevandret udi netop det :lol:

skal lige siges at denne festival jeg snakker om var FØR jeg havde taget noget som helst af nogen art pånær svampe!
så var IKKE påvirket...
men der er jo en grund til jeg bliver kaldt for noia! ;)

Jeg var bare i tvivl om det var dit kunstnernavn eller én du refererede til.
mvh.
-G

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem
Brugeravatar

Det er både mit kunstner navn og én jeg refererede til ! ! !

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Alice, din pladesamling havde været et markant kedeligere sted hvis ikke musikerne var blæste.

Finder hallucinogener velegnet til ekstra jamvanvid hvis omgivelserne er trygge og hyggelige, stimulanser til ekstra præcision (og blod på guitaren) og MDMA til begge når man rammer den rette dosis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]