Hey alle.
Jeg har i et godt stykke tid overvejet og gerne ville prøve psykedeliske stoffer. Weed har jeg røget en del af, men effekterne er ikke så meget min stil, selvom at jeg nyder rusen. Man bliver bare for sløv af det. Stimulanster som amf har jeg også prøvet, men følte ikke rigtigt det var en kultur jeg høre hjemme hos.
Så nu går jeg lidt og leger med tanken om at prøve LSD. Jeg søgte lidt rundt i forummet og fik indtrykket af at jeg måske er lidt ung til det da jeg fylder 18 om en måneds tid. Men jeg har alligevel en god ide hvad jeg gerne vil have ud af trippet.
Ud over de hallucinerende effekter vil jeg gerne lære noget om mig selv og hvem jeg egentlig er. Derfor er noget som DMT nok mere passende, men jeg vil også gerne have et langvarigt trip, og ikke et intenst et som DMT giver. Jeg regner med at indtage 50-60 μg, fordi det er nu første gang og jeg vil ikke have et bad-trip jeg ikke kan kontrollere (hvis det sker).
Svampe er også en kandidat, men vil ikke til at betale for svampe da jeg kan gå en tur i september og få dem gratis, så lige nu er LSD det bedste forslag jeg har.
Jeg har en ven som jeg kan være hos, og bor for mig selv, så et trygt sted at være er ikke et problem og kommer ikke til at være alene.
Men jeg har dog fundet en sælger, Han sælger dog kun ned til fem blotters af gangen, så vil have til lang tid.
Mit spørgsmål lyder så om i syntes trods min alder om det er velovervejet og forholdvist fornuftigt?
Eller burde jeg halvere dosen?
Eller om der er et alternativ der vil være mere passende? DMT, svampe, etc.
Så med hensyn til overskuddet, jeg skal til Roskilde Festival i år. Ville det være dumt at tage et par hits med? Og er der nogen der har erfaringer med syre på festivaller, for så er jeg interesseret i at høre dem. Plus om det overhoved er en god setting til et mildt trip.
Takker for svar på forhånd.
PS:

---> Hunter S. Thompson