Jeg synes at du skulle finde noget andet til din "rus"; methadon giver på ingen måde en "feel good" følelse. Desuden er halveringstiden så lang, at det er svært at fortryde når man først har taget og redoseret for meget. hvis du læser andres erfaringer herinde, er det et skidt stof at vænne sig af med igen. Personligt er det ikke noget jeg vil begive mig ud igen; fik dem udskrevet ifbm. med kroniske smerter, og det eneste jeg fik ud af det, var mega højt blodtryk og total apatisk tilstand, i de små 3-4 uger jeg tog dem i.
Vil anbefale dem primært til smertepantienter, som kan tåle stoffet. Især hvis det dit første forsøg med opidoder, tror jeg mere at du bare bliver skidt tilpas mere end noget andet. IMHO er det nok det mindst interessante stof at indtage. Men vi er selvfølgelig alle forskellige, og reagere derefter, men start i det små 5-10 mg max ad gangen og vent 4-6 timer før at tage mere. -Hvordan du er kommet til dem ved jeg selvfølgelig ikke; men vil klassificere dem som spild af penge. Igen, personlig mening :O)
_________________ This sonic transducer...it is, I suppose, some kind of audio-vibratory-physio-molecular transport device?
|