Det er virkelig dybt seriøst det her trådstarter. Dig og dine venner er nogle fucking tards.. Undskyld udtrykket, men de doser i kører med er aaaaalt for overdrevet. Hav respekt for det, men selvfølgelig, hvis man ikke ved bedre forstår jeg det udemærket

Næste gang skal du skal tage et stof så tag et kig på
http://www.erowid.org/psychoactives/ og tjek under "doses", for jeres egen skyld.
I ender med at kneppe jeres receptorer (blandt andet dem, som gør dig glad i hverdagen, bliver glad når du får en gave, møder en sød tøs, forelskelse på nogle punkter. Hvis du ikke forstår, vil jeg meget gerne uddybe, men ellers læs her:
link til nogle af de receptorer i din hjerne som mdma påvirker kig under "function", Ret mig endelig hvis jeg ikke lige husker rigtig. er for doven til det lige nu, hehe)
Men det sagt, er en 200-250mg/+- mdma dose virkelig max på en aften, hver 3.- gerne flere, måned(er) hvis det skal "skade" mindst muligt. Egentlig det som du får det dejligt af (de signal stoffer som bliver frigivet af dine receptorer), får lidt hvile, kan man vel godt sige..
Du skal ikke se dette indlæg som et personligt angreb, det er virkelig for jeres eget bedste broez
(Det blev et lidt rodet indlæg, er en smule træt)ps:

Edit: Det kan også være i er blevet taget lidt bag i, og har fået noget lårt. God kvalitets mdma er generelt i krystal struktur. Jo mere klar krystallen er, er som regel en ok indikator for om hvor godt det er. Og så alligevel ikke, jeg har også fået noget brunligt, lidt mørkt mdma, som var ok meget rent. Mit gæt er, kemisten ikke har været så grundig med oprensningen af slutproduktet. = mindre tid = mindre penge = mindre max. Ellers har imp lavet en ganske fin guide, "Sprøgsmål og svar om mdma, øverest i forummet, "syntetiske stoffer)