Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Heysa.

Jeg har haft en rimelig stressende uge, og har tænkt mig at slappe lidt af idag med en aftale med sofaen. Jeg har 30 X 10 mg's doltard og 9 X 50 mg's dolol (kapsler) liggende. Jeg har stort set ingen erfaring med nogen af dem. Jeg lavede en tidligere tråd omkring doltard, men har stadig ikke fået det prøvet. For jeg ville heller vente til jeg følte mig klar. Og det er jeg nu. Har fået købt (helt sikkert...), nogle nye film, handlet lidt lækkert ind iform af pizza, frugt, cola osv. Så mit setup ser fint ud. Mit spørgsmål lyder på:

Hvad ville i indtage af ovenstående? Hvilke doser? Noget jeg skal vide? Alkohol rør jeg ikke mere, så det bliver IKKE blandet! Håber i smider lidt inputs. Har altid været lidt nervøs angående morfin, men føler jeg er rimelig godt klar og informeret nu.

Mvh og selvfølgelig god weekend til jer alle =)

Medlem

Jeg kender ikke selv til doltard, men en hurtig søgning siger mig, det er morfin. I så fald ville jeg klart vælge doltard, 15-20 mg er måske et meget godt sted at starte. Jeg vil vælge doltard fremfor dolol, da tramadol er et lidt lortet opioiod (er det overhovedet et rigtig opioid?) Mange, inkl. mig selv, får meget svag eller ingen virkning af det, og jeg tager altså meget sjældent opioider

Hvis du vælger dolol, skal du huske at tramadol virker bedre, jo mere du har af det i systemet (er ikke ekspert, så kan ikke give en præcis forklaring.) Det er altså at foretrække at tage 3x50 mg over 3 timer, frem for at tage 150 mg på een gang. Husk også at holde dig under ca 300-350 mg dolol, da der ellers er mulighed for at få krampeanfald. Igen, kan ikke uddybe det helt, men nu ved du det. Google evt

Bottomline, jeg ville klart vælge doltard!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg aner intet om de nævnte stoffer, så burde måske lade være med at blande mig. Jeg gør det dog alligevel. Jeg synes det er mega fedt at du har kvittet alkoholen 100 % (og at du stadig holder det). Det lyder som om det er den eneste vej frem for dig. Håber dog, at du ikke skifter dit gamle misbrug ud med et nyt, og at det her bare et enkelt forsøg. Især hvis der er stor sandsynlighed for afhængighed af stoffet, ville jeg nok have ventet lidt med at forsøge med nye stoffer (hvis jeg havde været i et så massivt misbrug som dig).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej Joseph =)

Tak for din bekymring, dette er et enkelt forsøg med morfin. Eller muligvis flere - men absolut ikke starten på et stort forbrug/misbrug. Jeg har brændt nallerne 1 gang for meget! Så jeg er meget obs på hvordan jeg reagere og kender mig selv og min psyke fra tidligere misbrug. Så jeg er overbevist om jeg præcis ved hvornår der skal siges stop. Fedt at psychedelias medlemmer "står klar" og hjælper hinanden. Ved godt at det er hele pointen med hjemmesiden men at det faktisk også er sådan i praksis er da fedt. Vil skrive en Update senere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]