Mephedrone er forfærdeligt og fantastisk på samme tid. På den ene side har vi med et stof at gøre der er super euforisk, man bliver i latterligt godt humør og føler sig 200% oven på. Man er gode venner med alle, snakker meget, og har en tendens til at lægge mange planer der aldrig bliver til noget..

På den anden siden, er mephedrone utroligt vanedannende, jeg kunne personligt ikke holde mig til en streg. Ligegyldigt hvad, så hvis jeg lige skulle "smage" så tog den ene streg den anden, og det har jeg aldrig oplevet med andre stoffer, ikke engang rigtigt på kokain, i hvertfald ikke på samme måde. Udover det, så ødelagde det min hukommelse, indlæringsevne, og generelle intelligens på en måde jeg ikke ønsker at tænke på. JEg oplevede også seriøse bryst smerter der kom og gik, op til 1½ år efter sidste indgift.
Når det er sagt, så var jeg ung da jeg blev introduceret til stoffet, og lagt fra lige så fornuftig som jeg er idag, så jeg vil ikke kunne udelukke at jeg kan bruge stoffet på et fornuftigt plan idag. Det er dog ikke et stof jeg ønsker at prøve igen, af førnævnte årsager.
Så mit råd til dig er at hvis du er typen der slet ikke kan styre sit forbrug, og er en stimulans sucker, så hold dig langt væk fra stoffet. Hvis du vælger at stifte bekendtskab med stoffet alligevel, så lad for guds skyld vær med at købe mere end 1 gram af gangen..

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.