Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Emnet har 100 % været oppe og vende før, men jeg har nogen lidt detaljerede spørgsmål.

Så mig og 2 venner har bestemt os for at prøve lsd engang i næste uge. Ingen af os har prøvet det før, udover at jeg har flere gange haft fat i noget hvor dealeren ikke har været så troværdig men jeg har taget det alligevel. Ikke en god idé, i know.. de to trip jeg har haft har godt kunnet ligne noget i nærheden af lsd-trip (Min erfaring er kun jeres triprapporter herindefra).
Anyways Jeg har bestilt 10 mærker fra Tesselated(99) på en onion/deepweb side (hvis nogen skulle kende til ham og hans produkt) og de skulle gerne være i min postkasse på mandag eller tirsdag.

Så vi har weekenden til at forberede os i.

Mine spørgsmål er så

Er der nogen der kender disse mærker, har erfaring med dem, Kender potensiteten... (har sendt ham en besked for at spørge)

En smart diæt til at gøre trippet ikke bliver for overvældene eller til at man for flere farverige visuals?

Mig og den ene ven bor sammen i en 1. sals lejelighed.. Bør vi rykke et andet sted hen ?

Musik til førstegangs lsd trip ?

Har hørt at postevand ødelægger LSD pga. klor? :hm:
Bør man drikke kildevand istedet ?

Ideer?

Hvad bør man ALDRIG gøre på et LSD trip ?

Findes der måder hvor man kan neutralizere trippet / trippe ned?

Håber at høre fra jer :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Vi har alle prøvet amf, 2c-b, mdma. To af os har prøvet mexicanske svampe og coke. Jeg har selv prøvet mephedrone engang. Det er over 1 måned siden vi tog mdma og jeg selv fik en lille streg amf for en uge siden. Hash og skunk nyder vi til hverdag (næsten). Vi er to på 18 og en på 20

Min første gang på lsd (er ikke 100 på det var det men det tyder på det) var meget intens og langvarrig med visuals osv. så jeg tror min "barriere til det ukendte" om man vil, er slået. Altså jeg tænker på at, Det mit syn foreslår er ikke altid virkelighed, Pludselige konspirationer mod medmennesker og omkring verdenssituationen (her og nu / opfattelsen af overhovedet at være til osv.) kan have stor skyld en slags hjerneterror (jeg mener at det man allermest frygter bare viser sig udspiller sig i sin tankegang) "Fuck man hvad vis nu mine venner i virkeligheden var sendt fra helvede" siger underbevidstheden.. "der står han jo, Lucifer, og med hans lillehåndlanger" siger øjnene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Bare spis sundt og nærende.
En lejlighed kan være et ganske fint sted, hvis man ikke bliver forstyrret.
Af musik kan jeg stærkt anbefale psykedelisk ambient.
Du kan sagtens drikke postevand på LSD. Det var da noget af en urban myth, du har fundet dig der.
Du kan være heldig at tale dig ned fra et trip, der ikke går godt, men generelt er man in it for better or worse, når man først er i gang. Er det helt ad helvede til, kan man tage benzodiazepiner for at dræbe trippet.

Junior medlem
Brugeravatar

Fed, mange tak :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan tjekke forummet fra det sted hvor du har købt det. Kig nederst på siden. Der er en avenger lsd tråd, og en tesselated tråd.
Styrken af hans mærker har været meget diskuteret for nyligt, da de svinger, men der er vist ingen der tvivler på at det er LSD.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Man bør aldrig overskride en andens private sfære, eller presse nogen til noget, uanset hvor banalt det end måtte være. Man bør heller aldrig lade nogen være alene, medmindre de specifikt ber' om det. Og hvis du nu skulle få den idé at du kan flyve, så tag for guds skyld afsæt fra stueetagen!

God tur ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville starte med en halvt til et helt mærke, da i tidligere muligvis ikke har haft fat i potent LSD, og lad for guds skyld være at re dosere, efter en halv time fordi i ikke føler der sker noget.. flyd med, og lad det komme til jer stille og roligt. God tur :)

PS. Går denne tråd ikke lige over grænsen med hensyn til forhandler navne? slet det hellere..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg har altid haft seroquel på mig når jeg tripper, har kun haft brug for det en enkelt gang, ikke fordi det var et dårligt trip, dem nyder jeg sådan set også, men det ville bare ikke stoppe... efter 26 timer syntes jeg ligesom jeg havde brug for at sove uden en ryg søjle der kildede som ind i helvede og en hjerne på over arbejde.

anyway. det jeg egentlig vil sige er , at jeg altid har kunne flyde med i mit trip så langt jeg kunne uden nogen antydning af paranoia eller sågar tvivl da jeg altid vidste jeg kunne hive i nødbremsen og stoppe mit trip almost instantly.
trygheden i besiddelsen af bremsen gør alt.
ihvertfald når man ikke er videre bekendt med rusen og derfor nemt kunne tro alt var ved at flyde over...!

og du kender helt sikkert en der får dem af sin læge... eller også er min vennekreds bare alle sammen dybt psykotiske...

og hvis i høre musik fra en computer, så lav for guds skyld en playliste... hvis jeg har visuel udflydende fraktal psykose på kan jeg PÅ INGEN MÅDE kigge på en computerskærm.. det går simpelthen for meget amok :)

ved tråden er gammel så håber i havde et dejligt trip og alt gik som forventet. ville bare tilføje bremsen hvis andre skulle støde på tråden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
At anbefale et antipsykotisk lægemiddel som seroquel, er godt nok ikke særlig ansvarligt. Måske er det lige det noianoia kunne skaffe i hans omgangskreds, men det kan bestemt ikke anbefales.

Det bedste er at følge set og settings forholdsreglerne og have ædru tripsitter. ”set” og ”setting”. Det vil sige af personens indre tilstand, humør, sindsstemning med videre og de fysiske og sociale rammer for stofindtagelsen inklusive de ritualer og normer, der forbindes med den.

Hvis man absolut skal have en pille (også som tryghedsskabende foranstaltning) vil jeg anbefale en benzodiazepin. Det er også det der gives akut på skadestuen, hvis patienter er på overdoseret trip.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg ser da bestemt ingen fare i at tage 25-100mg seroquel for at stoppe et trip, jeg har personligt aldrig følt benzodiazepin ville kunne stoppe mit trip så godt som en recept blokker , ud over det er utrolig rart.
kan ærligt ikke se hvad faren skulle være ved seroquel?
ydermere er halveringstiden på seroquel 7 timer imod benzodiazepin på 72timer..
men du må meget gerne uddybe det da jeg flere gange har anbefalet det og udleveret mit eget . så hvis det er en dum ide, må du meget gerne forklare det! :)

og tror der er mer end nok med benzoer i min omgangskreds .. sadly..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
De forskellige benzodiazepiner har forskellig plasmahalveringstid.
Billede

Grunden til at jeg vil fraråde quetiapin, der er det aktive stof i seroquel er bl.a pga. den abrubte afslutning på trippet, det i sig selv kan være rystende for en nybegynder. En anden ting er de mange bivirkninger og at det stærk frarådes til unge under 18 år.
I forvejen frarådes det at trippe under 18 år, men lad os se i øjnene at de fleste er mest risikovillige og eksperimenterende i de år.
Grunden til jeg foretrækker en bezodizepin, med en kort halveringstid, er at du får comedown med af trippet, samtidig med at du har fået ro på og at bivirkninger er bedre kortlagte.

Det skal lige nævnes at, jeg har mine erfaringer fra at være tripsitter og en ven der er sygeplejerske i psykiatrien. Hvis nogle har information om at sundhedssystemet også bruger quetiapin i forbindelse med "badtrip" så vil jeg gerne høre om det.

Nu skal vi jo ikke male fanden på væggen med denne drejning af tråden. I stedet komme med gode råd omkring set og setting, hvilke jeg mener stadig er det vigtigste. :)

Brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse. : viewtopic.php?f=5&t=9540

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]