okay... NU bliver det sjovt!
først.. tusind tak for alle jeres links, har kigget dem alle igennem, kendte mange , flere ledede til andre.. og sendte derfor disse to til min PSYKOLOG (sorry skal nok stoppe med at understrege det)
http://www.plosone.org/article/info%3Ad ... ne.0063023 om længere varende brug forøger de signalstoffer der også fjerner dopamin .
og den høring omhandlende børn og ADHD , men som egentlig mest tager udgangspunkt i vores generalle opfattelse af medicinering!
http://www.ft.dk/webtv/video/20121/suu/ ... s=1#playeri dag var jeg så på psyk, og da jeg havde sendt de links til min psykolog , havde hun selv arrangeret at over lægen var med til mødet, så han kunne svare på mine spørgsmål! hvilket jo er super fedt at selv om jeg sender en mail 10 timer før jeg skal være der, arrangeres dette alligevel. måske også fordi min psykolog nogen gange ikke helt ved hvad jeg snakker om når det kommer til kemi/stoffer.. altså hun er jo psykolog og ikke læge eller psykiater og derfor ikke kan svare på mine spørgsmål ... men fucking respekt for at drage ham ind i det istedet for bare at trække på skuldrende som hun jo fint bare kunne ha gjort!
ANYWAY... nu bliver det sjovt...
så vi diskuterede lidt frem og tilbage om effekten af længere forbrug, (og han havde faktisk læst mine links) også at jeg selv havde søgt på andre muligheder til at erstatte mit anti psykotiske medicin.
men resultatet af alt er: de sætter min ritalin dosis op!!!! LOOOOOL
altså... WTF:.. jeg er som sådan ikke uenig i forøgelsen, naturligvis ellers ville jeg jo ha råbt op..
men kan ikke lade vær med at grine når jeg tænker over jeg kommer med en bekymring om mit forbrug, som så resultere i en forøgelse !
jeg skal lige tilføje at jeg ELSKER den overlæge... han er super dejlig at snakke med , sjov og intelligent , og vigtigs af alt... fatter mig som både menneske og musiker!
så ikke noget ondt om ham.
han kom også stormende ind igen med et nyt "ta dit medicin på dette tidspunkt så og så meget" ark. fordi han ville skrive de vitaminer på jeg selv havde nævnt var vigtige...
konklusionen er : de tager mig meget seriøst omhandlende disse emner og prøver tydeligvis så vidt muligt at hjælpe på den rigtige måde.
og jeg kan godt se hans argumenter er "valid" og vi blev enige om jeg skulle fortsætte indtil jeg har nået 12 måneder og derefter trappe ned !
men stadig.... lidt sjovt udfald!!