Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 16:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min kat felix vil høre om nogen har erfaring med disse mærker, og i så fald, hvor stærke de er?

Har ladet mig fortælle de er rimelig stærke, hvorfor jeg tænker kun at tage et enkelt.
Vil gerne bryde igennem, dog uden at være fuldstændig hjernedødt påvirket.

Love!

Billede

Medlem

Svært at sige, men har set dem reklameret med et indhold mellem 150-250ug.

Dedikeret medlem

og vær lige obs på at der er MANGE mærker i omløb som ikke har set skyggen af lsd men der imod 25x-nbome.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

og vær lige obs på at der er MANGE mærker i omløb som ikke har set skyggen af lsd men der imod 25x-nbome.

Jeg har fået fortalt at mærkerne er LSD og ikke 25x-nbome, hvilket jeg håber er sandt, da jeg ønsker LSD og ikke alt muligt andet.

Men har dog ikke selv afprøvet dem endnu.

Medlem

25i-nbome har i hvert fald en meget distinktiv (bitter/metallisk) smag, som bliver hængende i munden ret længe.
Selvom jeg har haft nogle lsd mærker med en lille bismag, så er det intet sammenlignet med 25i. De andre nbomer kan jeg dog ikke svare for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har fået mærker, som kommer fra så betroet kilde som det mere eller mindre findes muligt her i DK, som smagte "ekstremt meget" af sæbe, bittert, metal'ish agtigt... Nu er det faktisk et stykke tid siden efterhånden (et par år ca.) og menes at huske at de trips faktisk også var noget mere speedet, og manglede den karakteristiske "syreklang" igennem trippene.

Dedikeret medlem

Adolfro skrev:
Har fået mærker, som kommer fra så betroet kilde som det mere eller mindre findes muligt her i DK, som smagte "ekstremt meget" af sæbe, bittert, metal'ish agtigt... Nu er det faktisk et stykke tid siden efterhånden (et par år ca.) og menes at huske at de trips faktisk også var noget mere speedet, og manglede den karakteristiske "syreklang" igennem trippene.

bitter smag af metal og et mere speeded trip lyder som noget nbome pjat :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo bare blotter papir som er dryppet med en lsd opløsning som ingen ved hvor stærk har været. Man kan ikke sige hvor stærke mærker er ud fra det print der er på papiret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er jo bare blotter papir som er dryppet med en lsd opløsning som ingen ved hvor stærk har været. Man kan ikke sige hvor stærke mærker er ud fra det print der er på papiret.

Men batches er i omløb i kort tid ad gangen, inden de udgår. Hvorfor det er muligt at veksle erfaringer om batches, og diskutere hvorvidt de er potente eller ej (ligesom æxtazi).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn

Men batches er i omløb i kort tid ad gangen, inden de udgår. Hvorfor det er muligt at veksle erfaringer om batches, og diskutere hvorvidt de er potente eller ej (ligesom æxtazi).

Vrøvl. Det er umuligt at diskutere. INGEN kan give dig et svar på det. Det bedste ville vel egentligt være at købe ét ekstra mærke og få analyseret ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vrøvl. Det er umuligt at diskutere. INGEN kan give dig et svar på det. Det bedste ville vel egentligt være at købe ét ekstra mærke og få analyseret ..

Hvorfor kan ingen give mig et svar på om et mærke er relativt potent eller ej?

Har du overhovedet prøvet LSD?

Der findes masser af batches der er så svage at man skal tage adskillige for at komme i nærheden af en mild psykedelisk (low dose) oplevelse. Ligeledes findes der masser af batches hvor folk giver stærke advarsler, og et halvt er nok til at trippe mad balls.

Tror du blander erfaring og ug analyse sammen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det var skam ikke for at lyde bedrevidende eller hate på dig Westzide =)

Men uanset hvad, så er der jo ingen som kan give dig et svar på om NETOP dine mærker har et højt indhold lsd. Det var mere det jeg ville frem til. Og nej jeg har ikke prøvet lsd, det siger mig umiddelbart ikke noget. Men derfor kan jeg vel stadig skrive i dette topic (bortset fra at snakke egen erfaring). Men jeg har dog prøvet nok andre ting, til at vide man aldrig kan føle sig sikker angående hvad andre mener som dosiserne ligger på.

Godmorgen

Junior medlem
Brugeravatar

mine erfaringer:
Indian Spirit sidste år: et halvt mærke gav en lækker følelse, ingen særlige visuals... toppede op med lidt emma og sød røg... dagen efter tog jeg et helt fordelt på to halve... igen mest en lækker følelse af Zen uden at være knast, meget svage visuals, okay nemt at styre tankerne.

til Nytår: to mærker fordelt på et par timer. ekstrem kraftige visuals, hallucinationer, tankemylder - jeg fik styr på en hel del shit oppe i mit lille hoved og kom ud af trippet glad og udhvilet! Men det var ret voldsomt, når jeg aldrig havde prøvet det på den måde før og så oven i købet indendørs til trancefest...

Privatfest i foråret:
5 mærker, samme som dem til nytår, taget mellem o4 og 12 formiddag... Havde det vildt fedt mens det var lyst.
Da det blev mørkt, begyndte tingene at stikke af for mig... Kunne absolut ikke skelne mellem virkelighed og fantasi. Havde samtidig et par "venner", der syntes det var vildt sjovt at gøre det endnu værre for mig. Endte med at sidde helt stille i lang tid ad gangen, hvor jeg holdt vejret, fordi jeg håbede, de så ikke ville opdage mig og lade mig være... fik kvælningsfornemmelser, kunne mærke hænder om min hals, i mit ansigt osv...
Havde kæmpe nedtur på i flere dage efter...

Jeg aner jo ikke, hvor stærke disse mærker var, men uanset vil jeg nok nøjes med et enkelt, hvis jeg skal på mærkerne igen!
Man skal også tænke på, at syre kommer i bølger, så man kan have en periode, hvor man tror, det er stoppet med at virke, og så er det en kæmpe fejl at indtage mere, da du så ender med et konstant trip i 12 timer, der kan være alt for overvældende... Det er i hvert fald min (ringe) erfaring med mærker!

Next stop: the 2C's!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var skam ikke for at lyde bedrevidende eller hate på dig Westzide =)

Men uanset hvad, så er der jo ingen som kan give dig et svar på om NETOP dine mærker har et højt indhold lsd. Det var mere det jeg ville frem til. Og nej jeg har ikke prøvet lsd, det siger mig umiddelbart ikke noget. Men derfor kan jeg vel stadig skrive i dette topic (bortset fra at snakke egen erfaring). Men jeg har dog prøvet nok andre ting, til at vide man aldrig kan føle sig sikker angående hvad andre mener som dosiserne ligger på.

Godmorgen

Jeg tripper ikke særlig ofte, så når det endelig bliver gjort er det meget rart at have et nogenlunde estimat for hvor mange mærker man skal sigte efter. Som jeg skrev så udgår batches relativt hurtigt, ligesom med ecstacy. Hvorfor det er muligt at veksle erfaringer. Hvis nu fem personer for nyligt har snublet over det mærke der og alle sammen siger at et enkelt var rigeligt, så er det da et bedre udgangspunkt end ingenting.

se eksempelvis en af de ovenstående posts der har set mærket været reklameret med for nyligt.

så JO, jeg vil bestemt godt mene at man kan udveksle erfaringer og derudfra danne sig en vis ide om styrken :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har set de mærker blive solgt hos en del RC vendors som nBOME.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
det er MEGET nemt at smage forskel!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I stedet for at vi gætter os frem til styrken på dine mærker, hvad så med at spørge din pusher eller andre du kender der har prøvet mærker fra det ark du har dem fra? Det er meget mere brugbart end at gætte på en der har nogle mærker med samme tryk på er fra samme batch som dine.
Der kan på sjælland være nogle der indeholder 25 µg, nordjylland nogle der indeholder 75 µg og på fyn nogle med 150 µg, selvom det er samme blotter papir. Så hvis du vil have et bare lidt brugbart svar burde du skrive, hvor i landet du kommer fra så du kan nøjes med erfaringer af folk fra dit område.
Men du kan vel godt se at du kan risikere at få noget helt forkert info om dine mærker, og det derfor kan gå galt. Hvis der er en der har haft nogle med 25 µg og skriver at de er pisse dårlige og at du nok skal tage 4-8 stk for at "bryde igennem", mens du måske har nogle med 100 µg og følger det råd om at de er svage og tager 4-8 stk. Så ender du jo med at "være fuldstændig hjernedødt påvirket" Så i HR øjemed vil du ikke kunne bruge de svar du får om mærkernes styrke til noget imo.

Undskyld, hvis det lige blev lidt rodet, er godt skunk skæv :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I stedet for at vi gætter os frem til styrken på dine mærker, hvad så med at spørge din pusher eller andre du kender der har prøvet mærker fra det ark du har dem fra? Det er meget mere brugbart end at gætte på en der har nogle mærker med samme tryk på er fra samme batch som dine.
Der kan på sjælland være nogle der indeholder 25 µg, nordjylland nogle der indeholder 75 µg og på fyn nogle med 150 µg, selvom det er samme blotter papir. Så hvis du vil have et bare lidt brugbart svar burde du skrive, hvor i landet du kommer fra så du kan nøjes med erfaringer af folk fra dit område.
Men du kan vel godt se at du kan risikere at få noget helt forkert info om dine mærker, og det derfor kan gå galt. Hvis der er en der har haft nogle med 25 µg og skriver at de er pisse dårlige og at du nok skal tage 4-8 stk for at "bryde igennem", mens du måske har nogle med 100 µg og følger det råd om at de er svage og tager 4-8 stk. Så ender du jo med at "være fuldstændig hjernedødt påvirket" Så i HR øjemed vil du ikke kunne bruge de svar du får om mærkernes styrke til noget imo.

Undskyld, hvis det lige blev lidt rodet, er godt skunk skæv :P

Det giver ikke rigtig nogen mening at styrken varierer så meget, taget i betragtning af hvordan de ligger LSD'en ud på arkerne. Ligeledes er det heller ikke min eller mine venners egne erfaringer i praksis.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Det giver ikke rigtig nogen mening at styrken varierer så meget, taget i betragtning af hvordan de ligger LSD'en ud på arkerne

Hvordan gør de det, har du et link?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Det giver ikke rigtig nogen mening at styrken varierer så meget, taget i betragtning af hvordan de ligger LSD'en ud på arkerne

Hvordan gør de det, har du et link?

http://lmgtfy.com/?q=how+to+lay+lsd+on+blotter

Chinacat har givet en ret god beskrivelse som der lader til at være enighed om blandt bluelight, hipforums og lignende sites.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]