Min kammerat rensede vores amf med acetone og der gik det fra at lugte langt væk af den velkendte "amf lugt" og være helt vådt - til at ikke at lugte og være tørt.. Man kunne desuden tydeligt mærke forskel når man indtog det - det bed ikke i næsen
Har prøvet en del forskelligt amf og man kan altså ikke dømme det på hvordan det ser ud eller smager. Kan tilgengæld mærke flere bivirkninger ved noget amf, feks tømmermænd eller kæbe spændinger.. Det vil jeg gætte på kommer via urenheder i amfen
Når din pusher siger det er 96% rent, aner han ikke hvad han snakker om.
Nej. Jeg vil gætte på at tømmermændende kommer fordi amfen er god og tømmer din hjerne for serotonin - dagene efter er dit hoved tømt og ved at genoprette. Kæbe spændinger kommer uanset hvad, medmindre man virkelig er hærdet og har "lært" at lade vær. Det er dog svært!!
Serotonin? Nigga woot.
Amfetamin frigiver mest dopamin og noradrenalin. Hvorfor det også er anbefalet, og i høj grad hjælper på tømmermændende, at supplere med L-dopa kosttilskud.
Angående kæberasler så nailer Kenishii det ret godt:
"2)Jeres (met)amfetamin bliver gult fordi den slam-kemiker der har lavet det ikke har hverken destilleret eller omkrystalliseret det. Hvis han har benyttet RP/I2 til fremstillingen er der en masse iodoephedrin og HI tilbage i det, hvis det ikke oprenses ordenligt. Ved opbevaring bliver der dannet frit iod, som farver det gult/orange.
Iodoefedrin er ikke sundt og giver typisk enorm kæberasler hvis det er tilstede bare i små mængder. Så mon ikke din turbo-gode-speed giver dig kæberasler? Mange ser kæberasler som et godt tegn - men nej det betyder bare at det er noget urent crap i har fået. Ren (met)amfetamin giver kun i meget ringe grad kæberasler (med mindre man tager rigtig rigtig meget)
-
viewtopic.php?f=4&t=7669