Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 02:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HR på ghb
Medlem

Geografisk sted: århus
Nu har jeg prøvet ghb et par gange til at feste på og må sige jeg er ret vild med det. Kan godt lide rusen og halveringstiden er så kort, at du hurtigt kan juster din rus

Men er det forsvarligt at blive ved med at redosere på ghb - Jeg er selvfølgelig klar over at du skal finde din dose så du ikke går kold.
På ghb får jeg desuden spist i forhold til når jeg tager stimulanser

Hvordan er HR desuden med at blande med stimulanser eller ketamin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg ved ikke vildt meget om GHB. Har bare læst nogle historier herinde som viser at det ikke altid ender godt. Så jeg vil bare huske dig på at det er meget vannedannende og hvis man tager hætter inden man går i seng hver dag er det noget skidt noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Pas nu på. Læs denne tråd fra start til slut og overvej om det skal være dit favorit stof bagefter:
GHB/GBL Afhængighed.

Jeg har været ude og skide på det stof med around-the-clock misbrug. Selv om det er halvandet år siden jeg kom ud af det vil jeg ikke i min vildeste fantasi prøve det igen, om det så var noget jeg ikke kunne få fat på igen, for det kan man når man først har fået blod på tanden.

Medlem

Kender godt til afhængiheden :)

Synes bare ikke jeg kan støve ret meget viden om HR herinde.. For mig lyder stoffet ret mildt og uden bivirkninger så længe du bruger det en enkelt aften af gangen?
Men sker der noget du blander det med stimulanser feks ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila

Synes bare ikke jeg kan støve ret meget viden om HR herinde.. For mig lyder stoffet ret mildt og uden bivirkninger så længe du bruger det en enkelt aften af gangen?

Jeg ved bare at du IKKE skal blande med alkohol, det kan gå grueligt galt.

Medlem

Jeg ved bare at du IKKE skal blande med alkohol, det kan gå grueligt galt.

Hehe okay.. Lad mig sige jeg har læst vores wiki herinde
Det er selvfølgelig basic viden, inden du leger med ghb!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bare hold lange pauser. Jeg tager cirka 50g over et par uger en gang om året, og jeg føler ikke at jeg har taget skade

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Et godt råd. Lad være med at have mere end du kan styre. Da GHB er så billig, er det mere end let at blive afhængig af det, og tro på hvad de andre siger, det er ikke nogen spøg.

Har været hooked af det 2 gange nu, og hver gang bestilte jeg bare lige en flaske så jeg havde noget til at stå til senere.... 2 uger senere- vågner op om natten for at tage mit andet shot for at sove, vågner efter det, tager et shot på vej i skole, hvorefter jeg blander vandflasken jeg skal drikke af i skolen, kommer hjem tager mere indtil jeg skal sove o.s.v.

Ikke alle bliver hooked på GHB, men for mig er det noget af det letteste jeg nogensinde har prøvet. Selv ikke heroin eller andre opiater er efter min mening så slemme i den sammenhæng.

Med hensyn til blanding sammen med stimulanser vil jeg fraråde det, du kan meget let komme til at tage for meget, da du også er påvirket af stimulanser.

Mit råd: Tag det med måde og bland det ikke med noget!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Se det som alkohol. Dog har alkohol meget andet, som methanol og det giver dehydrering (nok de to største tømmermændsfaktorer), hvor GHB ikke rigtig giver dårlige eftereffekter, og man derfor er langt mere villig til at tage mere og mere - samt pga. dets lille dosis. Men pga. den lille dosis i forhold til alkohol, er der langt, langt større risiko for at overdosere på GHB. GHB er vel faktisk blandt toppen, når det angår stoffer, der er "nemmest" at overdosere med, og det er meget lignende med dets afhængighedspotentiale. Den fysiske skade er ret lille, men det er slet ikke det, der er relevant i forhold til GHB.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Mit bedste råd må være ikke at have flere litter liggende af det, fordi det som de andre siger er ekstremt nemt at blive hooked på. Jeg har selv haft perioder hvor jeg har drukket 3-8G om dagen over halve år, og selvom jeg ikke har mærket nogle slemme fysiske bivirkninger, har det psykiske konsekvenser. Efter jeg stoppede, og holdt mig til weekenderne blev min korttidshukommelse, og indlæringsevne væsentligt bedre.

Noget jeg har lagt mærke til ved GHB, er at når jeg først har holdt 3 dages pause fra det, så har jeg ingen trang til det. Men hvis jeg bare tager en enkelt dose, så går der 3 dage hvor jeg tænker på at tage det igen - derfor overvejer jeg at lægge det helt på hylden et års tid.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Hej jer.
Kan ikk li' hitte ud af hvordan man staarter sin egen tråd, så skriver her :
Jeg har været indlagt for en svær dehydrering, efter massivt forbrug af piller, kokain, cannabis, alkohol. Blev indlagt torsdag aften, og udskrevet fredag. Har haft det svingende de sidste par dage, og ekstremt meget uro i kroppen. Er af en lille størrelse, og synes selv jeg stadig har tendens til kvalme og uro. Det er nu 5 dage siden, til og med tirsdag. Nogen der ved noget om, hvorvidt og hvornår jeg må tage en øl med kammerterne, eller det der er lidt vildere? Har fået min væskebalance op, og fået sovet om natten. Nogen hjælp??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
^ Det er der ikke nogen som kan svare dig på, den eneste som kan svare dig er din egen krop. Vi er alle forskellige, og "kommer over" tingene på hver sin tid. Men måske du skulle slå bremsen lidt i? Nu ved jeg ikke HVOR heftigt et brug/misbrug du har haft, men det altid sundt at give kroppen ro og tid til at komme sig. Men jeg vil sige at hvis det er 5 dage siden som du skriver, kan du vel godt nappe en øl eller to. Jeg ville nok vente med at drikke mig beruset.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej jer.
Kan ikk li' hitte ud af hvordan man staarter sin egen tråd, så skriver her :
Jeg har været indlagt for en svær dehydrering, efter massivt forbrug af piller, kokain, cannabis, alkohol. Blev indlagt torsdag aften, og udskrevet fredag. Har haft det svingende de sidste par dage, og ekstremt meget uro i kroppen. Er af en lille størrelse, og synes selv jeg stadig har tendens til kvalme og uro. Det er nu 5 dage siden, til og med tirsdag. Nogen der ved noget om, hvorvidt og hvornår jeg må tage en øl med kammerterne, eller det der er lidt vildere? Har fået min væskebalance op, og fået sovet om natten. Nogen hjælp??

Du siger selv du ikke er helt på toppen endnu og for ikke så længe siden var du indlagt på hospitalet i forbindelse med et stofmisbrug. Nej, din krop og hjerne er ikke klar endnu! Hold en måneds pause fra alle rusmidler, det at du overhovedet overvejer at beruse dig så kort tid efter sådan en hændelse er et tegn på at du måske er på vej ud i en afhængighed.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]