I
Men det kan da godt være at jeg har misset noget i min søgen efter døsfaldsstatistik for indslumringsmidler - det er derfor jeg spurgte efter en kilde, i stedet for - uden noget belæg - at antyde at indslumringspiller og alkohol er den sikre død, samt nedgøre andre brugere på boardet.
Kan ikke se hvordan min post skulle være rettet mod nogle på boardet? Jeg giver et råd omkring brug af benzo'er og alkohol på samme tid. Jeg har ikke på noget tidspunkt nævnt at 3,75 skulle være OD, hverken alene eller med alkohol. Hvis du læser mit første indlæg igen, anbefaler jeg ham at drikke langsomt.
Af kendte der er døde fornyligt af kombi'en kan der bla. nævnes Whitney Houston og Amy Winehouse. Ellers har jeg set en del posts på bluelight om folk der er døde af kombinationen.
Synes du får noget ud af mit indlæg, som jeg ikke har skrevet? Jeg er generelt af den opfattelse at man godt kan tage benzodiazepiner og drikke alkohol på samme tid, hvis doserne holdes på et niveau hvor man kan styre det. Det KAN blive farligt fordi man godt kan finde på at tage flere benzo'er når man er under påvirkningen af alkohol. Det her er et HR-board, ikke et "hvad-kan-jeg-slippe-afsted-med-uden-at-dø"-board.