Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Jeg har checket forummet igennem efter svar på mit spørgsmål, dog uden held.

Jeg har taget diverse narkotika igennem de sidste 6 år, forbruget har været op og ned.
De sidste par gange er jeg begyndt at få en voldsom hovedpine når jeg indtager amfetamin. Hovedpinen begynder ca. 4 timer efter jeg starter med at trippe. Det er en voldsom trykken i det nederste af panden imellem øjenbrynene. Det er ulideligt og det står på i 4-5 timer. Uden nogen mulighed for at gøre bedre. Jeg har prøvet følgende: Slappe af/ligge sig og drikke en masse(inden for rimelighedens grænser) vand. Jeg har enkelte gange prøvet at tage panodil el. lignende dog uden hjælp.

Jeg har taget amfetamin i nogle år nu, og jeg skulle ikke mene at hovedpinen kommer pga. forgiftning, da mit forbrug er meget mere kontrolleret nu. Det er en voldsom trykken, hvor man virkelig har lyst til at slå sig selv ihjel, fordi det gør så ondt. Jeg ved ikke hvad der kan forudsage det.

Jeg er også begyndt at opleve nogen gange, i ædru tilstand at min næse pludselig bliver følelsesløs, og kilder en smule, nogen gange er det hele næsen og ud i øjenbrynene der bliver følelsesløse. Hvad kan det være? Jeg har også oplevet noget i mine arme her på det sidste, hvor de pludselig blev følelsesløse fra underarmen og ned i hånden. Dette var i ædru tilstand også.

Jeg synes jeg kan mærke at min næse, nærmest kan bøjes. Min næsetip kan næsten presses ud til min kind, og mit næseben er meget blødt og jeg kan trykke på det.

Håber i kan hjælpe.

- TobyCrack

Dedikeret medlem

Jeg synes det tyder på du skal stoppe med amfetaminen og en tur til lægen for at få tjekket dit blodtryk og kredsløb.

Mht næsens blødheds så er det en almindelig bivirkning.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Har du prøvet at gå til lægen?
Så vidt jeg ved er amfetamins renlighed i DK kun på ca. 5% så jeg kunne nemt forestille mig, at det blev cuttet med noget der ikke var så rart for hovedet.

Medlem

Det meste Amfetamin er cuttet med koffein, og andre ting. Hvis man endelig skal tage amfetamin (ofte), saa er det vigtigt at man tager amfetamin der ikke er cuttet med alskens skidt og sager.

Dedikeret medlem

Det er vigtigere ikke at tage amfetamin ofte end at tage ren amfetamin :idea:

Jeg har brugt 17 år på det at jage den kemiske optur jo renere desto bedre, men det har været hårdt for kroppen (muskler, led, knogler og tænder) samt psyken (psykoser og selvmords forsøg).

Junior medlem

Tak for svarene indtil videre.

Overvejer kraftigt et læge besøg.
I forhold til hvad jeg har taget gennem årene synes jeg faktisk den kvalitet jeg indtager på nuværende tidspunkt er ganske udemærket. Kender selvfølgelig ikke den præcise renhed i %, og vil heller ikke sidde og påstå at jeg kan få "det gode shit". Men udfra erfaringer gennem de sidste 6 år, synes jeg at det er godt. Så forstår ikke hvad der kan forudsage alt det her.

Medlem
Brugeravatar

Stimulanser er hårde ved kredsløbet og vil tro at de bivirkninger du mærker, følelsesløshed og hovedpine, skyldes overforbrug. Groft sagt kan man sige at amfetaminen får dine blodårer til at trække sig sammen. Selv hvis du tog ren amfetamin ville du opleve samme bivirkninger, men da det helt sikkert ikke er rent er nogle af cutmidlerne garanteret med til at forværre bivirkningerne.

Tag til læge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]