Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
ICE er hash lavet i isvand. Bubblehash.

Junior medlem

undskyld jeg spørger dumt.. er det ikke bare ryst?

//Zh4d0w

jeg tænkte præcis det samme, det plejer også at ligge i det pris leje på staden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
sig mig læser i ikke det JEG skriver !!? :mrgreen:
det er jo bare trichomes og hvis man er heldig ikke særligt mange planterester.. det kan laves på mange måder og resultatet bliver et støvet eller klumpet produkt man kan ryge sig skæv i....

det burde have nogenlunde samme effekt som planten det kom fra, måske bare mere potent pga koncentrationen af thc i en klump hash/ryst

jeg har i hvert fald set det blive solgt for mere end 200 kr under en masse forskellige navne, meget af det har jeg en fornemmelse kommer fra noget af deres eget skunk de lige hurtigt har "banket" lidt, som de sikkert sælger videre som en 120krs skunk bagefter, eller måske bare "støvet" fra diverse poser de opbevare det i, andet er sikkert bare en tør men god lys hash de har smuldret meget fint, du kommer jo ikke og brokker dig for skæv blev du vel ? hvis man ikke vil kneppes i røven må man smide nogle frø i jorden.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
For ikke andet end et par år siden, havde den artikel set helt anderledes ud og været langt mere negativt betonet. Jeg forstår ikke hvorfor i bitcher så meget? Det her er da vand i forhold til hvad der ellers er blevet lukket ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kom og prøv det nye super hash ICE.

Til kun 200 kr. kan du blive meget skæv

En ny superstærk form for hash med navnet ICE THC sælges på Christiania.

ICE THC. Den nye særlig stærk variant af hash.

Den nye superpotente hashtype sælges i pulverform, der ryges eller indtages på anden måde.

Kom og ryg!!!

Der er tale om en særlig kraftig form for hash. Sælges på Christiania med prismærker omkring 200 kroner.

Der er tale om fremstilling af den rene cannabinololie gennem brug af en køleteknik.

ICE THC er cannabis, der er blevet kunstigt forarbejdet blandt andet ved brug af nedkøling. Stoffet har et særligt højt indhold af stoffet THC.

Kom og prøv det nye super hash ICE.

ICE THC. Din nye Super Hash!

Medlem
Brugeravatar

For ikke andet end et par år siden, havde den artikel set helt anderledes ud og været langt mere negativt betonet. Jeg forstår ikke hvorfor i bitcher så meget? Det her er da vand i forhold til hvad der ellers er blevet lukket ud.

Men stadigvæk ikke godt nok :) Enig, jeg har læst artikler, specielt på b.dk, der har været langt værre, stadigvæk syns jeg niveauet er så forfærdeligt lavt, at vi burde kunne finde to min. til at skrive til det fjols. Mon ikke han googler ICE+HASH en enkelt ekstra gang, næste gang han skal til at skrive sine lorte "artikler"? Men altså overvejende går det den rigtige vej!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det er da fint at advare mod angstanfald... altså bare se på de knallerter som spørger til råds herinde om alt lige fra : hvordan ruller man en joint, hvordan mikser man, hvad er tjubang osv... det tyder jo på at der er så meget mode i at ryge at folk ikke nødvendigvis har nogle de kan spørge om råd til den mest basale viden.. så det er da fint at der bliver advaret mod det.

Medlem

Men stadigvæk ikke godt nok :) Enig, jeg har læst artikler, specielt på b.dk, der har været langt værre, stadigvæk syns jeg niveauet er så forfærdeligt lavt, at vi burde kunne finde to min. til at skrive til det fjols. Mon ikke han googler ICE+HASH en enkelt ekstra gang, næste gang han skal til at skrive sine lorte "artikler"? Men altså overvejende går det den rigtige vej!

Right on, tror lige at jeg gør det.

Medlem
Brugeravatar

det er da fint at advare mod angstanfald... altså bare se på de knallerter som spørger til råds herinde om alt lige fra : hvordan ruller man en joint, hvordan mikser man, hvad er tjubang osv... det tyder jo på at der er så meget mode i at ryge at folk ikke nødvendigvis har nogle de kan spørge om råd til den mest basale viden.. så det er da fint at der bliver advaret mod det.

Yir, men det var nu ikke journalisten der gav den advarsel, men ham der TV-drug-lægen Peter. Har set ham opstille i TV et par gange, og han virker som en forfriskende fornuftig mand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
klart, min pointe var osse bare, at jeg ikke kan se problemet i at advare mod angstanfald....skal blankt indrømme at jeg ikke gad at læse artiklen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvis man køber noget til 200 kr. grammet så blir man sku da skuffet hvis man ikke bliver blæst bagover og havner i det ondeste couchlock :D

+1

Super reklame for Pusherstreet :lol:

Medlem
Brugeravatar

Endnu en fuldstændig absurd artikel fra BT. Det er jo bare ryst og som så mange andre skriver herinde er det ikke et nyt produkt.

Jobopslag fra BT: Har du ikke med din selvopfundne journalistuddannelse der bestod i at sidde på en grillbar i 2 uger og kaste fritter efter muskelhunde kunnet få job hos de respekterede aviser som kom til os her på BT og skriv imbecile LORTEARTIKLER !

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Senest rettet af Etherlungs 22 apr 2013 01:41, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]