Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 13:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lidt en "drøm" om at mestre lucide drømme - eller i det mindste blive god til at fremkalde dem. Jeg ryger bare mellem 2-4 pinde om dagen, hvilket gør, at jeg generelt ikke kan huske mine drømme særligt tydeligt. Dog har jeg skåret ned på skunken og ryger næsten kun pot for tiden, men det er ikke fordi det har hjulpet på drømmene.

Det bliver svært at holde sig fra de hjemmerullede! Men der er vel ikke andet for, hvis jeg vil opleve vågne drømme.
For 3 dage siden bestilte jeg 40g drømmeurt (Calea Zacatechichi). Det blev anbefalet i denne tråd, men om det virker i kombination med cannabisprodukter, ved jeg ikke.

Nå, jeg vil rulle mig en splif og vente på posten :)

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Held og lykke :) Det ville jo være så smukt hvis det virkede!!

Men som du selv siger, så er du sgu nok nødt til at kvitte joints'ne for at kunne lucid dreame.

Jeg kan huske at jeg for et par somre siden generelt røg ok mange joints, og jeg drømte næsten ikke i den periode (altså, selvfølgelig drømte jeg, min hjerne var bare så fedtet ind i THC at jeg ikke kunne huske en skid fra dem).

I slutningen af sommeren sov jeg i telt efter ca 3 uger helt uden tjald, og den nat vågnede jeg inde i teltet ved siden af min veninde. Som også lagde derinde i virkeligheden. Alt virkede som sædvanligt normalt.

Men jeg finder så ud af at jeg kan "morfe" hendes mund, dreje den helt op i panden på hende, simpelthen twiste hendes udseende. Det så vildt plat ud, men det var virkelig grineren. Hun ligger bare og sover imens. Jeg ved at jeg drømmer, og jeg ved at jeg elsker min veninde overalt i verden.

I det vågne liv, har jeg fortalt hende om drømmenes muligheder, og hun forsøger i sin fascination over fænomenet i nogle uger at opnå stadiet.
Det var heromkring denne nat, hvor jeg "morfer" hendes ansigt:) Jeg prøver at fortælle hende at hun nu var i en drøm og bare skulle flyve med mig.
Men det var som om jeg ikke kunne vække hendes legeme, som jeg i min drømmeverden kunne betragte, men ikke kommunikere med.
Til sidst tog jeg demonstrativt fat i hendes hånd, og lod mig og teltdugen flyve opad i en vanvittig høj fart, imens jeg kigger ned på min venindes krop som stadig ligger og sover nede i teltet.
Min arm bliver flere kilometer lang og jeg holder stadig min veninde i hånden, og det kildrer i hele min krop af lykke & over at prøve at blive skudt afsted med sådan en hastighed...

Drømmen slutter ved at jeg suser ned med ligeså meget drøn på, og vågner op ved siden af min veninde som ivrigt fortæller mig at hun havde den mest fantastiske drøm....

:-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som en fed oplevelse. Hvad kunne hun så fortælle? Havde i telepatiske drømme :D?

Jeg "vågnede" selv engang i en drøm, hvor jeg sad i et værelse sammen med nogle venner. Jeg opdagede, at jeg drømte og konfronterede mine venner med det. Jeg kan huske, at en af mine venner sagd i drømmene, at jeg blot skulle ringe til ham, når jeg vågnede igen, for så kunne han helt sikkert også huske, at vi havde snakket sammen. I drømmen grinte jeg og så sagde "tror du selv på det".
Næste morgen ringede jeg og det viste sig kraftstejsme, at han ikke kunne huske en skid :D

Idag har jeg modtaget 2 poser Calea Zacatechichi. Fik det ikke sidst på grund af adresseproblemer. Well, det dufter af kamillethe og på etiketten står der "not for human consumption"? Hvorfor skriver de det?

Er der nogen, der ved, om jeg bare skal rulle en hjemmelavet med ren Calea - eller skal det blandes med tobak?
Og hvor meget skal der i en joint? (jeg blander selvfølgelig ikke urten med cannabis)

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
på etiketten står der "not for human consumption"? Hvorfor skriver de det?

I princippet er det bare forhandleren der fraskriver sig ansvaret for om du indtager det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

på etiketten står der "not for human consumption"? Hvorfor skriver de det?

I princippet er det bare forhandleren der fraskriver sig ansvaret for om du indtager det.

Okay, så har jeg ingen grund til at være bekymret.
Har du selv erfaring med at drikke/ryge Calea? Har læst, at det skulle smage forfærdeligt, hvis det drikkes som the (til trods for det dufter skønt).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Nope, ikke endnu i hvert fald :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg pulveriserer det først i en kaffegrinder, og så skylle det ned med et stort glas vand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg pulveriserer det først i en kaffegrinder, og så skylle det ned med et stort glas vand.

Her de næste par dage vil jeg prøve at indtage det på flere måder. Ryge, drikke i the og som du selv siger, pulverisere bladene og skylle ned med vand.

Flere siger, at den bedste virkning kommer, hvis man indtager Caleaen 30 min før man skal sove. Er det også din erfaring?

Medlem
Brugeravatar

Ca. 30 min. Til en time, Ja.
I øvrigt kan du regne med at den optimale virkning først kommer efter 5-6 dage, hvor du har indtaget det hver aften.
Og efter en uges tid, er en pause en god ide.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cool. tak for info!
Jeg har 40gram i alt. Er det i overkanten til en uge, tror du?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har oplevet lucid dreaming, det er ved at være 1,5-2 år siden.
Jeg er OxyContin misbruger, og jeg fik min "drøm" efter jeg stoppede med at ryge tjald dengang :)
Virkelig en underlig følelse

Medlem
Brugeravatar

Hey knarkdrengen, læs lidt mere om calea inden du kaster dig ud i det.
40g. Er alt for meget til en uge. 1g. Pr. Gang skulle være fint, men det er som alt andet individuelt.
Læs evt. Mere om calea her: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=12224

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for linket, Mustang.
Heldigvis har jeg ikke overdoseret på noget tidspunkt. Jeg har indtaget Calea i 3 dage nu. Hver aften har jeg røget en "joint" med ca. 1 gram Calea (omkring én skefuld knuste blade). Derudover prøvede jeg også at grinde bladene og hælde det i hullet med et stort glas vand, men det smagte simpelhen for bittert til at gentage to gange, så derfor har jeg blot røget det efterfølgende. Det smager dog også bittert, men er overkommeligt.
Jeg er bestemt begyndt at drømme mere, end jeg har gjort i mange år. Skylder måske også "skylden" på den sparsomme mængde weed, jeg har røget på det sidste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]