Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Min ven har ringet og sagt han har taget 1200ug nbome mærke, han tog det sidst i søndags og han er rigtig bleg muligvis angst men er ikke sikker. Han vi ikke på skadestuen endu men prøver at få ham til at indtage så meget kulsyre som overhovedet muligt. Hvad gør jeg? Ringer til en ambulance da han tripper balls eller venter? Det skal siges han ikle kan sove og han er en høj spinkel gut på ca 59kg og er 17 år

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Skynd dig over til ham.

Ring så evt. til vagtlægen hvis du ikke selv kan overskue det, han kan afgøre om en ambulance er påkrævet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
læge hurtigt som muligt. man skal ikke gamble med sådan noget der. oplever han på nogen måde vasoconstriction (blodårer trækker sig sammen) smerter og kramper. hvis ja giv ham et varmt bad (no homo) en ibuprofen og noget chili. det hjælper mod vasoconstriction. hvis det er panik snak med ham berolig ham og sørg for at han får noget at drikke og spise.

Medlem

Han er taget på skadestuen hans kæreste ringede og var urolig for ham, jeg siger tak for svaret KK, ved i evt hvad der vil ske med ham ved en mulig overdosis? Er ikke sikker på om han badtripper eller faktisk od'er? Har drukket to genstande men tager derned hvis det er slemt.

Medlem

shit mand held og lykke med det... han er i gode hænder, så det skal nok gå vil jeg tro(uden at vide noget om stoffer).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

NBOMerne er ikke sikre. Især 25I skulle være slem, men der er også så meget 25I i omløb

Medlem
Brugeravatar

ehj o: Det lyder forfærdeligt!
Det er en meget stærk dosis han har taget må jeg sige, håber virkelig din kammerat er okay :(

Giv lyd når du ved mere

Medlem
Brugeravatar

Hvad er status i øjeblikket? Er han okay? Jeg har selv indtaget dosiser
på 800-1000 Microgram (25c-NBOMe), som alle gik vellykkede, med massere af visuals
og uden at jeg fik synderlig meget ubehag fra vasokonstriktionen.
Men man reagere jo forskelligt.

Dedikeret medlem

@Kælken hvor meget vejer du?

Edit går udfra at vægten har betydning for koncentration i kroppen - vennen som Ts skriver om vejede 59 kg.

Medlem
Brugeravatar

@Kælken hvor meget vejer du?

Edit går udfra at vægten har betydning for koncentration i kroppen - vennen som Ts skriver om vejede 59 kg.

Jeg vejer 61 kg, og alle gangene er mærkerne enten blevet taget buccal eller sublingualt.

Medlem

Tak for alle svarene, han sov på en sygestue på skadestuen, og de gjorde INTET ved ham, de sagde til ham mens han trippede allermest at han muligvis kunne være i livsfare da der var nogle der var døde af det, og de sagde det enda til hans far så han blev meget nervøs. Lægerne observerede ham kun, de gav ham intet vand eller mad, og de har højst sandsynligt observeret ham og set hvad stoffet gjorde ved ham for at notere hvad det her RC kan gøre ved en. Jeg kalder det uproffesionelt og fucking dumt. Men ja han er bare træt og har det fint, men mange tak for svarene psychedelia!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
og de har højst sandsynligt observeret ham og set hvad stoffet gjorde ved ham for at notere hvad det her RC kan gøre ved en. Jeg kalder det uproffesionelt og fucking dumt. Men ja han er bare træt og har det fint, men mange tak for svarene psychedelia!

Det tror jeg desværre ikke engang de har gjort.
Men godt nok han kom igennem det, det kan sku godt være en hård omgang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Ikke engang noget beroligende? Virker som en fishy story i mit hoved, at de bare lod ham ligge hvis de virkelig troede der var en chance for at han kunne dø er det.. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før, de ser nu altid ned på en når man bliver indlagt, men syntes nu altid man har fået en udmærket behandling. Og det med at de har brugt ham som eksperiment, er virkelig langt ude. Jeg tror der er temmelig store overdrivelser i denne historie.

God Weekend :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Min ven har ringet og sagt han har taget 1200ug nbome mærke, han tog det sidst i søndags og han er rigtig bleg muligvis angst men er ikke sikker. Han vi ikke på skadestuen endu men prøver at få ham til at indtage så meget kulsyre som overhovedet muligt. Hvad gør jeg? Ringer til en ambulance da han tripper balls eller venter? Det skal siges han ikle kan sove og han er en høj spinkel gut på ca 59kg og er 17 år

Hej Kiwi,
Godt at høre at din ven har det godt.
Der er blot en ting der undrer mig ved historien: Du skriver indlægget den 3. maj (en fredag) og fortæller at din ven tog stoffet sidst i søndags. Ved at se på min kalender må det være søndag den 28. april og altså 5 dage før du skriver indlægget.. Hvordan i alverden kan han så stadig trippe? I følge wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe ) kan en højdosis tage op til 12 timer, men altså.. 5 dage?? Det lyder helt vildt!
Derfor vil jeg høre dig, om du har skrevet noget forkert her, da det ikke giver mening :wink:

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
som jeg forstår det blev der indtaget et mærke søndag og et nyt fredag.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]