Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy

Jeg vil for første gang prøve at kaste mig ud i at gro mig nogle planter, og da jeg ikke har mulighed for at gøre det hjemme ville jeg gøre det udendørs. Og jeg har fundet et spot som er i et åbent område inde midt mellem noget halv tæt skov. Der er nogle små stier rundt omkring derinde, men udfra hvad jeg med min naturviden har kunne konkludere, var de højst sandsynligt lavet af dådyr/rådyr - you name it.

Derudover så er det sådan lidt lyng agtig vækst rundt omkring og de lange strå som kan ses på billederne her: http://imgur.com/a/okoIg.

Mit spørgsmål er så bare om nogle af jer erfarene growers, synes at det her sted ser nogenlunde anstændigt ud?

ps. Jeg har tænkt mig at så nogle lowryders auto derude :)

På forhånd tak for hjælpen! :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det er meget åbent, kommer der tit andre mennesker derude? Folk der lufter hunde og shit?

Når du skal ud og vælge sted at gro gælder det jo om at undgå befærdede steder, så gå ud i naturen og find et sted som du heller ikke selv normalt ville gide at gå hen, torne og brændenælder etc. er dine bedste venner i det her henseende :)

Det er det ikke helt nemt at bedømme et spot udfra et billede.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.cannaseeds.se/forum/viewtopic.php?f=19&t=1970

Junior medlem

Hej Deus,

Jeg tror ikke normalt jeg ville gå derind bare sådan, der er en del træer som besværliggør at komme derind, dog er der ingen torne og brændenælder. Og jeg har heller aldrig selv været i nærheden af det før, jeg brugte faktisk Google Maps til at finde huller blandt træerne.

Men som jeg gik rundt derinde og kiggede var der nogle forholdsvis gode steder hvor det ikke ligner at man ville kunne se mine planter selvom man skulle finde på at gå derind.

På den anden side kan det jo godt være der er nogen eventyrlystne naturfolk som ville prøve at gå derind alligevel.

Men tak for tippet, jeg skal prøve og at se om jeg ikke kan finde et mindre nemt fremkommeligt sted så jeg har nogle alternativer! :)

Junior medlem

Wow tak! Den guide vil jeg da helt sikkert læse igennem med det samme! :tnx:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]