Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
http://www.bt.dk/krimi/politiet-advarer ... pulverhash

Citat:
En ny superstærk form for hash med navnet ICE THC sælges på Christiania.

Politiet har i marts konfiskeret sammenlagt 90 gram ICE THC, som er en særlig stærk variant af rusmidlet hash.

Den nye superpotente hashtype sælges i pulverform, der ryges eller indtages på anden måde.

- Der er tale om en særlig kraftig form for hash. Vi har set den blive solgt på Christiania med prismærker omkring 200 kroner, siger Politikommisær Steffen Thaaning Steffensen.

- Der er tale om fremstilling af den rene cannabinololie gennem brug af en køleteknik. Det er ikke farligere end almindelig hash, men fordi det er mange gange stærkere, er der en risiko for at man kommer til at overdosere, så man kan havne i nogle meget ubehagelige angstanfald, siger misbrugsekspert Henrik Rindom.

ICE THC er cannabis, der er blevet kunstigt forarbejdet blandt andet ved brug af nedkøling. Stoffet har et særligt højt indhold af stoffet THC, som er det stof som skaber rusen.

Stoffet skal ikke forveksles med rygekokain og metaamfetamin, der også sælges under navnet ICE..

Pas på derude! Stadens kemikere har opfundet en ny superpotent hashform. TAG DET IKKE I SAMME DOSER SOM RYGEKOKAIN OG METAMFETAMIN!

Amen altså :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

EDIT: Der manglede åbenbart noget af artiklen i quotet.

Senest rettet af Hector Salamanca 09 apr 2013 19:44, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvor latterligt at advare mod.. I hvert fald generelt IMO!

I et land med afkriminaliseret eller legaliseret hash ville en advarsel på produktet måske være på sin plads. Måske bare en note om et møg-potent produkt.

nyt ice :D

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
:lol: :lol: :lol: "NYE" :lol: :lol: :lol:

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor skal det fremsættes på den der måde? Der er INGEN forskel på det der, og så anden hash - udover en mulig renhedsforskel til den (på alle måder) positive side. Hash fremstilles altså nu engang ved at skille trichomer fra plantemateriale.

I et land med afkriminalisering eller legalisering, ville der heller ikke være grund til advarsel. Essentielt er det sådan hash burde være. Hvorfor advarer politiet og medierne ikke om urene produkter - det er da dem der er suspekte.

EDIT: Skulle de advare mod noget, skulle det da være den dårlige og urene (med gud ved hvad) hash.
EDIT 2: Den er nu ikke helt så slem som først antaget - jeg reagerede i første omgang på de Joseph citerede. Dette giver et forkert billede. Det eneste grimme ved "artiklen" er umiddelbart kun det med at det er KUNSTIGT forarbejdet. Kan man iøvrigt ikke godt citere hele artikler?

Senest rettet af Charles Ingalls 09 apr 2013 19:35, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
såå.. fordi nogle pushere kalder ryst/ nok bare fint smuldret hash for ice/som normalt kendetegner hash der f.eks er lavet med bubble bags, og tjener kassen på at sælge det til sky høje priser, er det pludselig det nye dræber hash ?.. come on.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvorfor skal det fremsættes på den der måde? Der er INGEN forskel på det der, og så anden hash - udover en mulig renhedsforskel til den (på alle måder) positive side. Hash fremstilles altså nu engang ved at skille trichomer fra plantemateriale.

I et land med afkriminalisering eller legalisering, ville der heller ikke være grund til advarsel. Essentielt er det sådan hash burde være. Hvorfor advarer politiet og medierne ikke om urene produkter - det er da dem der er suspekte.

EDIT: Skulle de advare mod noget, skulle det da være den dårlige og urene (med gud ved hvad) hash.
EDIT 2: Den er nu ikke helt så slem som først antaget - jeg reagerede i første omgang på de Joseph citerede. Dette giver et forkert billede. Det eneste grimme ved "artiklen" er umiddelbart kun det med at det er KUNSTIGT forarbejdet. Kan man iøvrigt ikke godt citere hele artikler?

Jeg ved ikke lige hvad der er sket, kan godt se rindoms udtalelse ikke er med i min copypaste. Jeg mindes heller ikke at have læst det, det undrede mig i hvert fald at du mente den ikke var så slem. Men det skal selvfølgelig med i quotet også :) Også er artiklen jo egentlig ikke så slem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SÅ stærkt er det på billederne vist heller ikke. Det ser meget grønt ud.
Hvis de kan få 200 kr. for det så er der nogle som bliver snydt godt og grundigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror at Pusherstreet vil opleve en stigning i salget af "ICE" de næste par uger

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
^
yea.. medierne er gode til det der med at reklamere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes nu, at det er en ok fin neutral artikel. Det eneste jeg kan sætte en finger på er, at de tror det er noget helt nyt de er begyndt på. Helt på plads med en lille advarsel om dosering og om ikke at forveksle det med crack og meth, når nu alle bt's uvidende læsere skal ind og afprøve det.

Medlem
Brugeravatar

SÅ stærkt er det på billederne vist heller ikke. Det ser meget grønt ud.
Hvis de kan få 200 kr. for det så er der nogle som bliver snydt godt og grundigt.

Det er selvfølgeligt svært at vurdere ordentligt på et billede af den størrelse og kvalitet, men jeg er umiddelbart særdeles enig. Det ligner min egen andensortering, og eftersom min førstesortering ikke engang er specielt pæn heller, siger det noget. Gad ikke bruge 200 kroner på det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Den nye superpotente hashtype sælges i pulverform, der ryges eller indtages på anden måde.

Frem med kanylerne!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis man køber noget til 200 kr. grammet så blir man sku da skuffet hvis man ikke bliver blæst bagover og havner i det ondeste couchlock :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
undskyld jeg spørger dumt.. er det ikke bare ryst?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror at det er en slags fremtidens reklame for hvornår der er kommet et nyt parti god ryger til byen og hvad den koster.
Det er da en af de bedrer vare deklarationer, hvis jeg selv skal sige det. Lignende deklarationer finder man ikke engang i Amsterdam!

Medlem
Brugeravatar

Nogle kalder det ryst , andre kalder det krystaller , men politiet siger det helt nyt ! hahhahaha

undskyld jeg spørger dumt.. er det ikke bare ryst?

//Zh4d0w

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
bt har ramt et nyt all time low. siden hvornår er noget kunstigt fremstillet bare fordi det er kølet ned wtf. og btw når i er ude og købe crack og meth, så skal i passe på i ikke forveksler det med ich thc!!!!

Medlem
Brugeravatar

Skal vi ikke lige skrive til BT, at det simpelthen er for lavt niveau det der. Journalisten der har skrevet det lort sidder på jvl@bt.dk <jvl@bt.dk>. Ingen personlig hetz eller noget, men jeg synes vi skal gøre ham/hende opmærksomhed på den ufattelige elendige research personen laver, samt gøre ham opmærksom på, at han spreder falske informationer. Usle journalister, politikere, pansere mm. Seriøst det er så vildt, at cannabis stadigvæk er så tabuiseret, selvom videnskaben igen og igen slår fast, at det altså ikke er så farligt, som magthaverne og andre idioter har forsøgt at bilde verden ind de sidste 50 år. Skriv en mail alle sammen, gogo!

Medlem
Brugeravatar

Købte til alt held noget ice på staden her tidligere idag (dog ikke til 200 kr. / grammet), så nu har jeg da tænkt mig at finde ud af om det nu er så über potent som BT påpeger, dog tvivler jeg stærkt på at det holder stik?

:peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace:

Medlem

Er det ikke kief? Jeg får samme farve, og samme virkning, samme konsistens etc etc når jeg bare putter noget skunk i min grinder, drejer rundt et par gange og åbner det nederste kammer.. Tilfælde? I think not.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]