Sorry to say. Men jeg er næsten 100% sikker på at det, vil blive det samme dårlige forhold hvis du går tilbage til ham. Han valgte stofferne frem for dig. Det DU skal arbejde på, er at komme videre. Kom til nogen fester med nogen jævnaldrene. Kig på lidt fyre, og så se om der ikke skulle være en der, falder i din smag engang.
Du er 15? Jeg er selv 16, og har mødt den eneste ene 3 gange

Som min kære far altid har fortalt mig, der findes ikke kun en spandfuld. Der findes et helt landfuld!
At begrunde dit valg af ældre fyre med at, sige de er mere modne er pure bullshit. Der findes mindst lige så modne 15-16 årige drenge, hvis ikke mere modne. Det forhold du har haft med ham gutten har kun påført dig ondt. Et forhold skal ikke være ødelæggende. Et forhold skal være rart, givende. Ja man lære det desværre på godt og ondt. Du ved måske godt et sted at han ikke er god for dig. Men du elsker ham, og derfor vil du ikke give slip.
Jeg er selv for nyligt kommet ud af et forhold. Vi havde ikke tid til hinanden (Vi bor 45 minutter i tog fra hinanden), vi begyndte at miste kontakten. Og så havde jeg et weekend forbrug af diverse stoffer, som hun ikke vidste noget om. Jeg er nu stoppet med det åndssvage (mis)brug, og holder mig nu til en enkelt gang om måneden. Min næse var nærmest helt ødelagt (det er ufedt at blæse røde bussemænd ud btw.). Jeg havde nærmest konstant paranoia, dels fordi jeg skulle skjule det for hende. Men jeg rendte påvirket rundt hjemme hos søster, mor og far. Mit liv var ved at blive konstant styret til trangen af stoffer.
Men jeg ved nu, at selvom jeg er stoppet med det voldsomme forbrug. Så ville jeg ikke sætte pris på et forhold med hende. Vi har nærmest cuttet kontakten til hinanden helt. Og det må jeg sige jeg er glad for, selvfølgelig savner jeg hende lidt engang imellem. Det er dog blevet bedre, og efter jeg er blevet single. Så er damerne pludselig begyndt at skrive igen!

Puha.. Jeg burde nok have lavet min egen lille tråd.. Håber du finder ud af hvad det er du vil. Men jeg håber og krydser fingre for at du finder ud af det. Som DU mener er mest rigtigt for dig. (Selvom jeg håber på du dropper ham). Du ved hvad der er mest rigtigt for dig. Og skulle det ske at det blev noget skidt igen, så husk du altid kan droppe ud af det igen. Men lad så være med at gå tilbage okay?

-SortSky