Det er stadigvæk ikke cool at tage stoffer når man er på arbejde. Bare fordi de fleste andre gør det behøver det ikke betyde at det er i orden.
hvis jeg lige en sidste gang må blande mig så...
der er altså forskel på musik jobs.
jeg spiller stort set altid sidst da jeg spiller hårdest, så skal tit først på kl 3-4-5 og natten morgnen ud,
og efter en hel aften med fri bar, kan man altså godt være ret stiv, og har derfor NOGEN gange taget stoffer for at blive mere frisk og fokuseret! vil lige sige jeg ikke tog noget før jeg var 26! så har spillet i 8 år uden nogen påvirkning ud over alkohol!
du kan så sige lad vær med at drikke når du er på arbejde, ja det har jeg også prøvet, og det er bestemt ikke særlig sjovt. når jeg står kl 05 og spiller fucking hård drum n bass, for en crowd der er mega stive føler jeg mig i ædru tilstand fucldstændig distanceret fra mit publikum og jeg er slet ikke en del af festen, så bliver det en upersonlig afvikling og et arbejde!
det vil jeg ikke... jeg vil gerne være med! ! og levere derfor et bedre set påvirket, ikek på grund af påvirkelsen men psykologiske aspekt af det!
ved ikk om det giver mening?
der er jo forskel på "arbejde"
og poster spiller jo NOISE!!!! ved sku ikke om det gør nogen som helst forskel om han er på heroin eller grøn te!