Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 1st Timer.
Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
Hej folkens ! Jeg synes nu det er på tide at vise mine 3 ældste planter (og evt få noget råd)... Har læst vildt meget på det for tiden, men synes at der er et eller andet galt.

De øverste stilke til er begyndt at blive rødlige. Har billeder som jeg vil prøve at uploade ligw om snart. Håber jeg evt. Kan få lidt råd til dem :) er begyndt at gøde for ca en uge siden. 1 gang kom jeg til at give de forhold der står på flasken, men har så halveret det til 2/4. Udover det har bladene også været gule, eller ikke gule.. Men de har haft en gul streg på midten men dette er gået væk og er hellere ikke kommet igen da jeg gødede dem for 8 timers tid siden. Sorten er Superbud fra greenhouse seeds og så har jeg også 2 chemdog og 1 superbud mere som er mindre. Chemdog smed jeg i jorden for ca. 1 uge siden og er allerede ved at vokse sit 2 sæt blade. Superbuden er jeg tilgenglæld i tvivl om. Den var ca 2 dage om at spire, og så kom jeg til at knække den da den var meget lille. Bankede den op med noget jord for at den stod lige og at "knækket" var samlet igen, og den har overlevet. Den er kun ca 5-7 cm høj og blev plantet for 14 dage siden.. Men den er først begyndt at vokse fint og dejligt, som den skal nu. Skal jeg nakke den eller vil den blive til en fin plante trods modgang? Gror i telt med 250w (clf) tror jeg der står på. Har selvfølgelig begge pærer :) ved godt at det er for småt ! Mit telt er 1x1x1.4. Enjoy!

Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
Her er der de lovede billeder. Undskyld fordi at det tog så lang tid, har lidt problemer med min PC for tiden, men updater jævnligt!

Dette må være mit fineste eksemplar. : Billede

Her er hende i midten : Billede

Og her har vi den til højre (det er den med symptomer på rødlige stilke) : Billede

Jeg bruger noget tysk gødning hvor der er en til vækst (gul) og en til bloom(grøn). Jord er bare ganske almindelig pottemuld (jeg laver mig en ordentlig blanding til næste grow)... Jeg har fjernet hvor billederne kommer fra så det skulle ikke være noget problem.

Har læst mig til at de røde stilke kan have noget med fosfor mangel at gøre / forkert PH værdi.. Men jeg vil gerne have et kvalificeret gæt fra en der ved hvad han snakker om :) håber i kan lide mine planter ellers! Hvis der er andre tips/råd til hvad jeg kan gøre anderledes modtages det gerne!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]