Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 07:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er virkelig dybt seriøst det her trådstarter. Dig og dine venner er nogle fucking tards.. Undskyld udtrykket, men de doser i kører med er aaaaalt for overdrevet. Hav respekt for det, men selvfølgelig, hvis man ikke ved bedre forstår jeg det udemærket ;)

Næste gang skal du skal tage et stof så tag et kig på http://www.erowid.org/psychoactives/ og tjek under "doses", for jeres egen skyld.
I ender med at kneppe jeres receptorer (blandt andet dem, som gør dig glad i hverdagen, bliver glad når du får en gave, møder en sød tøs, forelskelse på nogle punkter. Hvis du ikke forstår, vil jeg meget gerne uddybe, men ellers læs her: link til nogle af de receptorer i din hjerne som mdma påvirker kig under "function", Ret mig endelig hvis jeg ikke lige husker rigtig. er for doven til det lige nu, hehe)

Men det sagt, er en 200-250mg/+- mdma dose virkelig max på en aften, hver 3.- gerne flere, måned(er) hvis det skal "skade" mindst muligt. Egentlig det som du får det dejligt af (de signal stoffer som bliver frigivet af dine receptorer), får lidt hvile, kan man vel godt sige..

Du skal ikke se dette indlæg som et personligt angreb, det er virkelig for jeres eget bedste broez
(Det blev et lidt rodet indlæg, er en smule træt)

ps: :shock: :rocking:

Edit: Det kan også være i er blevet taget lidt bag i, og har fået noget lårt. God kvalitets mdma er generelt i krystal struktur. Jo mere klar krystallen er, er som regel en ok indikator for om hvor godt det er. Og så alligevel ikke, jeg har også fået noget brunligt, lidt mørkt mdma, som var ok meget rent. Mit gæt er, kemisten ikke har været så grundig med oprensningen af slutproduktet. = mindre tid = mindre penge = mindre max. Ellers har imp lavet en ganske fin guide, "Sprøgsmål og svar om mdma, øverest i forummet, "syntetiske stoffer)

Senest rettet af incase 18 aug 2013 22:32, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Nu har jeg aldrig selv prøvet MDMA, men lyder dosen ikke for voldsom til at man kan have det fedt?
Ville det ikke være muligt at det er noget skamcuttet lort de har fået fat i og at trådstarter bare reager anderledes på MDMA?

Dedikeret medlem

Nu har jeg aldrig selv prøvet MDMA, men lyder dosen ikke for voldsom til at man kan have det fedt?
Ville det ikke være muligt at det er noget skamcuttet lort de har fået fat i og at trådstarter bare reager anderledes på MDMA?

nogle kan godt ha det fedt på 1,2g MDMA, også MDMA som ikke er skamcuttet. Men de fleste vil få halluer og en lang række trælse bivirkninger.
Hold jer under 400mg og hvis ikke du kan finde ud af det så lad være med at tage mere med dig når du render til fest. Hvis det heller ikke holder burde du virkelig genoverveje dit MDMA misbrug da det VIRKELIG kommer til at kneppe dig i røven senere i livet.
Jeg kan nærmest ikke tælle til hvor mange venner jeg at rendt og skiftet isklud på panden og nyt viskestykke i kæften på venner der ALTID helt konsekvent overdosere på MDMA. Men hva der gælder for dem alle sammen er at JEG fik ret over alle og en da jeg sad og fortalte dem at de burde få noget søvn og droppe alt det MDMA. Men de mente jo alle sammen det var mig der var en idiot, de kunne da sagtens sidde der med kiksefjæs og møg svedende hver og hver anden weekend og æde det ene gram efter det andet. men nu har de ALLE en ting til fælles, de er alle RØV trætte af at ha misbrugt MDMA som de har og lider virkelig af det den dag idag. Håber virkelig du tænker dig om og kære ned på dit misbrug af MDMA ellers ender det også galt for dig en dag :).
Pas godt på dig selv.

Junior medlem

Tankevækkende kommentarer fra jer alle sammen stort set :-).
- og jeg vil følge jeres råd og skære gevaldigt ned på mine mdma trips! Jeg vil sku ikke splitte mig selv af mere end hvad jeg allerede har gjort. Tak for hjælpen til jer alle :-).
- når folk fortæller mig at det er ekstremt høje doser og jeg vil fortryder det gevaldigt meget senere, kan jeg egentlig godt forstå det og mærke på mig selv, at der sket forandringer i mine hverdag og mine rus ture.

- Igen tak for hjælpen :-).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt at høre at du lytter til de råd du får. :)

Personligt synes jeg alkohol selv i små mængder ødelægger effekten af MDMA. Dette kan være årsagen til at du redoserer så voldsomt. Kokain og amfetamin er også no-go med MDMA (men det er vidst mere af skadelige årsager, dog tror jeg MDMA ødelægger effekten af kokain). Undgå at blande MDMA med andre stoffer i fremtiden, hvis du ønsker fuld effekt og mindst mulig skade.
Hash/skunk kan dog godt bruges når du er ved at komme ned til at forlænge rusen.

Skunk er meget psykedelisk og jeg plejer at hallucinere efter bare et par sug, især hvis jeg blander det med MDMA. Det kan være forklaringen på de hallucinationer du har oplevet (4-5 joints lyder voldsomt!).

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Lad dog være med at hælde så absurde doser i dig. Maks et kvart gram på en aften, ellers kommer du ud i noget der er ret farligt.

Junior medlem

Godt at høre at du lytter til de råd du får. :)

Personligt synes jeg alkohol selv i små mængder ødelægger effekten af MDMA. Dette kan være årsagen til at du redoserer så voldsomt. Kokain og amfetamin er også no-go med MDMA (men det er vidst mere af skadelige årsager, dog tror jeg MDMA ødelægger effekten af kokain). Undgå at blande MDMA med andre stoffer i fremtiden, hvis du ønsker fuld effekt og mindst mulig skade.
Hash/skunk kan dog godt bruges når du er ved at komme ned til at forlænge rusen.

Skunk er meget psykedelisk og jeg plejer at hallucinere efter bare et par sug, især hvis jeg blander det med MDMA. Det kan være forklaringen på de hallucinationer du har oplevet (4-5 joints lyder voldsomt!).

Har aldrig nogensinde bare nydt Emma alene, jeg har altid blandet et eller andet sammen med det. Det kunne være jeg skulle prøve at tage det uden noget andet næste gang. Det var heller ikke meget kokain jeg tog sådanset, min kammerat havde fået noget nyt og spurgte om jeg lige ville smage det, og det gjorde jeg så lige. 4-5 joints er måske os lidt for voldsomt tænkte ikke så meget over det, jeg gjorde det bare, det kan garanteret os godt være en grund til at det fucker op med de visuals i 5-6 timer i streg :-) :gud:

Medlem
Brugeravatar

Du burde istedet tage dig en pause på nogen år uden MDMA.

Junior medlem

Du burde istedet tage dig en pause på nogen år uden MDMA.

Og hvorfor behøver jeg så lige det :?:

Junior medlem

Er det iøvrigt en normal bivirkning at være meget deprimeret dagene efter man har taget Emma, altså så deprimeret at man ligepludslig begynder at græde over noget, evt. hvis man tænker tilbage på nogle gode minder osv. ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hash er også bedøvende, jeg synes det kvikker trippet op når man er på vej ned fra MDMA men bare gør det underligt når man stadigvæk tager det.

Det er meget normalt at have det sådan som du har det dagene efter MDMA og det bliver med garanti kun værre hvis du bliver ved.

Jeg er enig med massa i at det ville være ideelt med en lang pause på mindst et år. Det lyder som om du lider af en psykisk afhængighed af stoffer.
Jeg har stået i fuldstændig samme situation som dig og indså ikke hvor langt ude jeg havde været før jeg var langt væk fra det. Efter et års pause fik jeg et langt sundere forhold til stoffer og tager dem nu kun i anbefalede doser hver 3. måned uden at savne det. Det kan godt være du ikke ser et problem nu men når du begynder at se det er der ofte ikke længere en vej ud.

Junior medlem

Hash er også bedøvende, jeg synes det kvikker trippet op når man er på vej ned fra MDMA men bare gør det underligt når man stadigvæk tager det.

Det er meget normalt at have det sådan som du har det dagene efter MDMA og det bliver med garanti kun værre hvis du bliver ved.

Jeg er enig med massa i at det ville være ideelt med en lang pause på mindst et år. Det lyder som om du lider af en psykisk afhængighed af stoffer.
Jeg har stået i fuldstændig samme situation som dig og indså ikke hvor langt ude jeg havde været før jeg var langt væk fra det. Efter et års pause fik jeg et langt sundere forhold til stoffer og tager dem nu kun i anbefalede doser hver 3. måned uden at savne det. Det kan godt være du ikke ser et problem nu men når du begynder at se det er der ofte ikke længere en vej ud.

Tak for svaret.

Jeg er så os kommet frem til den konklusion at jeg skal til at stoppe med at tage stoffer så ofte som jeg gør, og i de store mængder som jeg gør det i.

Jeg har stadig svært ved at se mit problem selv, men når folk fortæller mig det og jeg så sætter mig ind i de ting jeg for af vide, så kan jeg jo egentlig godt se hvad de mener :!:

Dedikeret medlem

kildevand skrev:

Tak for svaret.

Jeg er så os kommet frem til den konklusion at jeg skal til at stoppe med at tage stoffer så ofte som jeg gør, og i de store mængder som jeg gør det i.

Jeg har stadig svært ved at se mit problem selv, men når folk fortæller mig det og jeg så sætter mig ind i de ting jeg for af vide, så kan jeg jo egentlig godt se hvad de mener :!:

Satme fedt at se nogle nye brugere som tager folks råd til sig og ikke bare siger fåårk det hele det ved de bøsserøve ikke en skid om !.
Hatten af for det :gud:

Junior medlem

Jeg er jo så heller ikke guds bedste barn hvad det angår, jeg har før startet en tråd herinde hvor jeg havde en masse spørgsmål omkring det osv, hvor jeg så dum som jeg var blæste på hvad alle sagde, det har sat sine spor på mig og derfor vil jeg den her gang tage tingene til mig, og følge de råd jeg får.

Men tak for det kool :-)

Dedikeret medlem

Og det gør det i orden at skrive "Du er for dum til at tage stoffer. Retard" til en som spørger om råd og tilsyndeladende lytter?

Junior medlem

Jeg vælger ikke at svare/blande mig så meget i den her diskussion.

Jeg kan nu konkludere at jeg er færdig med mdma, osv. Jeg har fået den største nedtur på jeg nogensinde har haft før, jeg føler mig så Tom i hovedet jeg er simpelthen Så ufatteligt deprimeret. Er fuldstændigt nede lige nu.. Har lige måttet forlade klasse lokalet, og sætte mig ud på toilettet hvor jeg lige nu sidder og græder.. Jeg græder simpelthen over jeg ved ikke hvad.. Er normalt ikke typen der græder over noget lige pludselig blev tingene bare for meget, og så kom det sku vand i øjnene.

Jeg har fået mig en lærestreg for livet.. Det er uden tvivl den værste følelse jeg har haft siden jeg mistede en nær. Det her er bare anderledes ved ikke hvad jeg græder over helt præcist er bare meget nedtrykt.

Dedikeret medlem

viewtopic.php?f=18&t=45501&p=621934&hilit=Mdma+nedtur#p621934

Prøv og læs den her tråd som indholder nogle råd til hvad du kan gøre for at fremskynde at du får det bedre

Mvh

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Jeg vælger ikke at svare/blande mig så meget i den her diskussion.

Jeg kan nu konkludere at jeg er færdig med mdma, osv. Jeg har fået den største nedtur på jeg nogensinde har haft før, jeg føler mig så Tom i hovedet jeg er simpelthen Så ufatteligt deprimeret. Er fuldstændigt nede lige nu.. Har lige måttet forlade klasse lokalet, og sætte mig ud på toilettet hvor jeg lige nu sidder og græder.. Jeg græder simpelthen over jeg ved ikke hvad.. Er normalt ikke typen der græder over noget lige pludselig blev tingene bare for meget, og så kom det sku vand i øjnene.

Jeg har fået mig en lærestreg for livet.. Det er uden tvivl den værste følelse jeg har haft siden jeg mistede en nær. Det her er bare anderledes ved ikke hvad jeg græder over helt præcist er bare meget nedtrykt.

mate. det er desværre bivirkningen af MDMA da din serototin system er udtømt og skal bruge flere dage på at komme op på normal mængde igen!
måske efter SÅ stor dosis flere gange kan det tage længere og længere tid, hvor til sidst det stopper (serotonin syndrom)

men gør en masse gode ting for dig selv. løb en laaaang tur (udskiller også serotonin og dopamin)
spis frugt !
få en masse b6 vitamin! og kalcium
onaner/sex! (udskiller også serotonin)

og bare husk på der ER en grund til du er ked/nedtrykket/græder... du har taget alt for meget MDMA!

det skal nok gå !
:)
Love!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gå hjem og spis en masse sund mad, løb en tur, snak med en ven, få noget søvn. Jeg er selv ved at pleje MDMA-tømmermænd ved at ligge og læse en bog ude i solen. Du skal nok blive god igen snart. :-)

Titel: Re: Lukket
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kildevand: Jeg vil da ikke udelukke jeg også har været i dit tilfælde et par gange, dog ikke med så stor dosis, men stadig nogenlunde samme stadie. Det er rigtig nederen indeed, og man er virkelig i kælderen. Du fik et rap over nallerne, og tolker det også som du selv kan se det, hvilket jo er fantastisk, selvom det ikke virker sådan lige nu, hehe.
Som de andre siger, spis sundt, få noget motion, få noget søvn, selvom det måske kan virke lidt uoverskueligt. Du skal nok komme ovenpå igen! Giv det noget tid og tag en dag af gangen.. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]