Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 20:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet

Geografisk sted: Risskov
Jey psychedeliczzzz

Jeg har fået 4 stk Ketogan, som dem på billedet i linket herunder:

http://min.medicin.dk/resource/media/C83PG5K9

Jeg har taget en del OxyContin, Heroin og Methadone det sidste halve år men ikke på hverdags niveau.

Jeg går ud fra de Ketoganer er på 25 right? Hvis vi skal have noget at sammenligne med skal jeg helst have 80-120 mg OxyConting for at få et vildt kick. Jeg kan af en eller anden grund tage mange opiator.

Mit spørgsmål.. Hvor mange af disse Pfizer Ketogan skal jeg spise for at få et buzz? Efter hvad jeg har læst tænker jeg alle fire, men vil gerne ligehvad jeres mening.:)

På forhånd tka

Frede

Dedikeret medlem

altså jeg vil gerne ha 40mg OC over 2 doser for at blive godt basket og når jeg fråder ketogan spiser jeg gerne mellem 2 og 3 så hvis du gerne vil ha 80-120mg oxycontin tror jeg sagtens du kan æde alle 4 :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg går ud fra de Ketoganer er på 25 right?

Forkert forkert forkert...

Der er 5 mg aktiv ketogan pr pille... Der er rigtig mange der tager fejl af pro.medicin.dk's udlæggelse af ketogan.

Det du har der, svarer højst til 20 mg oxy.

Sorry to be the partypooper

bannet

Geografisk sted: Risskov
Vil det sige at her i mit tilfælde, hvor jeg af en eller anden grund skal tage så mange opiater for at få en rus (også uden tolerance), har spildt mine penge? Kommer jeg til at kunne mærke dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Vil det sige at her i mit tilfælde, hvor jeg af en eller anden grund skal tage så mange opiater for at få en rus (også uden tolerance), har spildt mine penge? Kommer jeg til at kunne mærke dem?

Som Aldfro er inde på så skal de i pooper før der er party.

Insane psychedelia user!

Jeg går ud fra de Ketoganer er på 25 right?

Forkert forkert forkert...

Der er 5 mg aktiv ketogan pr pille... Der er rigtig mange der tager fejl af pro.medicin.dk's udlæggelse af ketogan.

Det du har der, svarer højst til 20 mg oxy.

Sorry to be the partypooper

Forkert Forkert Forkert.....

Der er 5mg ketobemidonchlorid, som er det aktive opioid. Derudover er der 25mg 3-dimethylamino-1,1-diphenylbuten-(1) hydrochlorid som er aktiv spasmolytika.

Ketogan er ikke noget stof, men blot handelsnavnet på et kombinationspræparat.

Senest rettet af Røvkussen 10 jul 2013 16:07, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er et muskelafslappende middel.. Ikke et opioid. ;)

Insane psychedelia user!

Og hva så? Derfor er det stadig forkert det du skiver. Tro ikke at spasmolytikumet ikke har nogen indvirkning på hvordan ketogan virker. Det har indvirkning på midlets lammepotentiale også.

Til OP: Hvis du plugger alle 4. så er jeg næsten villig til at garantere at du nok skal blive lam. Sikkert ikke så lam at du kokser helt ud. Men du skal nok få et lille rart buzz.

Ryg noget Cannabis oven på, et gør det hele meget bedre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ville det ikke give betydelige fysiske bivirkninger når man tager så meget spasmolytikum?
Jeg tænker: mere opioid=mere lammepotentiale, mere spasmolytikum=flere bivirkninger fra spasmolytikum.
Eller er det terapeutiske vindue for 3-dimethylamino-1,1-diphenylbut-1-en stort?

Kombinationen tror jeg heller ikke påvirker den euforiserende effekt, men det bliver mere bedøvende end ren ketobemidon.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9553996

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hands on erfaring, siger mig at ketogan/oxycondon kan ligestilles mg for mg... Bliver ikke nævneværdigt mere skæv af 20 mg ketogn end af 20 mg oxycondon! Og synes ærlig talt ikke at man kan tale om at ketogan er et bedre opioid end fx oxy er. Tværtimod vil jeg hellere have oxy end ketogan. Mg for mg...

Edit: og nej.. Det er jo netop ikke forkert det jeg skriver... Trådstarter spørger om de er på 25 mg af ketobemidon... Hvilket de IKKE er.. Men 5 mg!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hands on erfaring, siger mig at ketogan/oxycondon kan ligestilles mg for mg... Bliver ikke nævneværdigt mere skæv af 20 mg ketogn end af 20 mg oxycondon! Og synes ærlig talt ikke at man kan tale om at ketogan er et bedre opioid end fx oxy er. Tværtimod vil jeg hellere have oxy end ketogan. Mg for mg...

Så hvis du har en tolerance på 300 mg oxy, vi du så mene at man kan tage 300 mg ketobemidon? 60 Ketoganer det er 1500 mg spasmolytikum :roll:

Jeg vil mene at man kun skal have under det halve af oxy dose. Svjv er Ketogan 2-2½ gange mere potent end oxy, så en ketogan på 5/25 mg svare til 10-15 mg oxy.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For lige at uddebattere hvad spasmolytikum er, så skriver pro.medicin.dk

Citat:
Dansk navn:
Spasmolytika

Forklaring
lægemiddel der er istand til at ophæve spastiske kontraktioner (krampetrækninger) i den glatte muskulatur, dvs. i mave-tarmkanalen, nyre- og galdeveje

Ergo... Det har NADA med en opiatkoger at gøre.

Edit:

Biotilgængeligheden for ketogan er mellem 25-50%
Biotilgængeligheden for oxycondon er mellem 67-80%

Oxy varer mellem 6-8 timer
Ketogan varer mellem 3-5 timer

Alt taler for at oxy som minimum virker bedre.

Kan ikke lige finde den tabel hvor at man sammenligner andre opioider mod morfin lige nu, og har lige småtravlt lige nu. Men skal nok lige søge efter den tabel senere.

Edit edit:

Her var den:

Tabel 1. Vejledende ækvianalgetiske doser (mg) for udvalgte opioider i ikke-protaheret form
Må tages med forbehold, især ved langvarig opioidbehandling

Ketobemidon 15 (2*)
Oxycodon 15

2) I kombination med spasmolytikum.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Psyduck har ret!
4 Ketoganer svarer ca til 40-50mg oxy.
bum!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har aldrig nogensinde selv oplevet noget der bare tilnærmelsesvis ligner en lige så god rus på 20 mg ketogan, som jeg har af 40 mg oxy!

Hælder helt klart mere til at ketogan svarer til morfin i styrke.

Inde på pro.medicin.dk opgøres styrken af ketogan og oxy til det samme som vist. Skal gerne tage et screenprint når jeg lige nærmer mig en pc igen. Kan helt ærlig talt ikke komme i tanke om så meget som en person mere jeg kender personligt udover jer to Psyduck og dgs, som mener at ketoganer er dobbelt så stærke som oxy'er! :shock:
Og vil altså ikke påstå at jeg havde en snæver kreds af folk jeg snakkede om opioider med, dengang jeg spiste dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvad jeg kan læse mig til er det tilsvarende morfin i sin analgetisk effekt, men mere euforisk i sin virkning.

Personligt vil jeg til hver en tid heller have 25 mg oxycodone frem for 25 ketogan :b

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

+1 ^^

Insane psychedelia user!

Edit: og nej.. Det er jo netop ikke forkert det jeg skriver... Trådstarter spørger om de er på 25 mg af ketobemidon... Hvilket de IKKE er.. Men 5 mg!

Han spørger bare om de er på 25mg hvilket de bla også er. Det er bare ikke 25mg ketobemidon.

Hvortil du svarer at de er på 5mg ketogan. Og det er de altså ikke, for ketogan findes ikke som stof, der kan måles i mg. ;)

...nevermind. Det er alt sammen flueknepperi. Det var bare hele din jeg-ved-alt attitude som pirrede mig lidt.

I øvrigt så foretrækker jeg ketogan frem for alt, når vi snakker opioider. Dog er heroin bedre hvis man bare kunne være sikker på at det var rent osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og bare for at lave en ægte "flue-69'er".. Så må man som standard gå ud fra at det er det aktive stof som han efterspørger omkring de 25 mg...

Posten over den her, er svaret på en dårlig målmandsredning og den efterfølgende diskussion med dommeren om, om bolden var inde over målstregen.

Folk efterspørger jo heller ikke om hvor meget kalk der er i hovedpinepiller når man spørger efter hvor stærke kodimagnygler er vel? :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]