Hej derude.
Jeg er en meget frisk dreng på 17 år, som spiller fodbold 8 gange om ugen på et meget højt niveau.... Jeg har prøvet at ryge hash 4-5 gange i mit liv, hvilket jeg har gjort sammen med drengene på mit akademi, uden de store problemer...

Men så en dag hvor vi skulle på bull og spise, havde en kammerat så en joint med han selv havde dyrket "første gang" han har prøvet det, ved ikke om det kan være noget med det at gøre? - nå... Men vi gik så igang med at tænde jointen, de gange jeg har suget har det været pot og hash, men denne gang var det skunk. Jeg tog mine første sug hvor jeg ikke rigtigt mærkede det store og så gik den videre og så blev det min tur igen, tog jeg et par sug igen så ramte det mig, MEGET VOLDSOMT! - jeg begyndte at ryste, FÅ MEGA TINNITUS og begyndte at få en slags propper for ørene... meget ubehageligt, jeg sat mig straks op på cyklen og det HJALP at cykle, vi tog på bull og jeg kunne faktisk ikke mærke det ret meget andet end totalt træthed. Da vi ankom til Bull, kom vi ind og lige da jeg trådte ind og fik lyset lige i fjæset begyndte helvede igen.... Jeg gav mine kammerater mine penge og de betalte.
Jeg skyndte mig ud det endte med at jeg gemte mig ved nogle lastbiler, Det gjorde så ondt det gik fra hovede til bryst og hjerte jeg ved ikke hvad der skete der pivede i hele mit hovede det var lige ved at sprænge i luften. Efter et stykke tid begyndte det at blive lidt bedre, gik ind til de andre der var piv hamrende skæve og der nød hver eneste sekund

men lige da jeg begyndte at spise FIK JEG ENORMT PIVENDE IGEN I MIT HOVEDE, det var den mærkeligste aften nogensinde.
OG LIGE SIDEN HAR JEG HVER ENESTE MÅNEDE FÅET DE SAMME SYMPTOMER SOM OVERSTÅENDE, SVIMMELHED, ONDT I VENSTRE ARM, ANGST FOR ALT...
Håber i kan hjælpe, det var sku lige lidt langt...
PS har været til lægen, men vil lige høre om andre har haft det sådan eller oplevet noget lign...