Hey Psychedelia
Jeg besøgte min lillesøster i dag og opdagede to pakker smertestillende fra Frankrig, der indeholder kodein (hun fik dem i sin tid pga. bihulebetændelse på skiferien). Da jeg selv går og døjer med en forfærdelig hoste (sikkert en lungebetændelse) er jeg alligevel på udkig efter noget hostestillende og da jeg lige har fået ferie, er jeg også på udkig efter at prøve noget nyt

Pillerne hedder "GAOSEDAL codeine" og med hjælp fra google translate er jeg kommet frem til at de indeholder 20 mg kodein (svarende til 14,73 mg kodein
base) og 500 mg paracetamol pr. tablet. Er der nogen der kender til dem? og er det ok bare at tage pillerne som de er? (kunne ikke se hvorfor det ikke skulle være ok, men better safe than sorry!)

Min søster der højest vejer 45 kg, tog 2 inden hun gik i seng og blev selvfølgelig bankelam. Jeg vejer omkring de 70 og har ikke prøvet kodein før, og eftersom folk anbefaler alt fra 30-100mg første gang, tænker jeg man ligger stille og roligt ud og fyrer 3-4 stykker, svarende til 60-80 mg.
Kom meget gerne med inputs og kommentarer
Tak på forhånd