Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 07:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy. Jeg begyndte at ryge pot igen for ca. 16 dage siden og har røget måske 10 af dagene. Jeg ryger som regel om dagen derhjemme inden mine forældre kommer hjem. OM natten når jeg så sover får jeg nogle meget tydelige drømme som sætter en stemning for mig hele næste dag. Jeg kan næsten tydeligt huske hvad jeg drømte og hvor det foregår, det lader til at nogle af de steder jeg kommer hen har jeg drømt om før, men jeg har aldrig været der i virkeligheden. Jeg ryger altid i mine drømme og får nærmest følelsen af at ryge som når jeg ryger i virkeligheden.

Er der andre som oplever sådan nogle ting? Og hvad er det et tegn på og hvorfor sker det?
Er ikke bekymret for mit helbred er bare interesseret i hvorfor det sker for mig? :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
det er rimelig normalt, jeg får sku også nogen meget spacey drømme når jeg ryger.

happy 420

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har det på modsatte måde - når jeg ryger meget, husker jeg ikke mine drømme.

Det er blevet diskuteret flere gange herinde. Bl.a. i denne tråd: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=26483

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Den dag jeg har røget, sover jeg som regel bare som en sten. Dagene efter kan mine drømme godt være lidt bizarre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]