Held og lykke

Det ville jo være så smukt hvis det virkede!!
Men som du selv siger, så er du sgu nok nødt til at kvitte joints'ne for at kunne lucid dreame.
Jeg kan huske at jeg for et par somre siden generelt røg ok mange joints, og jeg drømte næsten ikke i den periode (altså, selvfølgelig drømte jeg, min hjerne var bare så fedtet ind i THC at jeg ikke kunne huske en skid fra dem).
I slutningen af sommeren sov jeg i telt efter ca 3 uger helt uden tjald, og den nat vågnede jeg inde i teltet ved siden af min veninde. Som også lagde derinde i virkeligheden. Alt virkede som sædvanligt normalt.
Men jeg finder så ud af at jeg kan "morfe" hendes mund, dreje den helt op i panden på hende, simpelthen twiste hendes udseende. Det så vildt plat ud, men det var virkelig grineren. Hun ligger bare og sover imens. Jeg ved at jeg drømmer, og jeg ved at jeg elsker min veninde overalt i verden.
I det vågne liv, har jeg fortalt hende om drømmenes muligheder, og hun forsøger i sin fascination over fænomenet i nogle uger at opnå stadiet.
Det var heromkring denne nat, hvor jeg "morfer" hendes ansigt:) Jeg prøver at fortælle hende at hun nu var i en drøm og bare skulle flyve med mig.
Men det var som om jeg ikke kunne vække hendes legeme, som jeg i min drømmeverden kunne betragte, men ikke kommunikere med.
Til sidst tog jeg demonstrativt fat i hendes hånd, og lod mig og teltdugen flyve opad i en vanvittig høj fart, imens jeg kigger ned på min venindes krop som stadig ligger og sover nede i teltet.
Min arm bliver flere kilometer lang og jeg holder stadig min veninde i hånden, og det kildrer i hele min krop af lykke & over at prøve at blive skudt afsted med sådan en hastighed...
Drømmen slutter ved at jeg suser ned med ligeså meget drøn på, og vågner op ved siden af min veninde som ivrigt fortæller mig at hun havde den mest fantastiske drøm....