Jeg satsede også på at der ville gå nogen dage, da jeg havde læst det andre steder. Men tak for tippet, det havde jeg ikke hørt før. Planterne frøene er fordelt på 2 områder. det ene er på ca. 3-4 kvadratmeter. det andet ca. 4-5. der er spredt ca. 2-3 liter af blandingen, jeg vil nok sige det vejede ca. 3 kg men vægten har jeg overhoved ikke styr på

dog kan jeg sige at laget blev meget tyndt det er ligesom ca. 4-6 mm højere end jorden. Vil dog igen sige at jeg ikke har styr på det og at der er en lille overvægt af jord og plantemuld end gødningerne, gødning-plantemuld og jord vil jeg sige det ligger omkring 6-13 hvor det første tal er gødning andet tal muld og jord. Håber ikke det er nok til at dræbe... ups. men det muligt at skrave noget væk hvis det skulle være noget? men er bange for at dække jorden og lukke hullerne tæt, hvis det gør noget? imorgen skulle det blive små byer og håber da lidt en af dem rammer området og fugter lidt extra til dem

så må jeg jo se hvor det bære mig hen, tak for hjælpen. ps. i henhold til gødningsdelen, ville jeg ikke stole så meget på min big scale eyeballin, er bedre til de små mængder og ting jeg har i hånden

nok om det, håber det er brugbar info, kan nok lige tage ud og måle op, tjekke gødningen, og give noget info i måske tage nogen billeder i kan bruge til at hjælpe mig yderligere gennem det første grow. igen TAK