Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psy

Jeg har lige fået mine 25i-NBOMe mærker hjem, men synes de ser lidt underlige ud det ligner faktisk lidt LSD batch kan i ikke lige hjælpe mig her :)

Billede

Senest rettet af vuffelivov 19 apr 2013 15:15, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Selvfølgelig ligner det LSD mærker. Det er jo bare pap.

Medlem

Har hørt at 25i-NBOMe skulle se anderledes ud men hvis du siger det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det gør de ikke :) De smager til gengæld meget anderledes. Alle dem jeg har fået har været utroligt bitre.

Medlem

glæder mig til at tage dem idag eller imorgen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er bare almindelig blotter papir, hvad der er på mærkerne har ikke noget med udsenet at gøre. Jeg har engang haft lsd med præcis samme blotter art engang

Medlem

Har lige indtaget det ene det er totalt svært at lade være med at synke

Medlem

har ikke sunket endnu begynder at mærke den stimulerende effekt ligeså stiller 11 minutter efter indtag

Medlem

Sindsygt livsindseende, og meget meget lærerigt, her til morgen da jeg stod op havde jeg en følelse af at livet ikke rigtig har substans, og det egentlig er rimelig monotont. Men en fed fed oplevelse :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder da egentlig ikke som en særligt rar følelse. Har du lyst til at uddybe det du skriver?

Junior medlem

nej, det lyder godt nok ikke særlig rart......

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er vist meget normalt. Den der kirtel i hjernen der synes alting er helt vildt fedt er midlertidigt løbet tør for woohoo! Og de små receptorer gider ikke have noget med woohoo'erne at gøre. Men... ehm... det er der nogen andre der kan forklare bedre. Er i ikke udbombede efter et trip?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg løber aldrig tør for woohoo! 8)

Mere alvorligt, så er jeg ofte smadret/bombet efter et trip, specielt hvis det har været langt og intenst, men decideret "en følelse af at livet ikke rigtig har substans, og det egentlig er rimelig monotont" oplever jeg kun ifb. med slemme tømmermænd eller empatogennedture.. Med klassiske psykedelika husker jeg kun at have været i dårligere humør end præ-trip en enkelt gang, hvilket skyldedes at trippet blev påvirket i dårlig retning af ubehagelige hændelser. Ellers synes jeg tværtimod at jeg er i bedre humør i tiden efter.

Jeg troede faktisk at denne eftereffekt kun var typisk for kraftige serotoninudløsere som MDMA, ekspert er jeg dog bestemt ikke. Har heller ingen erfaring med nogle af NBOMe'rne, ej heller nogen viden om deres virkningsmekanismer.

Medlem

Jeg har kun prøvet, 25i-NBOMe og 2c-b af de psychedeliske og så lige MDMA også men det er dog semi-psychedelisk. Jeg er meget mere smadret efter en tur på MDMA end jeg er på nogen af de andre nævnte, det har også noget at gøre med at det er serotonin-kamrene som bliver tømt ved MDMA, og ved de psychedeliske er det 5-HT2A-receptoren som bliver tømt. Det føltes slet ikke som en amf-nedtur eller en MDMA nedtur, det var mere som om at, man har lært en person at kende og personen skulle man nu sige farvel til-agtig følelse. For at sammenligne de to psychedeliske stoffer, vil jeg sige at 2c-b er meget mere visuelt og der er mange flere farver på det, end der er på 25i-NBOMe. 25i-NBOMe er dog meget mere "psychedelisk" skal forstås på den måde at du ser meget mere ind i dig selv, end at du er i party humør, den stimulerende effekt, er dog meget mere intens på 25i-NBOMe end den er på 2c-b. Synes ikke det er noget man skal tage alene som jeg gjorde, det skal helt sikkert tages sammen med andre. Jeg tog det klokken 21 om aftenen, og jeg savnede selskab en time efter. Effekten begyndte at tage til en 1,5 time efter indtagelse.

Jeg trippede både fredag og lørdag, lidt dumt, men havde sat weekenden af til trip, så det gjorde jeg. Fredagen var langt mere intens end lørdagen, dette skyldes nok at tolerance allerede spiller ind efter første trip. Synes egentlig ikke at det er et stof som er et 'must' at prøve, hvis jeg skal være helt ærlig blev jeg faktisk en kende skuffet, selvom det også er et 2c(x) stof, synes jeg slet ikke det minder om det 2c-b jeg også har prøvet. Det er ikke ligeså flot som andre psychedelika. Et fint trip men ikke noget jeg vil anbefale.

Over n' out :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]