Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 16:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-b dosering
Junior medlem

Geografisk sted: Altid Flyvene
Hej jeg vil efter en kort intro om mit mindset spørge om noget hjælp til dosering da jeg føler erowid og andre hjemmesiders 'anbefalet' doser er et vidt begræb.
Har haft stor erfaring med mange substancer i løbet af min tid men har været stoppet i knap og nap et halvt år grundet en ubehagelig oplevelse først på 9 dråber DOC og derefter en anden episode med LSD og 2c-c-nbome som fik mig 2 dages overnatning på psyk.
Udover de oplevelser har jeg generalt ikke haft dårlige oplevelser og har taget svampe fornyligt med en god aften som udkom.
Nu har jeg besluttet at tiden er inde igen og har derefter fået fingre i et gram 2c-b, hvad vil i anbefale som start dose til at gøre mig påvirket men uden det store mind fuck.
Håber ikke det er et åndsvagt spørgsmål :)
(kan ikke lave spørgsmål på mit tastatur hvilket nok forklarer lidt grammatik)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Super fedt du spørger herinde om det! :) Thumbs up!

Eftersom at du har taget svampe for nyligt uden at få nogle dårlige flashbacks. Synes jeg at du burde få fat i en 0.001 g vægt (altså en der kan veje enkelte miligram). Hvis ikke at du har adgang til det, så synes jeg i hvert fald du skal opløse en præcis afmålt mængde, og putte det i en præcis mængde enten alkohol eller vand, så du kender koncentrationen af din opløste væske. For så derefter at starte langsomt ud med 5 mg. Fordelen ved 2c-b kontra syre, er jo at man kan redosere hvis man føler at man godt kan tage lidt mere. Men vent gerne en 45 min tid mindst inden du redoserer.

Men pas nu på dig selv, det kan pludselig godt vende når man har været ude og skide på psykedeliske stoffer.

Junior medlem

Tusind tak!
Har dog kun en 3 decimal vægt men må jo se om man kunne få fat på en, det ville nok være bedst.
Vil så starte ud af 5 mg og prøve mig lidt frem.. Da jeg var på svampe havde jeg nogle milde 'flashbacks' eller mere nogle fornemmelser men det var noget jeg kom igennem og derfor har jeg også god tillid til at dette vil gå godt hvis jeg bare ligger noget i at planlægge det.
Har ikke før prøvet at opløse 2c'er men det vil jeg prøve tak for råddet :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
hej hvorfor var det du havnede på psychen, og har du stadig men af det.

Junior medlem

Jeg havde fået et 'blackout' hvorfra jeg ikke kan huske særligt meget. Jeg har efter hvad jeg har fået fortalt været meget forvirret og ikke til at komme i kontakt med og har mumlet ting der ikke gav megen mening. Med sætningen 'Jeg skal spille bas!' havde jeg rejst mig op og slået hånden igennem min vens akustiske guitar der hang på væggen og de besluttede sig for at ringe til min far som boede lige i nærheden.
Da han ankom fortsatte jeg med at være aggressiv og de ringede til en ambulance hvor der også fulgte politi med. Med stor kamp fik de mig boret ned fra 4 sal og i en ambulance og jeg kommer først til mig selv da jeg fik skudt stesolid spændt fast til en hospitalseng..
Jeg kan kun selv huske ting der absolut ingen ting har at gøre med hvad der skete i virkeligheden..
Jeg har ingen men udover det dårlige minde men er sikker på jeg passer på med at blande stærke psychedeliske stoffer i så store mængder i fremtiden :)
Jeg indtog 4-6 mærker 2c-c-nbome med uvidende µg og 3 mærker LSD uvidende også om µg men de havde motiv af en legetøjs bamse med forskellige baggrunds farver

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg har selv prøvet DOC, og det var et yderst hardcore trip påtrods af jeg har taget LSD countless times, og de fleste andre psykedeliske substanser.
DOC er ikke noget jeg vil anbefale nogen, og min veninde endte også i et gude trip, hvor hun troede hvis hun sagde stop ville universet ende, og endte med at ligge på gulvet og råbe : just end it all og lave "jeg stikekr en kniv i mit hjerte" bevægelser. så vi blev nød til at få fat på paramedics ( var på en engelsk festival kaldet BANGFACE!!!!
måske det selvfølgelig også kunne ha spilelt ind på jeg selv ikek havde det super trygt ^^
anyway, min pointe er: jeg har KUN hørt og oplevet negative ting med DOC, så måske din dårlige oplevelse ikke er så unik, selvfølgelig at det også sker med andre "research" drugs, er værd at inddrage i din beslutning!
i mine øjne er det lækre ved 2-cb at det er meget mere visuelt end det er psykisk. så vil vil umiddelbart sige dette ville være det korrekte psykedeliske stof for dig, hvis du er tilbøjelig for at få bad trip på andre meget bevidstheds udvidende stoffer. og du VIL tage det!
så ja prøv dig 5mg , jeg ville personligt sige du skulle starte med 10mg, og reducere med 5, da et trip ligger omkring 25mg (i mine øjne)
men du skal nok bare høre på poster over mig, jeg snakker kun fra personlig erfaring..!
håber du får et skønt trip!
<3

Junior medlem

Ja man må sige DOC rykker rundt på nogle brikker!! Følte virkelig jeg var ved at blive skør til sidst efter 3-4 dages trip, men det der gjorde det vanskeligt for mig var ligeså snart at jeg skulle tage hensyn til en anden (min ven der fik paranoia osv) at jeg blev snot forvirret.
Gik i 'loop' hvor jeg til sidst måtte tage hjem til min far og være under hans opsyn hvor det betyder at han er i nærheden og jeg sad og ventede den lange rus ud med joints, mad, gode tanker og family guy
Jeg redoserede imod alt fornuft også op til 4-5 gange inden jeg tog hjem.. kom op på en 9-10 dråber på sukkerknalder og direkte på tungen..
Jeg har det på samme måde med 2c-b da min erfaring siger mig at de fleste kan kontrollere et mildt 2c-b trip da det er nærmest er rent eufori og visuals.
Har ikke haft tilbøjeligheder til bad trips men mine tidligere erfaringer har fået mig til at tænke en ekstra gang før jeg springer ud i noget psykedelisk.. Tak for dit svar og vil starte med lav dose men regner med at en 25-30 mg vil være hvor jeg ender, men det kommer an på så meget :)

Jeg slap med en tandlæge regning for en flækket tand og nogle skader på knoerne.. syntes selv det er forholdsvis billigt sluppet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ja man må sige DOC rykker rundt på nogle brikker!! Følte virkelig jeg var ved at blive skør til sidst efter 3-4 dages trip, men det der gjorde det vanskeligt for mig var ligeså snart at jeg skulle tage hensyn til en anden (min ven der fik paranoia osv) at jeg blev snot forvirret.
Gik i 'loop' hvor jeg til sidst måtte tage hjem til min far og være under hans opsyn hvor det betyder at han er i nærheden og jeg sad og ventede den lange rus ud med joints, mad, gode tanker og family guy
Jeg redoserede imod alt fornuft også op til 4-5 gange inden jeg tog hjem.. kom op på en 9-10 dråber på sukkerknalder og direkte på tungen..
Jeg har det på samme måde med 2c-b da min erfaring siger mig at de fleste kan kontrollere et mildt 2c-b trip da det er nærmest er rent eufori og visuals.
Har ikke haft tilbøjeligheder til bad trips men mine tidligere erfaringer har fået mig til at tænke en ekstra gang før jeg springer ud i noget psykedelisk.. Tak for dit svar og vil starte med lav dose men regner med at en 25-30 mg vil være hvor jeg ender, men det kommer an på så meget :)

Det er jo også absolut hjernedødt. Hvorfor vil du redosere et stof, der har SÅ lang virkningstid?

Noianoia: Det havde nok en hel del at gøre med settingen. Så helt at fraråde andre at tage stoffet, synes jeg er meget skråsikkert. Jeg kender mange, der har haft dejlige trips på DOx'erne. Men de kan også finde ud at at tage deres forholdsregler, så de ikke fucker helt op.

Junior medlem

Havde ikke den store viden om det på daværende tidspunkt.. Havde en vial med 40 dråber og havde fået at vide jeg ikke skulle tage over 10 så det var hvad jeg gik ud fra, havde jeg dog vidst hvad jeg ved nu om DOC havde jeg aldrig gået over 1 dråbe. De 40 dråber blev fordelt rundt til et psytrance event på knap og nap 2 dage.
Ham jeg fik det af havde en ven der endte på psyk i 2 dage på 15 og ham selv havde taget en del over 20.. han var slet ikke tilstede og glemte tid og sted i 4 dage i træk, og på hans sidste dag brød han ud i gråd og sagde han ikke kunne holde det ud mere.
Jeg rører aldrig DOC igen haha

Stodder
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Noianoia: Det havde nok en hel del at gøre med settingen. Så helt at fraråde andre at tage stoffet, synes jeg er meget skråsikkert. Jeg kender mange, der har haft dejlige trips på DOx'erne. Men de kan også finde ud at at tage deres forholdsregler, så de ikke fucker helt op.

Helt enig! Det er ikke stoffet der er problemet, men derimod folks fuldstændige mangel på viden og respekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Philip Fry skrev:

Helt enig! Det er ikke stoffet der er problemet, men derimod folks fuldstændige mangel på viden og respekt.

såsåså drenge, ved ikke hvorfor, men tager den kommentar en smule personligt.
vi var alligevel 4 mennesker der alle har STOR erfaring med diverse stoffer og ved hvad vi laver, så ligefrem bringe "respekt" og viden ind i billedet fik mig til at til at krumme tæer.

jeg nævner jo også at min oplevelse blev påvirket af hendes psykose.. det ville du ikkeller hvad ? Mr cool respect and knowledge?
jeg har bare kun hørt om folk der har fået FOR overvældende trips med psykotiske tanker de ikke har kunne styre.
så kan du belære alle i verden om respekt og viden, det ændre ikke den fact at dette stof KAN få selv den mest garvede tripper til at miste kontrollen.

så helt sort hvidt... hvis du ved ALT om stoffet, og repektere det er et dårligt trip uopnåeligt....?
pfff...
/ryster på hovedet ! måske du skulle få noget viden om basic human psychology !

Stodder
Brugeravatar

Noianoia: Det var vist også mest willk1's "redoserede imod alt fornuft også op til 4-5 gange" min kommentar var møntet på.

Junior medlem

Jeg havde mangel på viden og respekt på daværende tidspunkt men det har jeg fået efter at se hvor galt det kan gå..
Udover det havde jeg et rigtigt godt 2c-b trip, jeg tog det oralt og kom op på omkring 30-40 miligram. Min setting var sammen med mange venner og en god ven der kun røg joints hele aftenen og var sammen med mig stortset hele tiden.
Der var masser af live musik og var samtidig på mdma og en smule amfetamin..
Alt i alt en dejlig koger uden noget negativt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]