Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 17:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Så blev jeg lige lidt bange der. Som titlen antyder: Er der en ladyboy der har sneget sig ind i mit harem? :shock:

Som altid også gerne feedback på hvordan I synes det skrider frem. Det er jo mit første grow. 1 CFL 250w og to Auto Bubblelicious i uge 3-4 stykker af blomstringen. Fugtigheden har været lidt i den lave ende, men det er ved at blive bedre. Temperaturen er mellem 25 og 31 grader alt efter om lampen kører eller ej. Som sagt mit første grow, og jeg er glad for +30 gram tørret bud i alt. Optimistisk? Hvis den ene er hermafrodit, så må svaret vel være et "ja" :cry:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Medlem

Krydser fingre og synes de sidder lidt højt til at det skulle være nosser.. De er også lidt mere spidse i formen, og endelig ser det ud som om der kommer et hår ud af nogle af dem. Tænker om det er bud-spots som bare ikke er blevet til noget?

Senest rettet af Tjalde Smølf 19 aug 2013 16:39, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
No worries, det ligner i hvert fald en hun på det første billede.

edit: De ser gode ud! Hvor gamle er de?

-G

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem

Det er ca 8 uger siden de spirede, men de stod ude i starten, og det kan godt gøre væksten lidt langsommere når det er autoer.. Har nogen vist fortalt. Regner med at de er høstklare om ca. seks uger..

Er det helt galt?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Det er ikke til at sige hvornår de kan høstes, men de ser meget snart klar og lækre ud. 6-8 uger endnu så har du nok noget der ligner en god høst. De mangler lige at blive lidt mere tætte i blomsterne synes jeg. Jeg ville smide et billede op om 6 uger igen.

mvh.
-G

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem

Tak for det Gregor. Jeg håber du har ret. Vil dog stadig gerne have en second opinion for at være helt sikker.. Og en forklaring på hvad det så er.

... og den der med kompaktheden i skuddene er jo den spændende faktor når man udelukkende dyrker under 'en enkelt cfl-pære

Moderator
Brugeravatar

Enig med Gregor, ikke en herma, det er hunblomster/frøanlæg/calyxes. Det er lidt sortafhængigt hvor store de er.

Medlem

Så ånder jeg lettet op og siger tak for input.

Oh man.. jeg glæder mig til de er færdige. Jeg synes faktisk selv at jeg har gjort det rimelig godt med at få jævnet planterne ret meget ud vha. lst. Jeg glæder mig til at få høstet og sat gang i et scrog.

Tør man måske begynde at håbe på 30 g pr plante? eller er det for jubeloptimistisk?

Medlem

Jeg har for øvrigt et spørgsmål mere:

Næste weekend skal vi have familiefest, og blæseren kan som sagt tidligere høres i hele lejligheden. Det er selve luftstrømmen der larmer mere end det er selve ventilatoren.

Hvis jeg holder hånden hen foran hullet og f.eks. blokerer 9/10 af luftstrømmen, så mindskes støjen markant, men spørgsmålet er om jeg bare for en ½ dag kan putte noget stof i hullet for at gøre det mere stealth, eller om jeg risikerer at brænde ventilatoren af?

Jeg ved godt at jeg selvfølgelig som minimum får en mindre effektiv udluftning, men blæseren flytter jo i forvejen 20x mere luft endnnødvendigt, så hvis jeg ikke risikerer at brænde blæseren af, så kunne det være en løsning til at komme igennem familifesten uden hverken larm eller lugt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]