Jeg har kun prøvet, 25i-NBOMe og 2c-b af de psychedeliske og så lige MDMA også men det er dog semi-psychedelisk. Jeg er meget mere smadret efter en tur på MDMA end jeg er på nogen af de andre nævnte, det har også noget at gøre med at det er serotonin-kamrene som bliver tømt ved MDMA, og ved de psychedeliske er det 5-HT2A-receptoren som bliver tømt. Det føltes slet ikke som en amf-nedtur eller en MDMA nedtur, det var mere som om at, man har lært en person at kende og personen skulle man nu sige farvel til-agtig følelse. For at sammenligne de to psychedeliske stoffer, vil jeg sige at 2c-b er meget mere visuelt og der er mange flere farver på det, end der er på 25i-NBOMe. 25i-NBOMe er dog meget mere "psychedelisk" skal forstås på den måde at du ser meget mere ind i dig selv, end at du er i party humør, den stimulerende effekt, er dog meget mere intens på 25i-NBOMe end den er på 2c-b. Synes ikke det er noget man skal tage alene som jeg gjorde, det skal helt sikkert tages sammen med andre. Jeg tog det klokken 21 om aftenen, og jeg savnede selskab en time efter. Effekten begyndte at tage til en 1,5 time efter indtagelse.
Jeg trippede både fredag og lørdag, lidt dumt, men havde sat weekenden af til trip, så det gjorde jeg. Fredagen var langt mere intens end lørdagen, dette skyldes nok at tolerance allerede spiller ind efter første trip. Synes egentlig ikke at det er et stof som er et 'must' at prøve, hvis jeg skal være helt ærlig blev jeg faktisk en kende skuffet, selvom det også er et 2c(x) stof, synes jeg slet ikke det minder om det 2c-b jeg også har prøvet. Det er ikke ligeså flot som andre psychedelika. Et fint trip men ikke noget jeg vil anbefale.
Over n' out