Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Hej kammerater, håber I kan hjælpe mig.

Har fået fat i nogle piller med det mundrette navn Tradolan Retard 100 mg.
De er depot.

Hvad er en fornuftig startdosis? Kan de med fordel sniffes for at bryde depoteffekten eller er deres biotilgængelighed bedre oralt? Har ingen tolerance overfor opiater/opioider, men kan fra naturens side klare en del af denne stofgruppe - uden at dette dog betyder, at jeg har tænkt mig at opføre mig overmodigt.

Er resodering helt nogo pga. depoteffekten, eller kan man godt?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Knus dem ordentligt og æd pulveret. Du kan nok ikke mærke den store effekt, men start ud med 50 mg, det kunne jo være at du er overfølsom overfor tramadol, du kan altid redosere. For at få bedst effekt starter jeg normalt ud med en mindre dosis og redoserer efter en time, tramadol omdannes til desotramadol og fungerer i det hele taget bedst hvis du allerede har desotramadol i blodet. Hold dig under 500 mg i døgnet, anfald af en epileptisk karakter kan være en bivirkning af tramadol og denne risiko mindskes gevaldigt hvis du holder doserne under 500 mg dagligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der kan godt gå et par timer før fuld virkning indtræder og ja virkningen øges efter nogle gange indenfor nogle dage. Dog kan virkningen godt mindskes ved dagligt indtag. Jeg vil anbefale at starte med 50-100 mg men nok bedst at starte med 50 mg - hvorfor ikke for en sikkerheds skyld? Hold dig under 200 mg, det kan godt blive ubehageligt!

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Takker. Endte med at guffe 200 mg. uden at bryde depoteffekten - ganske hyggelig effekt, umiskendeligt påvirket men stadig i stand til at opføre mig normalt under det meste af rusen.
Napper de sidste til filmaften med min ven i morgen, og så får alle downers en god lang pause.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Ville også anbefale dig at knuse dem og så sluge dem 50 mg af gangen med 20 min mellemrum, så virker de bedst ifølge mine erfaringer. Prøv med 150-200 mg i alt.

Held og lykke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]