Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 18:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia.

Jeg har her for noget tid siden bestilt nogen ting over nettet.
På indkøbslisten var der:

30x Etizolam
10x Pyrazolam
2g AKB-48f & STS-135 Blend

Jeg troede pakken var blevet tabt i tolden, da intet skete på T&T nummeret. Men så blev jeg kontaktet af politiet, og det havde så snuppet pakken i tolden. Øv bøv..

Jeg blev telefonafhørt, hvor jeg skulle aflægge forklaring osv. Og jeg erkender at jeg har bestilt pakken (dumt..)

Under deres analyser "finder" de frem til at Pyrazolam pillerne er Brotizolam og at der er næsten 1g AM-2201 i incense blandingen. Dette ved jeg der ikke er, da min vendor er legit ovre fra England. Og de sælger ikke kemikalier der er ulovlige i England. Etizolam pillerne er ulovlige i Danmark, hvilket jeg ikke vidste på bestillingstidpunktet.

Jeg har været i kontakt med min vendor/supplier. Hvor de skriver de er 100% sikre på at Pyrazolam pillerne er Pyrazolam, da de selv laver dem. Og at de kemikere det danske politi har brugt er langt under den standard de bruger. Hvis de ikke engang kan finde ud af at lave sådan en analyse, eller læse falske positiver i deres data.
Det samme gælder AKB, når det er testet under en basic NMR så har det en peak position som ligner AM-2201. Men at kemikere der ikke er vant til at teste sådanne kemikalier, kan lave fejl i deres undersøgelser.

De skriver de gerne vil hjælpe mig med analyser. Men at de ikke vil betale for advokat omkostninger osv. Da det jo ikke er deres fejl det danske politi nosser i den.

Her står jeg nu. Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg har spurgt efter alt den dokumentation jeg kan få fra dem. For jeg vil jo gerne have den mindste bøde, eller måske helt frikendes hvis det kan lade sig gøre. Har allerede fået prisen i snotten for analyserne. 2 stk. á 2700 kr. Og så kommer der en bøde oveni, så det er ikke fordi det er småpenge.

Hvis nogen kan komme med noget input, forslag bare et eller andet. Så vil jeg være hamrende taknemmelig. Det er ikke en fed sag at stå i. Og det har godt nok taget lidt på kræfterne..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis du får rettens ord på at de har kludret i den, så ændre det jo ikke på at du skal betale mange penge.
Jeg tror da, at hvis du kommer med en analyse der viser noget andet end den som de har lave, så skal det verificeres og hvordan det fungere, har jeg ikke styr på. Hvis din vendor kan fremsende deres analyse, så kan du sende det videre og håbe på at i ikke skal rettens vej og du ikke. Men alt det du har bestilt kommer til at gå ind under analog lovgivning. Så det er ulovligt.

Du har jo erkendt at du har bestilt det og at du ikke vidste det var ulovligt da du købte er bare ærgerligt. Det ændre desværre ikke på noget.

Så få lavet en afdrags ordning og bid i det sure æble og husk næste gang at du ikke ved hvilke syge personer der sender stoffer til dig fra udlandet.

Medlem
Brugeravatar

Hvordan og hvorledes går hhv. AKB48f og Pyrazolam under analog lovgivningen?
Så vidt jeg ved, så går benzodiazepiner ikke under analoglovgivningen, ej heller cannabinoider. Etizolam pillerne ved jeg at jeg vil blive knaldet på, men er ikke sikker på det 2 andre.

Medlem

Benægt, benægt, benægt... Det kan ikke siges nok gange :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
steroidbrah skrev:

nu har han jo indrømmet det.

tror du sidder i saksen desvære, det bedste du kan gøre er nok at at bare betale din bøde, da du elllers bare kommer til at spilde en masse tid og det vil sikkert ikke ændre din bøde.

Medlem

steroidbrah skrev:

nu har han jo indrømmet det.

Det er egentlig også mest henvendt til folk som læser tråden, og en reminder til mig selv :)

Klart det er en nedern situation at stå i, og virkelig "øv" penge at betale.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som om der efterhånden er ved at komme stor risiko for at blive snuppet med pyrazolam og/eller etizolam fra UK af?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Det gælder bare om at få sin vendor til at sende mere stealthy, drop de trackede jiffy bags for fanden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Benægt, benægt, benægt... Holder den virkelig?
Forsendeleser der er betalt med kreditkort, kan vel knyttes sammen, hvis politiet får adgang, til ens konto.
MEN det har de ikke ret til, med mindre man selv giver dem lov. Hvor langt vil de gå for at få en kendelse eller hvad det nu hedder?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Benægt, benægt, benægt... Holder den virkelig?
Forsendeleser der er betalt med kreditkort, kan vel knyttes sammen, hvis politiet får adgang, til ens konto.
MEN det har de ikke ret til, med mindre man selv giver dem lov. Hvor langt vil de gå for at få en kendelse eller hvad det nu hedder?

Ja, den holder. Læs fx. viewtopic.php?f=73&t=30942

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Tak for linket, йети!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]