Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej Alle,

Står med tusindevis af spørgsmål.. Har lige fået høstet mine flotte planter, klippet og finpudset halvdelen af dem og hængt til tørre - alt i alt, meget fint.

Den anden halvdel + alt trimmet ville jeg gerne lave klumb af, men her står jeg af. Syntes at have læst alverdens guides + tråde herinde, men synes hverken de er til at finde hoved eller hale i. Er der nogen herinde der på stående fod kan henvise til nogle guides til at lave - MEGET gerne noget der er til at lave i køkkenet, noget ala netstrømper hvis i forstår? ;)

Derudover har jeg læst om at trække olie på rest materialet. Mht. ryst er jeg ved at (eller jeg tror i hvert fald) finde ud af hvordan man gør, derimod er området med at trække olien ud fuldstændigt blankt for mig. Findes der en idiotsikker måde, der ikke kræver alverdens redskaber, noget du evt. ville kunne (igen) lave hjemme i køkkenet?

Opsummering:
1. Hvordan laver jeg mit ryst ud af trim og skud?
2. Hvordan trækker jeg olie på restmaterialet?

Håber der er en tålmodig sjæl, der vil tage en usikker sjæl under vingerne og bringe mig igennem en succesfuld høst. Takker på forhånd + alle de gode tips og triks denne side giver! //Hundehovedet

Medlem

Den bedste internetguide jeg kunne finde, var den her: http://www.youtube.com/watch?v=deFvWiuI7hs Her vises det, hvordan man trækker olie ud af sine buds/ resten af trimmet.
Med hensyn til ryst, mener du så det der også hedder 'kief'? http://www.youtube.com/watch?v=7d6eMmK-joU

Medlem
Brugeravatar

Jeg bukker og takker mange gange - er der nogle problemer ved at bruge en normal lighter gas fra tier? Derudover lagde jeg mærke til han ikke nævnte noget om at smide buddsne i fryseren, som jeg kan se mange andre gør - hvad er formålet med det? Og som jeg har forstået er måden man laver "klumb" på så at blande sin olie med kief'en?

Medlem

Det sidste er dog ikke helt rigtigt - hvis du gerne vil lave klump, ud af det dit trim/ buds, skal du følge denne guide: http://www.youtube.com/watch?v=Uf0skTsA1bw
Jeg tror dog også, at du kan blande olie og kief med stor succes

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Ellers så prøv at læse "hashguiden" øverst på denne side - skrevet af expert. Der er mange gode fifs, til det grundlæggende ihvertfald :D

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]