Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

for det første er det så ikke indica man skal gå efter for at kurere kræft? white widow er da ihvert fald den strain rick simpsons anbefaler og den er 70% indica. Men studer det lidt og evt slå sorterne op og se om det ligner hvis ikke har de sikkert bare fundet på navnet men altså uden erfaring er det svært.

jo, helt rgtigt, lidt for søvning her,, thanks :-)

Junior medlem

men har du aå forsøgt med kogning? og hvad endte du med at bruge til solvent, jeg er lidt nervøs ved at bruge opløsnings mider og den med gas virker sindsygt farlig. men har fundet nge gode links. nu mangler eg så at købe nogle gode planter/knopper

http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... 7o86UnYpXI
http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... TRc99VhHRY

Junior medlem

Densmerteramte -<<-->> Jeg kender ihvertfald flere der bruger det til at tage deres "hverdags" smerter de har i ryggen, istedet for morfin præparater, og har læst flere stedet fantastiske historier om hvordan det har afhjulpet smerter i mange afskygninger =) så vil anbefale at du prøver det og ser hvad du syntes =) Men du skal nok ikke satse på at du kan bestille det hjem over nettet, selvom det ikke er umuligt =) der er da nok både facebook sider osv hvis man tør prøve sig frem kunne man nok finde en der ville sende noget ;) =)

Cancer --> Personligt ville jeg nok være forsig med at sætte min lid til staden når det skal bruges som medicin, medmindre du kender en der kan sige god for det =) Men du skal bare have fat i en masse frø også i jorden med dem også med det vuns =) så går der en 3-4 mdr så har du perlen selv =) så skal du bare have øvet dig i at lave olien =) Men du skal helt sikkert være opmærksom på hvad du bruger af solvent, Men vil sige at hvis du bare er sikker på at det bliver tørret ordentlig så er det minimalt det der er tilbage =) Men der er også ret stor forskel på hvad der kommer om det er feks gas eller heptan.. ihvertfald de gange jeg har lavet det, har jeg meget svært ved at få gassen til at blive til olie agtig.. men det kan godt være det bare skal trække længere. :S
Med alt det sagt, så vil jeg anbafale dig som jeg gør mange andre at spise rent røst(eller rigtig godt grønt) istedet for, ihvertfald til du har noget ordentlig olie =)

de venligste hilsner
S
naden

Junior medlem

Angående mod smerter, så er der en fantastisk historie om en af de første der fik statssponsoreret hamp i USA for hans kroniske smerter =) hans historie starter omkring 10minm inde
http://www.youtube.com/watch?v=JM72D3X55Ms

Junior medlem

Densmerteramte -<<-->> Jeg kender ihvertfald flere der bruger det til at tage deres "hverdags" smerter de har i ryggen, istedet for morfin præparater, og har læst flere stedet fantastiske historier om hvordan det har afhjulpet smerter i mange afskygninger =) så vil anbefale at du prøver det og ser hvad du syntes =) Men du skal nok ikke satse på at du kan bestille det hjem over nettet, selvom det ikke er umuligt =) der er da nok både facebook sider osv hvis man tør prøve sig frem kunne man nok finde en der ville sende noget ;) =)

Cancer --> Personligt ville jeg nok være forsig med at sætte min lid til staden når det skal bruges som medicin, medmindre du kender en der kan sige god for det =) Men du skal bare have fat i en masse frø også i jorden med dem også med det vuns =) så går der en 3-4 mdr så har du perlen selv =) så skal du bare have øvet dig i at lave olien =) Men du skal helt sikkert være opmærksom på hvad du bruger af solvent, Men vil sige at hvis du bare er sikker på at det bliver tørret ordentlig så er det minimalt det der er tilbage =) Men der er også ret stor forskel på hvad der kommer om det er feks gas eller heptan.. ihvertfald de gange jeg har lavet det, har jeg meget svært ved at få gassen til at blive til olie agtig.. men det kan godt være det bare skal trække længere. :S
Med alt det sagt, så vil jeg anbafale dig som jeg gør mange andre at spise rent røst(eller rigtig godt grønt) istedet for, ihvertfald til du har noget ordentlig olie =)

de venligste hilsner
S
naden

takker, jo det ar du nok ret i. jeg vil bruge fin-sprit til solvent og tror jeg har rimeligt styr på processen nu. men ja det svære bliver at købe 'grundstoffet' :-) og det skal jo helst være buds af god kvalitet og ikke noget liguster. der er iøvrigt meget blandede meninger om hvad man skal bruge og det ser ud til at rick simpson der er temmelig hypet bruger indica men det er så fordi han mener søvn og afslapning er koden til helbredelse.. måske skal an mikse det lidt, men han siger gå efter noget med over 20% thc og nævner white widow? som en god mulighed. og jeg tror desværre jeg er nødt til at købe af tids hesyn, at gro bliver næste projekt når jeg er gennem det her. bedste hilsner herfra

Junior medlem

Angående hvad du skal bruge af sort, vil jeg slet ikke gøre mig klog på i forhold til andre.. men kan da sige lidt med...
Rick har for så vidt ret i at hvilen er vigtig for det at heale, og idet hele taget, så er det bedst at få oplevelsen med lukket øjne med, og lærer den indre verden lidt bedre at kende. Og THC er helt sikkert en af de store kandidater der slår dig i gulvet.
Men det er ikke THC'en der i sig selv har de positive egenskaber over for sygdomme eller psykoser, det er de 100, hvis ikke 1000 vis af andre stoffer der er deri, hvoraf rigtig mange af dem er aktive stoffer og de har kun undersøgt en håndfuld. Men mange af dem nyder dit immunforsvar via blandt andet cannabinoid-receptor systemet der er stortset over alt i kroppen, faktisk rimelig godt af viser mange af de test de har lavet.
Om Indica er bedre end Sativa eller what not, er jeg ikke helt overbevist om, jeg ville personligt hælde til en blanding, hvor man ikke bliver alt for "skæv" Men hvor man bliver lidt mere høj. Især alt efter ens livs forhold. Også derfor ville jeg anbefale røst til enhver sammen med olien og se hvad folk bedst kunne lide og hvad der kom bedst resultater af =) Men altså selv hvis folk ryger det er der jo fantastiske resultater, så lige meget hvad er det bare at have noget der har så meget som muligt med ordentlig pot at gøre<3 Især fordi man så tit får god æder på =) så skal du så bare huske at spise sundt Men det har du garanteret fået at vide tusind gange.. Men vil da sig at du burde og holde dig så vidt muligt fra alu, aspartam, og flour produkter(listen er lang, men det er nok det primære jeg lige kan huske på hånden der er for meget af i maden som giver sygdom.) samt huske på hvor du køber frugt og grønt henne, fordi rigtig meget er også efterhånden sprøjtet og proppet med det ene og det andet som man slet ikke kan beskrive.
Har du råd, så få en ordentlig vandhane hvis du ikke har allerede, og evt et godt filter til vandet også, da man ikke skal tage fejl af det også kan være skidt især alt efter hvor du bor.. Er personligt overbevist om de putter flour i det offentlige vand de fleste steder i landet, men det er en helt anden snak.

er enig i at du helst skal have stærke planter gerne på omkring 20% eller derover, men der er nu mange muligheder =) du kan også sagtens få god pot med mellem 20 og 25 % =) Og har du så gode planter så vil jeg også anbefale at lave noget salat eller noget direte ud af budsne =)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
jeg vil bruge fin-sprit til solvent og tror jeg har rimeligt styr på processen nu.

Hva'? Hvorfor nu det? Finsprit, eller ethanol, opløser meget mere klorofyl end isopropyl alkohol, butan og rensebenzin gør og der er en risiko for at noget af denauteringsmidlet bliver i nolen. Puha. Jeg synes rensebenzin giver det bedste produkt, kontra besværet med at lave det. Men det er vel smag og behag. Kilder til hvorfor rensebenzin skulle være usundere end IPA er meget velkomne, for dem jeg har fundet på det fremhæver derimod at det er et opløsningsmiddel der netop kan fordampe 100% og i modsætning til IPA er det hydrofobt, så eventuelt vandindhold vil lægge sig i bunden.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem

^Samtidig er der heller ingen grund til at bruge penge på finsprit til ekstraktioner. Denaturingsmidlerne tilsat til husholdningssprit har alligevel et kogepunkt omkring ethanol, og er typisk butanon, butanol eller IPA.

Mht resnsebensin versus alkoholer, er problemet med rensebenzin muligheden for rester af længere kulbrinter og aromatiske forbindelser, som kan være meget skadelige. Selvom alkoholerne også affedter hjerne og hud ved større koncentrationer, er rensebenzin langt giftigere for personen der udfører ekstraktionen. Dette både i form af at rensebenzin i sig selv er giftigt og ganske skadeligt, men også i form af de førnævnte urenheder. I mangel af tid til at søge specielt dybdegående, må wikipedia gøre det for nu: http://en.wikipedia.org/wiki/Naphtha#He ... iderations

Jeg ville ihvertfald aldrig bruge rensebenzin til en ekstraktion, hvis formålet er at indtage eller påføre produktet senere.

Det værende sagt, har du dog nok ret i at rensebenzin giver et bedre produkt end en alkohol kan, da det udelukkende er upolære kulbrinter.

Junior medlem

Hvad blev der af denne tråd, er det muligt med lidt opdateringer.

på forhånd Tak :)

Junior medlem

det med finsprit kommer ganske simpelt af at det er det mindst giftige. der kan jo altid være en rest tilbage og hvis du i forvejen har kræft så er endnu flere giftstoffer i kroppen en dårlig plan. jeg bruger finsprit og det virker fantastisk selv om det jo nok er en smule dyre end alternativerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]