Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu er det sådan at jeg skal til at have noget mdma fra en ny dealer det er ca. 5år siden jeg sidst har taget det og er blank på det området. Hvad skal jeg kigge efter når jeg får posen i hånden Er der noget dårligt mdma i omløb pt altså noget der er blandet op med alt muligt lort som fx kviksølv. Jeg vil ikke ende i en forgiftning på noge måde.

Start dosing er ca. 125mg og redosing 80mg rigtigt eller forkert?

Hvor stor chance er der for at få en psykose når man tager mdma. har ikke haft noge før.

På forhånd tak

Senest rettet af Optimus Crime 28 apr 2013 02:22, rettet i alt 1 gang.
Prisdiskussion er ikke tilladt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du får mdma bør det være i krystalform, hvide, måske en smule røde/rød-brune i skæret og det skal kunne knuses let mellem 2 creditkort.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det der med hvor stor chance der er for psykose.. Det sådan en underlig præmis, der kædet sammen med narkoindtag. Hvor stor er risikoen for at få psykose af megaamfspeedball?.

Ingen ved det og ingen kan svare dig på det. Har du en familie hvis stamtræ består af psykopater og skizofrene, så ville jeg anbefale ikke at tage stoffer.
Er du nogenlunde velfungerende, får gjort dine gøremål, får engageret dig selv socialt eller bare holder ud som et rationelt menneske, så er psykose risikoen meget lille.
Lad være med at gøre det til et problem, for gør du det, så mangler du i den grad selvtillid.
Stoffer er ikke farlige hvis man har lidt omløb i hovedet og bruger dem fornuftigt.

Hvad vejer du? Og dine doseringer lyder fine, medmindre du er virkelig spinkel. Du kan tage magnesium før dit trip for at mindske kæberaslen (søg på MDMA+bruxism).
Hav noget snack med til slutningen af trippet og husk at drikke vand. Joints øger eufori og er bare dølækkert på Æmma ik-å.
Alkohol kan IMO bringe noget af MDMA rusen tilbage, når man er ved at komme ned - ikke sagt man skal gå på kampdruk, så forsvinder idéen (personlig erfaring).

Doser ikke mere end to doser, flere giver bare speedede, klamme sideeffekter og skulle være forholdsvis neurotoxisk.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skizofreni og maniodepressivitet kan være arveligt og hvis man har mange i familien med de sygdomme, kan man godt have dem latent. Stimulanser ville i værste fald i princippet godt kunne trigge det - men det kan så mange andre ting også.
Du skal ikke frygte for at blive syg. Det er en skræmmehistorie (blandt mange andre) man engang har fundet på i "guds eget land" i kampen mod stoffer.

Som spaffeh siger så er alkohol godt når trippet er ved at være slut (og du har taget din redosering), men lad for guds skyld være med at indtage det før. Det er spild af god MDMA.
Dine doser ser fine ud.

God fornøjelse!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan vel købe et kit til at teste dit MDMAs renhed med?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan vel købe et kit til at teste dit MDMAs renhed med?

Nej, det kan man ikke.. Du kan købe et ez testkit og teste om du har fået mdxx. Du kan ikke tjekke renhed med sådan nogle tests.

Er i øvrigt enig med spaffeh, +1

Medlem

Som spaffeh siger så er alkohol godt når trippet er ved at være slut (og du har taget din redosering), men lad for guds skyld være med at indtage det før. Det er spild af god MDMA.

Min erfaring fra sidst jeg tog MDMA er at 6-8 øl inden indtagelse, overhovedet ikke ødelægger rusen. Jeg følte større eufori end plejer, sammenlignet med de gange jeg har taget det uden alkohol. Dog vil jeg også lige sige at omgivelserne var perfekte og det blev taget i 100% trygge omgivelser med rigtige gode venner, så det kan ligeså godt være det der boostede rusen.! Men hvis man er kamp stiv inden man tager det, så ødelægger det helt sikkert rusen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
alkohol modvirker den rene mdmafølelse synes jeg... man bliver mere udkogt når man er fuld samtidigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har kun prøvet det hvor jeg drak 5 øl inden, det synes jeg bestemt også boostede det hele.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmakokinetisk spilder du din MDMA ved at drikke alkohol (du taber mere i urinen).
Der er nogle farmakodymaniske interaktioner der kan forstærke rusen (de samme der gælder ved come-down), men disse ødelægger den rene, klare MDMA-rus som trådstarter måske søger efter så mange år uden MDMA.
Hvis det endelig skal gøres, skal det vel gøres ordentligt?

Har du ikke prøvet MDMA uden alkohol, Pete?

Junior medlem

Geografisk sted: danmark
Det der med hvor stor chance der er for psykose.. Det sådan en underlig præmis, der kædet sammen med narkoindtag. Hvor stor er risikoen for at få psykose af megaamfspeedball?.

Ingen ved det og ingen kan svare dig på det. Har du en familie hvis stamtræ består af psykopater og skizofrene, så ville jeg anbefale ikke at tage stoffer.
Er du nogenlunde velfungerende, får gjort dine gøremål, får engageret dig selv socialt eller bare holder ud som et rationelt menneske, så er psykose risikoen meget lille.
Lad være med at gøre det til et problem, for gør du det, så mangler du i den grad selvtillid.
Stoffer er ikke farlige hvis man har lidt omløb i hovedet og bruger dem fornuftigt.

Hvad vejer du? Og dine doseringer lyder fine, medmindre du er virkelig spinkel. Du kan tage magnesium før dit trip for at mindske kæberaslen (søg på MDMA+bruxism).
Hav noget snack med til slutningen af trippet og husk at drikke vand. Joints øger eufori og er bare dølækkert på Æmma ik-å.
Alkohol kan IMO bringe noget af MDMA rusen tilbage, når man er ved at komme ned - ikke sagt man skal gå på kampdruk, så forsvinder idéen (personlig erfaring).

Doser ikke mere end to doser, flere giver bare speedede, klamme sideeffekter og skulle være forholdsvis neurotoxisk.

:rocking: fantastisk skrevet!! WORD! :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Har du ikke prøvet MDMA uden alkohol, Pete?

Jo, sorry jeg fik formulerede sætningen lidt kryptisk.

Mente jeg ikke havde prøvet at drikke på comedown, men har kun prøvet en enkel gang at indtage alkohol sammen med MDMA, hvor jeg drak 5 øl lidt inden jeg droppede. Ellers har jeg aldrig drukket alkohol sammen med MDMA, men jeg synes det boostede oplevelsen at drikke lidt inden.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

takker for svar. Ja jeg glæder mig også vildt meget. det er helt klart et vildt fedt stof. men desværre skal det bruges med omtanke. de burde lave et stof med samme virking man kunne få på recept til terpi eller noget i den stil. for den følse man få er bare.. det bedste i verden. Er også overrasket over min vejlestyrke at jeg har holdt mig fra det i så lang tid/ og andre stoffer...Men sådan er det jo når man har let med at misbruge ting. som mig med hashish. Syntes stavæk ikke jeg fik svaret på om der var noget farligt mdma i omløb.

Hvis jeg får stukket en pose i hånden der ligner AMF / coke skal jeg vel ikke sige jatak til det.. Jeg skal gå efter krystaller/ helst hvide?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Krystallerne kan også vøre let gulige og brunlige. Nogen gange kan krystallerne kan være knust og gør det svært at sige om det ligner MDMA.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]