Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Proevede for foerste gang Valium idag, 20 mg. Har ingen benzo tolerance og kan tydeligt maerke det.

Vil det vaere sikkert at indtage ca. 200 mg codeine samtidig med? Normalt indtager jeg 300 mg, for at faa det bedste buzz.

Ved godt at man som udgangspunkt ikke skal blande CNS-depressanter.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ved godt at man som udgangspunkt ikke skal blande CNS-depressanter.

Og så på en mandag.....

Medlem

Goer det eksperimentet mere farligt? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, det er pissefarligt. Jeg ved ikke om de doser du nævner er decideret livsfarlige - men det ikke værd at risikere livet for at finde ud af det. De har en fysiologisk synergieffekt som kan føre til respirationsdepression hvilket kan føre til at du falder i søvn og dør af det.

http://journals.lww.com/anesthesiology/ ... am.10.aspx
http://www.rxlist.com/codeine-sulfate-d ... utions.htm

Desuden er der nok også en farmakokinetisk synergi der skyldes hæmning af den hepatiske clearance af kodein (CYP3A4 af diazepam), hvilket fører til at du får mere end 200mg ud af de 200mg, siden en signifikant del af den totale clearance af kodein er hepatisk.

Medlem

Nvm, gjorde det alligevel :) Det var langt fra livsfarlige doser, og er ikke paavirket af Valiumen mere, saa der burde ikke ske det store. Desuden har jeg aldrig foelt jeg har faaet nedsat min vejrtraekning af opioider, og jeg har taget op til 500 mg kodein foer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Diazepam har en plasmahalveringstid på FLERE DAGE. Det har ingen betydning at du ikke føler dig skæv mere.
Hvis to stoffer har synergieffet virker de anderledes sammen end hver for sig, du kan derfor ikke bruge dine tidligere erfaringer til noget som helst.

Jeg bliver så irriteret over folk som dig... Stop med at spilde vores tid, hvis du alligevel gambler med livet fordi du ikke får svar inden for de første fem minutter.

Medlem

Jeg har det helt fint, fed rus, ingen depression af vejrtraekningen. Jeg ved hvad jeg kan taale af kodein, og diazepam rusen virkede ikke mere.

Medlem

Jeg har det helt fint, fed rus, ingen depression af vejrtraekningen. Jeg ved hvad jeg kan taale af kodein, og diazepam rusen virkede ikke mere.

Læs nu hvad Alice så pænt har skrevet til dig..... Halveringstiden af diazepam er ret så lang. Derfor er du stadig påvirket selvom du ikke kan mærke det.

Du spurgte om det var sikkert at gøre, og derefter har du har fået et MEGET entydigt svar om at det IKKE er sikkert, og at du IKKE skal gøre det.

Hvaaaeeee?????

Medlem

Ja det er aldrig sikkert at blande 2 CNS depressanter, men jeg har personligt blandede store maengder xanax og haard sprut, uden nogensinde at braekke mig/blive bevidstloes.

Desuden, skal der LANGT mere til foer det begynder at blive farligt. Ikke fordi jeg vil anbefale nogen at goere det samme.

Admin
Brugeravatar

Hvorfor spørger du i det hele taget, hvis du er så overbevist om hvor sikkert det er? Du har jo alligevel kun tænkt dig at følge folks råd, hvis de gir dig det svar du gerne vil ha. Det er sgu for retarderet...

-Jimmy Carter

Medlem

Ville hoere om min bekymring kunne have noget hold i sig. Saa fik jeg at vide at det KUNNE vaere farligt. Men jeg "tog chancen" ikke mindst fordi jeg var nogenlunde overbevist om at det vaerste der kunne ske, var at jeg blev meget skaev.

Dedikeret medlem

Faxen du virker slet ikke som en der er gammel nok til at tage stoffer.
Derudover spilder du samtidig folks tid , det er sku dårlig stil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor spilde både din og andres tid på at oprette sådan et tåbeligt topic, når du alligevel vælger at ignorere folks råd....

Burde det sandkasse forum ikke snart blive lavet?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvorfor spilde både din og andres tid på at oprette sådan et tåbeligt topic, når du alligevel vælger at ignorere folks råd....

Burde det sandkasse forum ikke snart blive lavet?

"Blæse være med andres mening, jeg vil bare vide om jeg dør indenfor den næste times tid forum"

Admin
Brugeravatar

Der kommer vist ikke mere fornuftigt ud af denne tråd.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]