Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 01:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: mdma i 4 dage
Junior medlem

Hey :)

Her for en uge siden startede mig og en kammerat ud med nogen baner krystal mdma og vi havde en fed aften røg lidt joints og var ude til en fest og få en bajer jeg kom hjem i seng og sov lækkert dagen efter skulle jeg til fest hvor jeg blev tilbudt igen også kørte vi lige natten igennem og det samme dagen efter det den 4 dag kørte vi på coke i håb om det kunne holde os igang det hjalp lidt men vi gik tidligt hjem igen og røg joints.. De 2-3 følgende dage havde jeg en svampe lignende tilstand og havde seriøst lyst til at skyde mig selv i hovedet havde angst og hallucinationer tit og lyde....

Kan det have været en psykose?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
kan da ikke udelukkes at det er en psykose. Men det er naturligt at blive midlertidigt fucked i skalden, når man kører sig selv så hårdt. Hvis du stadig har selvmordstanker, så kontakt nogen der kan hjælpe dig, venner, familie eller myndigheder. Det dur heller ikke at tage emma så mange dage i streg. Allerede på anden dagen, burde den effekt, i får af det, være ringe. Men generelt når det kommer til din egen sikkerhed så få fat i en myndighed, der har styr på det i stedet for folk her på psy.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Jeg oplever selv angst og hallucinationer, når jeg er i stort søvnunderskud.

Medlem

Hvordan har du det nu?

Junior medlem

Jeg har det bedre jeg har været lidt trist de seneste par dage men det er ved at lette sig.
Tak for råddene holder hvertfald en lang pause nu :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg tror sundhedspersonale ville være hurtige til at dømme stofudløst psykose.

Hvis du havde spurgt herinde før jeres binge, havde du sluppet for mdma serotonin syndrome.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Selv lader jeg gerne gå et år imellem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det undrer mig gang på gang at folk bliver overrasket over sådan noget sker når man binger på stimulanter.

Medlem

5-HTP er et vitamin tilskud der matcher MDMA perfekt. Det genopretter din serotonin rigtig hurtigt og du slipper for den nederen comedown hvor alt er trist og gråt. 5-HTP koster desuden ikke en skid på nettet og er helt legalt, tag og invistere i det hvis du ikke kan holde dig fra Emma <3

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
5-HTP er ikke nogen mirakelkur imod MDMA-binge.
5-HTP rummer i sig selv alvorlige bivirkninger ved høje doser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det undrer mig gang på gang at folk bliver overrasket over sådan noget sker når man binger på stimulanter.

Det undrer egentlig ikke mig. MDMA giver ikke rigtig tømmermænd for manges vedkommende, tværtimod. Især ikke når man er ung. Kombineret med at mange kommer ind i, og færdes i miljøer, hvor æxtazi og amfetamin er helt normalt, så kan jeg godt se hvordan mange kan få det forskruede syn på stimulanser at de er relativt harmløse.

Det er virkelig synd at det skal fange så mange unge mennesker der ikke tænker kritisk og / eller ikke kender til psychedelia.dk.

Til trådstarter, tag og hold 2-3 måneders pause mellem dine stimulans ture.
MDMA bivirkninger kan give et seriøst rap over nallerne, i form af angst, depression, lykkepiller og lignende. Det er ikke for at lege en sur forælder, men det er virkelig bare for at være ærlig, og rådgive på bedst mulig vis. :)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
5-HTP er ikke nogen mirakelkur imod MDMA-binge.
5-HTP rummer i sig selv alvorlige bivirkninger ved høje doser.

Second that.
5-HTP kan være en god hjælp i dagene/ugerne derpå, så man har lidt mere overskud end man ellers ville have haft. Men det er på ingen måde en undskyldning for ikke at holde de pauser og andre HR råd, der normalt bliver anbefalet. Og ja, det hjælper heller ikke bare at tage mere 5-HTP, lissom det heller ikke hjælper at sove dobbelt så meget, selv om en god nattesøvn er godt for en.

Medlem
Brugeravatar

Velkommen i klubben

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]