Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 aug 2025 07:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa jeg er ret ny herinde så ville lige høre mig lidt ad om nogle ting :)

Mig og en kammerat har aftalt at vil prøve frimærker engang i næste uge,og han kan få dem hos gode kilder,så vi ved hvad vi får :) det skal siges at vi har taget en del XTC i vores unge dage,vi er 35 og 38 år :)

Men for at være helt ærlig så kan jeg sq ikke hitte ud af hvad præcis et frimærke indeholder,er det ren LSD eller???

Min kammerat har prøvet det før men siger det ikke er som LSD :O men jeg læser LSD over det hele når jeg finder noget om frimærker,jeg er ret sikker på vi kunne få et fedt trip sammen ud af frimærker,men nogen der kan forklare hvad de 100% består af,og eventuelt sammenligne XTC,MDMA med Frimærker,hvad syntes i er bedst? :)

På forhånd tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ja frimærker er "slang" for et lille sugepapir som indeholder LSD. Eller det burde det ihvertfald gøre!
XTC ? Mener du ecstasy piller når du skriver det? Som jeg har forstået det så kan ikke MDMA ikke sammenlignes med LSD. Tror du skal læse en MASSE om stoffet, inden du kaster dig ud i det.

Læs evt wiki'en på forsiden og nogle trip rapporter her på psy. =)
Og velkommen til .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
XTC=Ecstasy right ?

I disse tider skal man passe på med frimærker da de sagtes kan indeholde andre stoffer en LSD, især RC (research chemicals)
MDMA (Ecstasy) kan ikke sammenlignes med LSD.
Hvis de frimærker i skal tag ikke indholder LSD, er det meget sandsynligt det er 2C-I-NBOM der virker mere eller mindre som LSD.
Enig med Blodspalt, læs alt hvad du kan.

Junior medlem

Jeg læst en masse og nej er ikke typen der bare æder det første og det bedste,som sagt er det fra pålidelige kilder,men selvfølgelig kan man aldrig være 100% sikker,har researhed en del om setting og så videre,men jeg kigger lidt mere rundt,mange tak :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Jeg læst en masse og nej er ikke typen der bare æder det første og det bedste,som sagt er det fra pålidelige kilder,men selvfølgelig kan man aldrig være 100% sikker,har researhed en del om setting og så videre,men jeg kigger lidt mere rundt,mange tak :)

lyder godt, held og lykke med jeres trip :D

Junior medlem

Tusind tak,og skal nok melde tilbage engang i næste uge ;)

Medlem

Ofte er frimærker ref. Til LSD men der findes også frimærker som indeholder RC's som 25i. Dette står nogle gange bag på dem hvis dette er tilfældet, men du kan aldrig vide dig silker. Derfor er det vigtigt at du sikrer dig hvad det er inden du springer ud i det.
Selvom de begge er psychedeliske skal du huske at det stadig er to forskellige stoffer. Har dog ikke erfaring med nogle af de to, så kan ikke forklare så meget andet.
MDMA kan slet ikke sammenlignes med LSD så det er vigtigt at du har sat dig ind i det på forhånd.
Har skrevet fra mobil så undskylder for stavefejl. ;-)
Go' fornøjelse. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
sørg for at finde ud af hvilket stof jeres frimærker indeholder først! så kan du komme og få bedre råd til dosis og så videre :)

Medlem

Jep, som tidligere nævnt i tråden, så er der flere psykedeliske stoffer som typisk lægges på et ark og solgt som små mærker. Det er ofte i tilfælde af stoffer hvis doseringer er utroligt små, og derved nemmere at håndtere på den måde.

Mest populær gennem årene har især været LSD mærkerne, men i de her tider florerer der også en del 25i-NBOME mærker rundt (og i lidt mindre grad dens 2 søsterstoffer, 25c-NBOME og 25b-NBOME). Det er i sig selv ikke noget problem, så længe du ved hvilket stof du køber (og gerne i hvilken dosis!), men der er helt sikkert nogle tosser derude som prøver at sælge f.eks. 25-i til uvidende sjæle som var det LSD. Især fordi at LSD er langt mindre tilgængeligt, modsat NBOME'rne som kan fremstilles relativt nemt og med lave omkostninger.

Så når din ven siger at det er på mærker men ikke er helt som LSD, så vil mit gæt lyde på det er 25i-NBOME eller noget i den retning - så det vil jeg råde dig til at læse op på og spørge ind til om det kunne være en af disse.

Hav et godt trip! :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]