Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa,

Jeg har høstet mine 2 første skunk planter ever. :rocking:

Jeg havde lagt skunken fordelt i midten af 2 aviser og lukket dem og lagt det til tørre på loftet i min garage. Der er rimeligt mørkt og god udluftning. Lidt for god desværre. Nogle fuckere har lugtet det ude fra vejen og nuppet halvdelen af mit stash. Heldigvis var de så flinke kun at nuppe den ene avis. Det nåede at ligge der lige under en uge.

Så måtte jeg jo øjeblikkeligt skride til værks og fjerne mit guld. Så hvordan tørrer man sit gear lugtfrit?
Jeg har puttet det i en lufttæt bøtte og sat det i køleskabet. Jeg hælder det ud hver dag og tørrer bøtten indvendigt. Der samler sig lidt fugt i toppen af bøtten.

Er der andre gode forslag? Hvordan ved jeg om det er tørt nok til at blive tørret på denne måde? Og hvor lang tid tager det? Hvordan kan jeg mærke at det er tørt nok til at ryge?

Hvad gør jeg næste gang jeg skal høste? Jeg vil jo gerne fortsætte med at dyrke, men jeg har åbenbart ikke et sted hvor det kan ligge i fred. Det stinker simpelthen for godt :P

Medlem

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://marijuana-seeds-weed.com/wp-content/uploads/bwbps/californian_skunk_curing_drying.jpg&imgrefurl=http://marijuana-seeds-weed.com/californian-skunk-2/&h=900&w=1200&sz=320&tbnid=iNOLRJwdh0wZxM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/search%3Fq%3Ddrying%2Bof%2Bskunk%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=drying+of+skunk&usg=__XElnRZa_MTu0C1PXnSdZ1QnUEc4=&docid=9ajb9IdbDCSkIM&sa=X&ei=bovMUbWEEsf2sgbv2oCYCw&ved=0CDwQ9QEwAg&dur=183

Medlem

Så vidt jeg ved smider man det først i glaskrukker når det er ved at være så tørt at det knækker. Når du opbevarer det lufttæt er risikoen for mug meget stor, også selvom du lufter dem ud.
Jeg tror desværre ikke det er til at få nogle lufttætte tørreskabe, da de jo netop skal filtreres godt.
Tror ikke jeg må linke til den, men ved at der er en producent af growtents der også har lavet et skab beregnet til at tørre i. Det kan muligvis bruges? :-)

Junior medlem

Læg det i plastik poser og fold dem sammen, lad dem ligge i 20 timer, åben poserne i 12 timer, luk dem derefter i 14, og derefter åben dem i 10-8 timer.. denne proces gør at fugten spreder sig ud i buddet,og når du så åbner posen igen slipper fugten ud.. Fortsæt processen indtil dit guld er tørt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]