Man skal nu være lidt påpasselig med at få folk til at kaste op. Hvis personen allerede er meget påvirket, kan det gøre situationen værre. GHB optages meget hurtigt, og opkast i mund og svælg kan have fatale konsekvenser, hvis personen blir bevidstløs.
Alt er jo relativt imp, det kommer meget an på situationen. Men vil give dig ret i at GHB har en hurtigt optagelse, et onset på ca. 10 minutter mindre hvis man ikke har noget i maven, og det peaker ca efter en halv time.
Men jeg vil nu alligevel tilslutte mig de andre - hvis man lige har drukket noget der ikke føltes rigtigt, så gå ud og knæk jer med det samme, lad vær med at "ride den af" det er for dumt. Jeg har selv stået i en situation, hvor jeg måskede doserede en kende for højt, og der var heller ikke andet for end at erkende sit nederlag og gå ud og brække sig

Hvis en person pludselig mister besindelsen, er det meget vigtigt at vedkommende bliver lagt i afløst sidelege så individet ikke bliver kvalt i sit eget opkast - det er det første der gøres inden der bliver ringet 112! Og personen bliver liggende sådan indtil ambulancen kommer, medmindre der er "Stop" så der skal gives hjerte lunge redning.
EDIT: Post nummer 1000 "yaaay"

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.