Tak for svarene. Det er dejligt I er så hurtige til at komme med kommentarer!
Jeg holder mig nok fra at tage 2c-b på roskilde, det er heller ikke sikkert jeg overhovedet kan skaffe det inden.
Det er betryggende at i nævner det er en mildere substans end svampe og at I synes det er et godt begynder stof til den psykedeliske verden. Selvom du, Phillip fry, stadig anbefaler mig at vente vil jeg nok højst sandsynligt prøve det i den nærmeste fremtid, i fornuftige omgivelse med en tripsitter.
Lige til aller sidst: Det nævnes inden på wikien at DMT, hvis det ryges, har en kortere varighed og jeg synes ikke det klart nævnes hvor kraftigt det er. Jeg er fint tilfreds med at mit første psykedeliske stof er 2c-b, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at vide, om DMT også kunne være et fornuftigt begynderstof nu hvor det har en kortere varighed.
Fornuftigt nok

Jeg startede selv i den alder, så jeg kan ikke rigtig klandre dig for noget

Men jeg skal jo give råd, der mindsker eventuelle skader så meget som muligt.
Og nej. DMT kan bestemt ikke anbefales til førstegangstrip. Det er nok det mest psykedeliske stof, jeg nogensinde har indtaget (og jeg brød ikke engang helt igennem!). Vent for guds skyld med det til du ved hvad den psykedeliske verden handler om. Det er bestemt ikke legetøj, men et ultrakraftigt psykedelikum som skal behandles med respekt. Den oplevelse jeg har haft med stoffet var enormt intens. Nok ikke noget jeg ville have kunne klare, hvis jeg lige var blevet præsenteret for den psykedeliske verden. Læs noget mere om stoffet og forbered dig mentalt på det. Det vil jeg på det kraftigste tilråde dig.