Jeg har prøvet det samme som Asser her:
viewtopic.php?f=4&t=45006Men vil ikke hijacke hans tråd.
Efter 4 år uden at blæse synes jeg det var tid til en hyggelig aften med en kammerat. Jeg havde Keta, MDMA, 2c-b og Esctasy liggende.
Jeg har igennem flere år fuldt med her på siden af hensyn til vejledning og alt det.
Vi spiste kl. 18 og var færdige kl. 18.20. Jeg lavede 2 gelatine kapsler med hver 120mg MDMA, da vi som sagt havde haft 4 års pause synes jeg ikke dosen burde være så høj. Vi indtog hver en kapsel kl. 20.30. Kl. blev 21.45 (1t 15min) og vi kunne ikke mærke en skid. Min kammerat havde fået nok af at vente og tog en streg julemix (20mg/20mg) så han blev ramt.
Jeg ventede yderligere 15min, forgæves. Skuffelsen var stor, og jeg har heller aldrig haft kunne blæse på MDMA nasalt så derfor tog jeg det oralt. Jeg har før blæst på 150mg MDMA oralt. Er det noget lorte MDMA jeg har fået her? Jeg fik det i krystaller, og lugten af det er fin.
Jeg er ikke meget for at blande MDMA og piller, men jeg ville absolut blæse så vi delte en pille og blot efter 10min blæste vi begge. 2 timer senere døde blæseren og vi indtog ½ mere. Vi blæste yderligere 30-60min hvorefter vi gik i seng, og da var klokken ca 2.30.