Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Djævleøen ;).
Heej gutter. Endnu engang får jeg mulighed for at benytte mig af jeres ekspertise :lol:

Her er et par billeder af en Pot plante jeg har valgt at gemme herhjemme, for at have lidt at kigge på .

Den har vokset godt, jeg har toppet den... Den viste tegn på at være en hun.. Og har nu fået nogle nosser :)

Mine spørgsmål er så..

Kan jeg lade den gro færdig og ryge den, og få noget ud af det ? (måske pille løg'ne af) ?

Vil den befrugte sig selv og lave herma unger ?

http://imgur.com/a/sJyeb <---- Her sku være 3 billeder af Hende/han -.-

Håber i har nogle sjove svar og måske en lille forklaring :D. Da jeg ska ha dræbt den hurtigst muligt hvis jeg intet kan få ud af den.

Mange tak ! :mrgreen:

Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

Dedikeret medlem

det er godt nok utydeligt det billede der men har da hørt om folk der har haft gode erfaringer med at pille "nosserne" af dem og den så blev til en dame igen :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ja ved godt Nosse billedet blev lidt dårligt ^^ .

Meeen, det er kommet flere steder på planten, og vi er jo alle rimelig sikre på at det er Ballz :D

Og tak, har jeg også tænkt mig at forsøge :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
syndes billederne er lidt utydelige men ja de ligner ganske rigtig en herma, du kan nippe nosserne af den hvis du virkelig er grundig, og ikke få nogen frø i din urt, jeg har ikke selv prøvet det da jeg somregel bare kassere dem med det samme, men hvis du har planter lige ude i haven eller meget tæt på dig skal du måske overveje om den ikke bare skulle aflives.

jeg mener også at have hørt at herma ikke er ligeså potent.

det er godt nok utydeligt det billede der men har da hørt om folk der har haft gode erfaringer med at pille "nosserne" af dem og den så blev til en dame igen :)

ret mig hvis jeg tager fejl men jeg mener ikke at den "bliver en dame igen" du skal vist stadig pille dens polnsække af som den laver hen af vejen, inden de når at folde sig ud.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg mener også at have hørt at herma ikke er ligeså potent.<---- viridis siger :D

Tak. Lige præcis det ! har jeg brug for et svar på :D . For hvis den ikke er det, Så dræber jeg svinet med det samme .

Mange tak for de hurtige svar.. så må vi håbe der er en bruger der dropper forbi med svaret på Herma Potens :D.

Dedikeret medlem

prøv og pil dem af og se om der kommer flere hvis den laver flere så bare nak lortet :) http://www.420magazine.com/forums/frequ ... sacks.html der er åbenbart lidt forskellige meninger

Medlem
Brugeravatar

Hvis ikke du har noget imod pillearbejde, og hvis ikke du har planter i nærheden du gerne vil kunne høste som sensimilla, ville jeg klart bare beholde den og pille af hvad jeg kunne pille af.
Og hvis nu der kommer mange mange frø, selvom du er flittig med kastreringen, kan du jo bare lave hash på den.
Hvis du HAR planter i nærheden som du vil undgå (ubrugelige) frø i, ville jeg beholde den så længe jeg kunne holde hanblomsterne i skak, og nå at pille dem af inden de springer ud. Når det så bliver for "farligt", ville jeg nakke den. Måske kan du være heldig at kunne holde det i skak længe nok til at få bare en lille smule der kan bruges til koncentrater/ekstrakter.

Jeg har iøvrigt selv oplevet to scenarier med planter der begynder at få nosser:
1: Planter der kun momentvis er kønsforvirrede, og sætter ganske få hanblomster. Det er til at have med at gøre.
2: Planter der efter første hanblomst, bare bliver ved med at spytte dem ud i højt tempo. Umuligt at holde i skak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg er også i tvivl nu på den der med potensen og herma, jeg har søgt lidt og nogle mener at det kun er hvis den bestøver sig selv da der (klart nok) vil komme en masse frø - og at den vil koncentere sig om frøproduciton istedet, så hvis det er sandt er der jo ikke noget i vejen for at nipse nosserne af og håbe.
men har set andre der mener at hermaen uanset hvad er i "preggy" mode og mere vil koncentere sig om det, selv om den ikke bestøves, er der nogen der kan bekræfte/afkræfte dette ?

Medlem
Brugeravatar

Nej, men jeg kan berette at jeg har fået endda særdeles gode høste på planter der har produceret spredte hanblomster. Iøvrigt har det ifølge min erfaring ringe betydning for potensen, om planten bærer frø eller ej - bærer den frø er der bare meget mindre af det gode. Det der til gengæld er (efter fjernelse af frø) fejler ikke noget potensmæssigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Planten er dræbt ! :peace:

Dedikeret medlem

R.I.P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]