Det lyder lidt som en form for angst. Har du prøvet at læse Fanny's tråd 'den udefinerbar angst'?
Her er link Jeg går ud fra at du har forsøgt dig med forskellige slags hash, fra forskellige dealere? Eller måske endda noget pot i stedet?
Og har du forsøgt at holde en pause, eller ryge mindre mængder?
Edit: Jeg har oplevet mange venner få det som du beskriver det, på både hash og psykedeliske stoffer, og i 90% af gangene har jeg kunne berolige dem ved sætte mig et sted hen med dem, hvor der ikke rigtigt forgår så meget omkring dem, for at berolige dem med at der ikke er noget farligt i det de oplever (f.eks. LSD/hash kan man ikke overdosere af, du dør ikke af at have en høj puls osv osv...).
Dernæst har jeg fået dem til at fokusere udelukkende på deres vejrtrækning rent mentalt, træk vejret dybt og langsomt ind, og pust tilsvarende ud igen. Hver gang en ny tanke dukker op, skal man bare erstatte den med (Træk vejret ind..... og ud..)
5 min. maks., så falder pulsen. Og som sagt har det i næsten alle tilfælde (inkl. mig selv) skabt en positiv spiral, der giver en, en form for kontrol over trippet igen, og derved fjerner angsten helt eller delvist..