Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ssri
Medlem

hej jeg har været ved lægen idag og snakke om mit humør sammen med min ungekontakt og lægen sagde at jeg skulle prøve citalopram jeg er bare så pisse forvirret nu og ved ikke om jeg skal starte op på det eller lade være da jeg har hørt så meget lort om dem kronisk depresion osv og min mor har været på dem i 2 år og kan ikke komme af dem igen jeg ryger hver dag og drikker øl hvis ikke jeg har råd til røg og hvis jeg har begge dele blander jeg det jeg tager også seroquel 25 mg til at sove på jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Titel: Re: ssri
Medlem
Brugeravatar

Du kan jo prøve og se hvordan det virker. Havde du psykiske problemer inden du begyndte at ryge?

Medlem

jeg fik af vide af min psykolog for to år siden at jeg havde noget ala kronisk stress

Admin
Brugeravatar

Hvis du har det dårligt psykisk, så hold i første omgang op med at ryge hash. Og skær ned på alkoholforbruget. Se om du ikke kan få tilskud til en psykolog, eller evt. komme i noget andet behandling. Lægerne er desværre lidt for gavmilde med ssri præparater efter min mening.

Det kan godt være, at du faktisk har brug for at komme i behandling med en ssri. Men det er ret counterproductive, hvis du blir ved med at ryge hash og drikke tæt ved siden af.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Jeg fik Citalopram igennem et halvt år med god virkning. 40 mg dagligt. Og stoppede rimeligt brat med dem, uden de store bivirkninger.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem

tror jeg ville prøve at lade værre for tror ikke jeg har en depression som sådan men bare en del problemer og jeg tror også jeg tænker for meget og kommer til at holde mig i de negative tanker min fætter har vist mig en bog og film om tankens kraft "The Secret" og det har bare gjort mig meget mere forvirret

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Du ved ikke om du får det bedre uden hash og alkohol før du har prøvet det - så prøv at ligge det fra dig i et stykke tid , eller ihvertfald skære kraftigt ned! Hvem ved måske er problemet rusmidler i et for stort omfang =) held og lykke frem over.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]